משרד הפרסום, שאיבד לאחרונה מספר תקציבים מרכזיים, ימוזג עם חברת הדייקרט וונדרמן ■ אדם אבנון ימונה למנכ"ל משותף, לצד אדם פולצ'ק
ההערכות הן כי החברה תפנה בין היתר למקאן, באומן-בר וראובני-פרידן ■ היקף תקציב הפרסום של ביטוח ישיר עמד ב-2011 על 26.4 מיליון דולר במחירי מחירון
ל"גלובס" נודע, כי על התקציב צפויים להתמודד גיתם, ברוקנר, באומן, אדלר וגם שלמור שמחזיק בתקציב
מותג האופנה האמריקני ישווק בארץ ע"י קבוצת פוקס ■ היקף תקציב הפרסום של אמריקן איגל מוערך ב-5 מיליון שקל ■ המותג יושק בישראל בפברואר הקרוב
ענף הפרסום היה בין הראשונים שהחלו בפיטורי עובדים ■ האם זה בגלל המפרסמים שנלחצו מהמחאה החברתית וסגרו את הברז - או שזהו לחץ לא מוצדק?
טורנדו תחל לשווק מוצרים לבנים ותגדיל את תקציב הפרסום ■ שלמור, שמטפל בתקציב: "מצב השוק אינו מאפשר למשרדים ולחברות המדיה לעבוד עם תנאים שמסבים להם הפסדי ענק"
הסכסוך המסחרי מתנהל מול יוניון, החברה שרוכשת את המדיה עבור שלמור-אבנון-עמיחי ■ במקביל מנהלת קבוצת טורנדו מו"מ עם ראובני-פרידן
התפטרותה של זהבית כהן ומינוי שלמה רודב ליו"ר תנובה עשויים לסלול מחדש את הדרך של אדלר-חומסקי למערך הפרסום של החברה ■ מי ירוויח ומי ייפגע מ"ניקוי האורוות" בתנובה?
השכר ואפשרויות הקידום פחות חשובים לעובדים, שמעדיפים תקציבים זוהרים עם "באזז" בשוק
עמיחי אינו פעיל בשוטף כבר מיולי, והוא החל להודיע על הפרישה ללקוחות המשרד ■ יעבור להתגורר תקופה מסוימת בחו"ל ■ נעשים מאמצים להשאירו כיועץ חיצוני לפחות לשנה נוספת
פרוטוקול דירקטוריון מפעל הפיס שהגיע לידי "גלובס" מספק הצצה נדירה על מה באמת קרה במכרז הפרסום בהיקף 40 מיליון שקל בהשתתפות אדלר, גיתם, ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי
ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי יציגו ביום ראשון הקרוב את מצגות הקריאייטיב שהכינו למפעל הפיס, ואילו גיתם BBDO ואדלר-חומסקי יציגו ביום שני
בשטראוס גילו בתדהמה כי הקלקה של 10 פעמים על אחת הדמויות בקמפיין האינטרנט למשקה הבוקר של דנונה גורמת לכך שהדמות מרימה את החולצה וחושפת את החזה שלה
היקף תקציב הפרסום של עיריית ת"א עומד על 8 מיליון שקל ■ התקציב מטופל כיום במקאן
שלמור וראובני יציגו ביום שני מצגות אחרונות לפני קבלת ההחלטה
המשרד זכה ב-3 "אריות" - שני אריות ברונזה ואריה ארד ■ האריות ניתנו בקטגוריית ה-PR
גדעון עמיחיגיתםפסטיבל הפרסום בקאןליידי גלובסמגזין Leadersמקאן תל אביבמשרדי פרסוםסקרענף הפרסוםפילת