מותג פרטי

כתבות אחרונות

 
אורז של המותג הפרטי של יוחננוף / צילום: שירה ספיר

למה המותג הפרטי לא מצליח להתרומם בשוק הישראלי?

נתח המותג הפרטי בארץ עומד על כ־7% בלבד לעומת 36% באירופה, ולא רק בגלל שהצרכן מפונק • בשוק מסבירים כי היצרניות הגדולות מסרבות לקחת חלק במשחק מחוסר כדאיות, הרשתות לא מספקות יציבות לספקים הקטנים, ושינוי התמונה דורש הקמת מפעלים חדשים

שירה ספיר 29.01.2025
שלומי ויוסי אמיר / צילום: יונתן בלום

דוח חדש: ב-2025 המחירים יעלו, והרווחיות של קמעונאיות המזון תרד

שנת 2024 הייתה טובה מאוד לקמעונאיות המזון, אבל בשנה הקרובה המצב צפוי להשתנות • מדוח של בית ההשקעות IBI עולה כי המותג הפרטי ישמור על סטגנציה, בסביבת הביקושים תירשם התמתנות, והעלאות המחירים אומנם יימשכו אך יהיו מוגבלות - מה שיפגע ברווחיות

שירה ספיר 31.12.2024
עוגיות של המותג הפרטי של רמי לוי לצד עוגיות של ספקיות מזון חיצוניות / צילום: טלי בוגדנובסקי

באירופה הוא תופס שליש מהמכירות, אז למה בישראל המותג הפרטי לא מתרומם?

המותגים הפרטיים של רשתות הקמעונאות באירופה צומחים בהתמדה בנתח השוק שלהם, שעומד כבר על פי שישה כמעט מנתח המותג הפרטי בישראל • האם אפשר להפשיר את הקיפאון בתחום בשוק המקומי - או שהצרכנים הישראלים באמת נאמנים מדי למותגים היקרים יותר? • למה זה עולה לנו, פרויקט מיוחד

שירה ספיר 23.12.2024
אייל רביד, מנכ''ל ויקטורי / צילום: עומר וידר

"פגיעה גדולה": אייל רביד טוען - זה מה שגורם למחירי המזון הגבוהים

במסגרת וובינר שקיימה קבוצת פרופיט, מנכ"ל ובעלי רשת ויקטורי מתח ביקורת על רפורמת היבוא של שר הכלכלה ניר ברקת, וטען כי הדרך להוריד את המחירים לצרכן עוברת בהורדת מחירי המכס • רביד התייחס גם למותגים בישראל: "המותג הפרטי חזק מאוד באירופה ועומד על 40-50% מכלל השוק. אנחנו לא עוברים את ה-7%"

אהרן כץ 11.12.2024
קניות בסופר. האם אנחנו לקראת עליות מחיר נוספות? / צילום: טלי בוגדנובסקי

המותג הפרטי, האונליין וצעדי התייעלות: המנופים של ענף המזון לשיפור הרווחיות

העלייה במחירי היבוא לצד סביבת ריבית ואינפלציה גבוהה יאתגרו את קמעונאיות המזון בשלוש השנים הקרובות, אך התחרותיות החזקה תועיל לצרכנים - כך עולה מדוח חדש של מידרוג • בין מנועי הצמיחה בולט המותג הפרטי, שיהווה קלף מיקוח מול הספקיות הגדולות

שירה ספיר 14.11.2024
מוצרי מזון בסופרמרקט / צילום: Shutterstock

המבקר: הממשלה לא מטפלת בריכוזיות הגבוהה בענף המזון

מדוח מבקר המדינה עולה כי בשנה האחרונה עלה מדד מחירי המזון בכ-25%, ופערי המחירים לעומת חו"ל מגיעים עד 380% • ועדת השרים למאבק ביוקר המחיה נפגשה רק שבע פעמים נכון למועד הבדיקה, וחוק המזון לא נבחן כראוי ע"י אף אחד מהגורמים האמונים עליו

שירה ספיר ואהרן כץ 05.11.2024
הפופולריות של המותג הפרטי זינקה בשנים האחרונות / צילום: Shutterstock, 89stocker

בנק ישראל: המותג הפרטי יכול להפחית את עליות המחירים של הספקים

בינואר ובפברואר האחרונים הודיעו כעשרה ספקי מזון, גדולים וקטנים, על עליות מחירים בשיעור של עד 25% בחלק ממוצריהם • לפי ניתוח שנערך לאחרונה בבנק ישראל, בעת שרוב המוצרים של אותו ספק התייקרו - מחירי מרבית המוצרים של המותג הפרטי נותרו על כנם

שירה ספיר 30.09.2024
צילומים: יריב כ''ץ (ידיעות אחרונות), יח''צ, shutterstock, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

המילון העכשווי של ענף השיווק, הפרסום והמדיה

גלובס מציג את המושגים, האנשים, הרשתות והחברות שמסעירים בעת הנוכחית את אנשי השיווק, הפרסום והמדיה • מהאחים אמיר והשרים ניר ברקת ושלמה קרעי, דרך האיום הסיני משיין - ועד רשתות המזון שעשו עלייה והבינה המלאכותית שכולם מתאמצים לייצר איתה מציאות חדשה

גלית חתן, שירה ספיר ונבו טרבלסי 23.04.2024
שלומי ויוסי אמיר / צילום: יח''צ, עיבוד: טלי בוגדנובסקי
שופרסל | בלעדי

האם שופרסל בדרך לשנות לחלוטין את המותג הפרטי שלה?

לגלובס נודע כי האחים שלומי ויוסי אמיר שוקלים להצניע את המותג הפרטי של החברה ועל הפרק ישנה אפשרות לשנות את המותג על ידי מחיקת הלוגו שלו • משופרסל נמסר בתגובה: "אין שינוי במותג הפרטי"

נתנאל אריאל 21.03.2024
מוצרי מותג פרטי של שופרסל לצד מוצרי המתחרים / צילום: גלית חתן

הדילמה הקשה של היצרנים: פגיעה ברווח או ייצור מותג פרטי

ההתייקרויות במשק מובילות לירידה במכירות המזון והטואלטיקה, ולא מעט ספקים מתלבטים האם להתחרות בעצמם על המדפים בסופרמרקטים • במקרה שיבחרו בכך, יידרש מהם שינוי כואב

טל רבן 29.02.2024
מדפי סופר. שורה של יצרניות מזון מעלות מחירים / צילום: טלי בוגדנובסקי

יצרניות המזון בונות על המלחמה שתשאיר את הצרכנים שקטים

בתחילת השבוע נתנה היבואנית שסטוביץ את יריית הפתיחה לגל העלאות מחירים במשק, ולאחר מכן הצטרפו אליה סוגת, בית השיטה ויכין • ההערכות הן שיצרניות ויבואניות נוספות ייקחו חלק במהלך, אך הפעם ללא שטראוס, תנובה ואסם • ברשתות המזון ינסו בתגובה להעלות את משקל המותג הפרטי

שירה ספיר 02.01.2024
פרינגלס של פרוקטר אנד גמבל / צילום: Shutterstock

בכיר בפרוקטר אנד גמבל חושף: כך אנחנו נלחמים במותגים הפרטיים

אנדרה שולטן, מנהל הכספים של פרוקטר אנד גמבל, פרש את משנתו לגבי ההתמודדות מול המותגים הפרטיים בוועידת השיווק של מורגן סטנלי: "אנחנו רואים שהמותג הפרטי באירופה צומח, אבל בכל קטגוריה שהוא צומח, גם אנחנו צומחים"

גלית חתן 10.12.2023
סניף קרפור סיטי בדיזנגוף, תל אביב / צילום: בר לביא

4 חודשים לכניסת קרפור: האם היא השפיעה על התנהגות הצרכנים?

כמעט מחצית מהצרכנים מפצלים רכישות בין חנויות ורשתות כדי להוזיל את סל הקנייה, וכ־40% נכנסים גם לקרפור - כך עולה מסקר שנערך באוניברסיטת רייכמן באמצעות פאנל המשיבים האינטרנטי Panel4all • כ־45% מהמשיבים מדווחים כי הם קונים יותר מוצרי מותג פרטי

שירה ספיר 21.09.2023
נוי הדס, מייסדת ומנכ''לית נוי השדה / צילום: חיים אפריא

לאחר תהליך פיתוח: רשת נוי השדה משיקה מותג פרטי

רשת הבוטיק למכירת תוצרת חקלאית, שעד היום מכרה בעיקר מותגי פירות וירקות ישירות מהחקלאי, תציע מותג פרטי משלה • וגם: החנות החדשה של תמנון ברמלה • אירועים ומינויים

שירה ספיר וגלית חתן 15.08.2023
סניף שופרסל דיל בבאר שבע / צילום: טלי בוגדנובסקי

חוק הסדרים מרוכך: הדרך של רשתות המזון לעקוף את הממונה

הסעיף בחוק ההסדרים הנוגע לפתיחת סניפים גדולים של רשתות המזון אמור לצמצם את כוחן של השחקניות השולטות בשוק • אבל עד כמה הוא יהיה אפקטיבי אם בשנתיים האחרונות רשתות המזון נוטות יותר ויותר לפתוח דווקא סניפים קטנים במיקומים עירוניים?

שירה ספיר 27.02.2023
ח''כ דוד ביטן בדיון בוועדת הכלכלה על יוקר המחיה, היום / צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ח"כ ביטן לאוצר: "אם לא יהיה מענה ליוקר המחיה, לא נצביע בעד התקציב"

בדיון שנערך היום בוועדת הכלכלה בנושא הגברת התחרות בין רשתות השיווק, יו"ר הוועדה ח"כ דוד ביטן דרש מנציגי האוצר מענה בחוק ההסדרים ליוקר המחיה • פרופ' איתי אטר מאוניברסיטת ת"א אמר בדיון כי המחירים עומדים להמשיך לעלות, והוסיף כי העיסוק התקשורתי ברפורמה המשפטית דחק את תשומת-הלב מסוגיית העלאות המחירים

שירה ספיר 13.02.2023

   12345678910   

   נמצאו 147 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 10