מזון בחדשות - עמוד 31

סוכן חדשות
 
זינוק במכירות חומוס שטראוס בארה"ב: כבשה 40% מהשוק
גדי לסין: "אנחנו יצרן החומוס הגדול בעולם" ■ הירידה בדו"חות שטראוס ברבעון נרשמה בעיקר בשל היחלשות בתוצאות במדינות מזרח אירופה ובעקבות שינויי מטבע ■ לעומתן, מכירות הקפה בברזיל המשיכו במגמה חיובית
  
 
רבוע כחול משקיעה 2 מיליון שקל בפתיחת "מגה באינטרנט"
למרות ניסיונות כושלים בעבר ועל אף נתונים לפיהם רק 1% ממשקי-הבית בישראל רוכשים מזון באינטרנט - ברבוע כחול צופים כי ב-3 השנים הקרובות יגיעו המכירות באינטרנט לכ-120 מיליון שקל בשנה
  
 
אילנית חיות, כתבת גלובס לענייני קמעונאות
אילנית חיות
המשביר קופץ על העגלה
רמי שביט מסתער על האתגר הבא - רשת מזון חדשה, וכדאי לקחת אותו ברצינות
בראיון שקיים "גלובס" עם מנכ"ל ומבעלי השליטה בקבוצת המשביר לצרכן, רמי שביט, לפני כשנתיים, חשף שביט תיאבון עסקי בריא במיוחד, והבהיר ...המשך
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
שמחה סיגן
שוקולד מתוצרת שופרסל
ליצרניות כאסם ושטראוס יש בערך דרך אחת להתמודד עם המותג הפרטי ברשתות המזון
משמחה סיגן הוא יועץ לשיווק החדירה המהירה של המותג הפרטי ברשתות המזון היא לקח מהניסיונות העבר הכושלים ושל המיתון שיצר שינוי מהות...המשך
  
 
המשביר יקים 20 סניפי סופרמרקט בעשרות מיליוני דולרים
המיקומים הראשונים ייבחרו לפי מיקומי הסניפים של רשת המשביר לצרכן כדי להתבסס על קונים המשתייכים למועדון הלקוחות 365 ■ המודל המתגבש: הניהול השוטף והתפעול יימסר לאחת מרשתות המזון הגדולות
  
 
גזי קפלן: אם צריך אסם תפעל מול הרגולטור נגד המותג הפרטי
המותגים הפרטיים פורחים - והחברות הגדולות בלחץ ■ גזי קפלן, מנכ"ל אסם, שהודיע על מבצע הוזלות בכל מוצרי החברה: "יש לי מתחרה, ואני צריך להיות יותר טוב ממנו כדי לנצח"
  
 
5 היעדים שהתעשייה הקיבוצית חייבת לעמוד בהם כדי לשרוד
מסתבר שהתעשייה הקיבוצית צלחה את המשבר הכלכלי לא רע - אבל זה לא אומר שמצבה טוב ■ כדי לשרוד בשווקים העולמיים החדשים שהוליד המשבר, עליה להתמודד עם כמה אתגרים מאוד לא פשוטים
  
 
סטורנקסט: חוגלה, סנו ונטו עולות; שטראוס ואסם יורדות
בניגוד להצהרות על יציאה מהמיתון, מכירות מוצרי הצריכה השוטפת המשיכו לרדת ברבעון השלישי ■ ירידות בולטות נרשמו במכירות השמן, החטיפים והחלב
  
 
תערוכת המזון העולמית: משקאות האנרגיה מכרו סקס והביתן הישראלי פספס
מתחם משקאות האנרגיה היה למתחם התוסס ביותר בתערוכת המזון העולמית אנוגה: 45 מותגים נלחמו על תשומת-לב המבקרים ולא בחלו בשום אמצעי כדי לכבוש את עיניהם, לרבות רקדניות וחשפניות
  
 
הפח במטבח עושה קניות בסופר
טכנולוגיות העתיד ישנו את חוויית הקנייה ■ את התורים, רשימות הנייר ובעיות ההתמצאות בסופרמרקט יחליפו סריקת מוצרים בבית, עדכון הרשימה באמצעות מסך-מגע במטבח, והפיכת הקונה לקופאי של הקנייה
  
 
לשכות המסחר: עלייה של 7% במכירות רשתות השיווק בחגים
באיגוד מציינים כי העלייה הצפויה השנה מתונה מזו של חודש החגים ב-2008, שעמדה על 10%, אולם עם זאת היא משקפת גידול בהשוואה לממוצע השנתי
  
 
דודי עזרא: "אין ל'אדום אדום' של תנובה שום סיכוי להצליח"
עזרא, בעל השליטה בקבוצת נטו, יורה לכל הכיוונים ■ על מעדנות: "הרווחנו מהפנצ'ר של תנובה" ■ על טירת צבי: "שופרסל הורידה את מוצרי הקבב שלהם מהמדף" ■ ויש לו גם כוונה להיכנס לתחום חדש: ירקות קפואים
  
 
אחרי החגים יתייקר הכל? יצרני המזון נערכים להעלאות מחירים
חלק מהיצרנים מבקשים לנצל את אווירת היציאה מהמיתון ■ תנובה וטרה כבר העלו מחירים ■ מנכ"ל חברת מזון: "יצרנים ימצאו צידוק בעלייה במחירי הסחורות כדי להעלות מחירים וגם כדי לגשר על הפערים במכירות"
  
 
רווחי פרוטרום ירדו ב-16.7% ל-10 מיליון דולר ברבעון
זאת לעומת 12 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ■ הכנסות פרוטרום ברבעון השני הסתכמו ב-106.7 מיליון דולר - ירידה של 19.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד
  
 
המיתון הגיע לדו"חות שטראוס: הרווח הנקי פרופורמה ירד ב-16% ל-55 מיליון שקל
נקודות האור: החברה שיפרה את הרווחיות התפעולית בישראל ושמרה על יציבות בתחום הקפה, למרות המצב הכלכלי הקשה במדינות היעד ■ המנכ"ל גדי לסין: "אנחנו מבינים שתקופת המיתון היא זמנית"
  
 
עושים שוק: השווקים בישראל מציעים חוויית קניות חדשה
סיור בשווקים המרכזיים בארץ מגלה כי לצד הדוכנים המסורתיים צצו בשנים האחרונות גם דוכני בוטיק, חנויות אווירה וחנויות מתמחות ■ "גלובס" יצא לבדוק כיצד המגוון משפיע על חוויית הקנייה - וכמה זה עולה לנו
  
 

<    192021222324252627282930313233    >

   נמצאו 527 כתבות   |   עמוד 31 מתוך 33

צרו איתנו קשר *5988