בתביעה נטען כי המשקל המצויין על אריזת המשחה הוא 134 גרם, בעוד שפועל משקלה עמד על 121 גרם
התובע, המחזיק בכרטיס מסטרקארד, טוען כי בגין הכרטיסים שמנפיקה ישראכרט מחוייבים לקוחותיה מדי חודש ב"דמי כרטיס"
צחי ואיתי אנצ'ל, המחזיקים ב-12,000 אג"ח מסדרה ט', טוענים כי "אפריקה מתחמקת מהתשלום לאג"ח ט' בתואנה שיהיה בכך העדפת נושים - אולם החברה חיה ומתפקדת ומשלמת לשאר נושיה, ספקיה ועובדיה סכומים גבוהים"
החברה טוענת כי התובעת ובני משפחתה פתחו בעיסוק צדדי של הגשת תביעות ייצוגיות, וכדי להסתיר את דפוס פעולתם זה - כל תביעה מוגשת ע"י בן משפחה אחר, וכל בן משפחה משתמש במספר גירסאות של שמו
התובעים טענו כי החברה חייבה מנויים בחבילת גלישה מבלי לקבל את הסכמתם לכך מראש - ואז פעלה בחוסר תום-לב כשהעניקה את השירות בחינם בחודש הראשון, אך גבתה עבורו תשלום אוטומטי מהחודש השני
איך מחשבים נזק בתביעה ייצוגית בגין פרט מטעה בתשקיף? העליון קבע שני מסלולים
התביעה, בסך 731 מיליון שקל, הוגשה נגד 5 חברות הביטוח הגדולות בטענה כי הן גובות שלא כדין פרמיות עבור 3 חודשי האכשרה (90 הימים הראשונים של הביטוח) שבפוליסות ביטוח בריאות, בהם אין כיסוי ביטוחי
עפ"י הפשרה, בעלי חשבונות ני"ע בתקופה שבין יוני 2002 ליולי 2008 ייהנו מפטור מעמלת מינימום בגין ביצוע פעולות קנייה/מכירה של ני"ע בבורסה בת"א ובחו"ל לתקופה של 362 יום
חברה לחוד ודירקטורים לחוד: שופטת בית המשפט המחוזי, מיכל נד"ב, קובעת כי במשפט אזרחי לא ניתן לעשות שימוש בפסק דין המרשיע חברה בעבירות פליליות, כראיה לאחריות הדירקטורים לאותם מעשים
התובעת קיבלה את המלצת השופט יהודה פרגו למחוק את התביעה, לאחר שהתברר כי היא אינה יכולה להוכיח את הנזק שנגרם לה ■ מאידך אסם הציגה חוות-דעת מומחים לפיה לא נגרם כל נזק בריאותי מהתקלה
בתביעה, בהיקף 330 מיליון שקל, נטען כי פלאפון מחייבת לקוחות להתחייב להשתמש בשירותיה למשך 36 חודשים באמצעות הטבות שונות - זאת בניגוד לתנאי הרישיון המגבילים את תקופת ההתקשרות ל-18 חודשים
התובעים טענו כי הבדיקות שערך מכון התקנים ממארס 1993 ועד למאי 2007 במעליות לפני שאישר את הפעלתן היו בדיקות חסרות ■ בתגובה טען המכון כי המעליות נבדקו בצורה מקצועית, אחראית וסבירה
לטענת התובע, הבנק גובה מלקוחותיו המבקשים לסגור את חשבונם אצלו ולעבור לבנק אחר עמלות הגבוהות מאלה המוצגות בתעריפון הבנק והעולות על העמלות המקסימליות המותרות לפי החוק
בתביעה נטען כי פרטנר גבתה דמי תיקון למכשיר למרות האחריות ■ לפי הפשרה, פרטנר תתקן סדקים ושברים (למעט כאלה שנגרמו בזדון) במכשירי הסלולר (לא כולל iPhone) - ללא תוספת תשלום על דמי השירות
לטענת התובעת, הבנק חייב את חשבונות הלקוחות המשפטיים (לקוחות שהבנק מנהל נגדם הליך משפטי) בהוצאות שלא אושרו ע"י ערכאה שיפוטית, ואף חייב בריבית יתר את ההוצאות שכן אושרו
לטענת התובע, "עמלת" הגרירה בסך 83 שקל שגובה הגורר עבור העירייה נגבית שלא כחוק ■ בהחלטה צינה השופטת כי מנתוני העירייה עולה כי בכל שנה נגררים בת"א כ-95 אלף רכבים
שלושה פסקי דין בשבועאי.די.בי (IDB)איתי שטרוםדיני משפחההמומלצותהרצת מניותנדל"ן: מיסוי ומשפטנוחי דנקנרפיצוייםפשרה