הסיבה: בדפי זהב מעוניינים לשפר את החיבור של המותג לפעילויות הרבות של החברה ■ החברה פנתה ל-6 מהמשרדים הגדולים בארץ בהצעה להשתתף במכרז על תקציב הפרסום שלה
הפרידה של פרטנר-אורנג' משלמור-אבנון-עמיחי מוכיחה שבסופו של דבר משרד פרסום הוא לא נכס אסטרטגי - ושהמפרסמים פשוט לא רואים את משרדי הפרסום ממטר
הסיפור המשמעותי של דירוג משרדי הפרסום של יפעת ב-2010 הוא התחזקות הבינוניים ובראשם יהושע, גליקמן וראובני ■ משרד שמדורג מחוץ ל-20 הגדולים מתקשה להתקיים
פרטנר נפרדו משלמור, פלאפון בדרך להיפרד מבאומן, וגם הקשר בין סלקום למקאן לא בשיאו ■ תקציבי הפרסום של חברות הסלולר, מהמשמעותיים ביותר בשוק, נמצאים בצומת דרכים
בפגישה שנערכה הבוקר בין יעקב קדמי, מנהל השיווק של פרטנר, לגדעון עמיחי, מבעלי שלמור, הודיע קדמי על הפסקת ההתקשרות עם המשרד, שמלווה את החברה מיום השקתה בישראל
מאז שקדמי חזר לפרטנר נדחקו שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן הצידה לטובת משרד ת"א-מוסקבה, שהוא בכלל מגזרי במהותו ■ מה בדיוק קורה שם - ואיך קשורה לזה בת-זוגו של קדמי?
משרד הפרסום זכה בפרס קליאו הזהב בתחום החדשנות עבור קמפיין SDIA
מנכ"לי 3 המשרדים שהובילו את דירוג "משרד הפרסום של השנה" של "פירמה" בוחרים את ההישגים של 2010 - ומדברים על האתגרים העתידיים של המשרד ושל ענף הפרסום כולו
התקציב טופל עד כה בשלמור-אבנון-עמיחי ■ מ-2004 לא ביצעה אלוני מהלך פרסום משמעותי
הקמפיין של מטה המאבק בסחר בנשים לא הסתפק ב"חנות" WomanToGo בדיזנגוף סנטר - ובמראית עין של מוצרים לכל דבר "מעמיד למכירה" באתר זאפ נשים לפי מידת חזייה, משקל וגיל
למקום השני הגיע באומן-בר-ריבנאי, ולמקום השלישי - שלמור-אבנון-עמיחי Y&R ■ פרויקט בתמונות - הדירוג המלא
במסגרת המהלך תיפתח ליום אחד בדיזנגוף סנטר חנות המציעה שירותי "מכירה" של נשים
מקאן-אריקסון העלה לגמר התחרות 3 פיינליסטים, משרד האינטראקטיב אידיאולוג'יק העלה שני פיינליסטים, ובאומן-בר-ריבנאי העלה לגמר פיינליסט אחד - אך הם לא זכו בפרסים
Twisted Fly: כ-44% מהגולשים טענו כי הפרסומת של שלמור-אבנון-עמיחי היא גאונית, איכותית ומושקעת מאוד, אך 22% טענו כי היא שטחית
יוביל את תחום הפלנינג במשרד ויהיה אחראי גם על הטמעת הפלנינג הדיגיטלי ■ רמי שלמור: "מיום שהחל יוני את עבודתו במשרד, סימנתי אותו כמי שיוביל את המחלקה"
בימים הקרובים צפוי לעלות קמפיין ראשון לפרויקט הנדל"ן בהשקעה של כ-6 מיליון שקל
גדעון עמיחיגיתםפסטיבל הפרסום בקאןליידי גלובסמגזין Leadersמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםסקרענף הפרסוםפילת