שלמור אבנון עמיחי

כתבות אחרונות

 

בכירים בענף האינטראקטיב יבקשו מערן גפן לפרוש מאיגוד חברות הפרסום

זאת בעקבות החרמת תחרות קקטוס הזהב - לצד התבטאויותיו של גפן במסגרת פסטיבל קאן, לפיהן שלמור-אבנון-עמיחי ו-Y&R אינטראקטיב אינם מתחרים בזירה הישראלית אלא בזירה הבינלאומית

נועה פרג 05.07.2009

אנחנו על המפה: 230 עבודות ישראליות הוגשו השנה לפסטיבל הפרסום בקאן

שלמור-אבנון-עמיחי הוא הזוכה הישראלי הגדול - וגם המשרד שהשקיע בתחרות הכי הרבה כסף ■ שמעוני-פינקלשטיין משיג אריות זו השנה השלישית ■ וגם: הקופירייטר באדלר שהגיש עבודה לקאן על חשבונו - וזכה

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2009

הפרסום ברדיו עובד?

קמפיין הרדיו הטוב ביותר בעיניי הוא הקמפיין לשפ"מ של שלמור-אבנון-עמיחי

הבלוגר קופי מעפן 28.06.2009

נלחמים כאריות

אפשר לפרגן לגדעון עמיחי ולערן גפן על הזכייה ב-4 אריות בפסטיבל הפרסום בקאן

ענת ביין-לובוביץ' 25.06.2009

זכיות בקאן: אריה ארד נוסף לשמעוני-פינקלשטיין

(עדכון) - יום נוסף של הישגים בפסטיבל הפרסום בקאן: שלמור-אבנון-עמיחי זכה ב-4 אריות - 3 אריות ארד ואריה כסף אחד, ודורג במקום ה-3 בעולם בתחום המדיה ■ אדלר-חומסקי&ורשבסקי זכה באריה ארד

ענת ביין-לובוביץ' 24.06.2009

שלמור, אדלר ושמעוני-פינקלשטיין יזכו ב"אריות" בפסטיבל הפרסום בקאן

(מעודכן) - שלמור-אבנון-עמיחי יזכה ב-4 "אריות", ביניהם עבור עבודה לקולגייט, אדלר-חומסקי יזכה ב"אריה" על עבודה לצ'מפיון מוטורס, ושמעוני-פינקלשטיין יזכה ב"אריה" עבור עבודה לעמותת הירוקים באילת

ענת ביין-לובוביץ' 23.06.2009

10 עבודות לשלמור בשלב הגמר בפסטיבל הפרסום בקאן, בהן עבודות ל"גלובס"

(עדכון) - אדלר-חומסקי העלה לגמר 4 עבודות ■ גם שמעוני-פינקלשטיין, פרומרקט, באומן-בר ו"המזבלה" העלו פיינליסטים ■ ערן גפן סוגר חשבון בנושא החרמת הקקטוס: "המתחרים שלנו הם קריספין פורטר, בוגוסקי ופארפר"

ענת ביין-לובוביץ' 22.06.2009

הקמפיין של שלמור-אבנון-עמיחי לוועד למלחמה באיידס זכה ב-3 מדליות בפסטיבל ניו-יורק

קמפיין "הספק" היה הפעם הראשונה בה התקיים בישראל אירוע רדיו ששודר בו-זמנית בכל תחנות הרדיו במדינה ■ הקמפיין זכה גם בתחרות הפרסום ONE SHOW והיה גם פינליסט בתחרות הקליאו

שירות גלובס 18.06.2009

"אמרתי לגדעון עמיחי שחשוב לי לדעת שאני מגיע לנהל את המשרד בגובה העיניים שלו, והוא היה הוגן ואמר שזה לא יכול לקרות"

כך טוען אמיר גיא, המנכ"ל המשותף של אדלר-חומסקי, בראיון אתו ועם אורי עיני היום במגזין "פירמה" ■ השניים, שגדלו בשלמור-אבנון-עמיחי, מספרים כי עמיחי אמר להם כי לא יוכלו לשמש כמנכ"לי המשרד - ולכן עברו לאדלר

ענת ביין-לובוביץ' 16.06.2009

קמפיין של שלמור-אבנון-עמיחי לוועד למלחמה באיידס זכה בפרס בתחרות ONE SHOW

מדובר בזכייה ראשונה למשרד ישראלי בתחרות, הנחשבת לאחת מ-3 התחרויות היוקרתיות בעולם בתחום הפרסום

שירות גלובס‏ 14.05.2009

קקטוס הזהב 2009: מקאן-אריקסון הכניס את מספר העבודות הרב ביותר לגמר

אחריו במקום השני - אדלר-חומסקי ; במקום השלישי - גיתם BBDO בפער קטן יחסית ; ראובני-פרידן מדורג במקום הרביעי, ובמקום החמישי יהושע TBWA ; שלמור-אבנון-עמיחי לא משתתף בתחרות השנה

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2009

תקציב הפרסום של רשת אופטיקנה עובר למקאן-אריקסון

התקציב, בהיקף של כ-2.5-3 מיליון דולר, נוהל ב-6 השנים האחרונות ע"י שלמור-אבנון-עמיחי

ענת ביין לובוביץ' 03.05.2009

ראובני-פרידן מנסה להשיג דריסת-רגל בתקציבי הפרסום של צ'מפיון מוטורס

כיום נחלקים תקציבי הפרסום של הקבוצה בין אדלר-חומסקי, שמטפל במותגים סיאט, סקודה ואאודי - ובין פוגל-אוגילבי, שמטפל בפולקסווגן

ענת ביין-לובוביץ' 23.04.2009

שלמור-אבנון-עמיחי לא יתמודד על תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית

המשרדים שיתמודדו על התקציב הם באומן-בר-ריבנאי, שהתקשרותו עם מכבי שירותי בריאות באה בימים אלה לקיצה; מקאן-אריקסון וראובני-פרידן, הנמנים על מערך הפרסום של הכללית; וזרמון-גולדמן

‎‎‏ ענת ביין-לובוביץ 21.04.2009

"רעיון השנה" של רשת Y&R העולמית: מיניסייט של Orange Time

העבודה שזכתה בתחרות "רעיון השנה" היא פרויקט של Y&R אינטראקטיב עבור פורטל Orange Time, המשתמש בטכנולוגיה חדשנית בכדי "להדליק" את האתר רק כשהאור בחדרו של הגולש נכבה - כמו בקולנוע

שירות גלובס‏ 05.04.2009

באמצע המכרז: תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית יקוצץ ב-40%

בעקבות הקיצוץ יעמוד תקציב הפרסום השנתי של שירותי בריאות כללית, שיוצא בימים אלה למכרז, על 9 מיליון שקל בלבד ; מרבית תקציב הפרסום של הקופה נוהל בשנים האחרונות במשרד הפרסום ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 30.03.2009

   123456789101112   

   נמצאו 182 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 12