משקאות קלים

כתבות אחרונות

 
אפוקדה (במרכז), בקמפיין העוקב של בעלת טיקטוק / צילום: צילום מסך

כך הופכים מיץ חמוציות ללימונדה בלי תקציבי פרסום בכלל

קמפיין מוצלח כבר לא מחייב צוות ענק, תקציב עתק ושבועות של הפקה • היום הוא צריך רק להבין את הפלטפורמה הדיגיטלית, וכדאי לו גם לערוך עליה ניסויים • תשאלו את אושן ספריי מה עשה לה הסקייטר נייתן אפוקדה • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים

עומר רבינוביץ׳ 12.11.2020
משקאות קלים / אילוסטרציה: שאטרסטוק

בשביל הבריאות: להטיל מס ייעודי על המשקאות הקלים

הרעיון הוא פשוט - להטיל מס של 2 שקלים לכל ליטר של שתייה קלה שאינה מים, חלב או משקה רפואי (כמו מזון תינוקות) ומס של 3 שקלים לכל ליטר של שתייה קלה עם מדבקה אדומה של מזון מזיק

עו"ד רחל גור 03.11.2020
בקבוקי קוקה קולה / צילום: Gene J. Puskar, Associated Press

תוסס בקוקה קולה: כך משבר הקורונה מטלטל גם את ענקית המשקאות מספר אחת בעולם

המסעדות, הברים ובתי הקולנוע מהווים בשגרה כמחצית מהכנסות קוקה קולה העולמית • המשבר הביא לסגירה או לצמצום פעילותם במדינות רבות, וזה מורגש בתוצאות • ובישראל? בנוסף לסגר השני, הזכיינית המקומית מתמודדת עם גל של יבוא מקביל שדוחף לקרב מחירים ברשתות

שני מוזס 06.10.2020
מפעל פריניב / צילום: ענבר הלפרין

יצרנית המיצים הטבעיים פריניב רוכשת את השליטה במתחרה קשת

שווי החברה הוערך לטובת העסקה בכ-4 מיליון שקל • המפעל יישאר במושב קשת ברמת הגולן ומוצריו יופצו על ידי תנובה בנוסף למוצרים של פריניב • פריניב מחזיקה בנתח של 30% משוק המיצים הטבעיים בישראל

שני מוזס 13.07.2020
חממת פודטק / צילום: שאטרסטוק
פודטק | בלעדי

חממת הפודטק מקריית שמונה תשקיע 3 מיליון שקל בפיתוח להפחתת סוכר במשקאות טבעיים

החממה של תנובה, טמפו OurCrowd ו- Finistere תשקיע בחברת Blue Tree שפיתחה טכנולוגיה להפחתת סוכר במשקאות טבעיים תוך שמירה על תכונות של המשקה המקוריות •  מוקדם יותר היום דווח לראשונה ב"גלובס" כי מנכ"ל החממה עזב את תפקידו לאחר שנה בלבד

שני מוזס 03.06.2020
ריקול תה קר טמפו / צילום: יח"צ, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

בעקבות סימני עובש: טמפו בריקול למשקאות תה קר של נסטי בטעם אפרסק

מדובר במשקה שנמכר בבקבוקי פלסטיק בנפח 500 מ"ל, המיובאים ע"י טמפו תחת המותג נסטי מתוצרת נסטלה • בחברה מציינים כי למעט מוצרים הנושאים סימון זה, אין כל פגם במוצרי נסטי, וכי מקור התקלה נבדק

מיכל רז-חיימוביץ' 30.12.2019
פרימור/  צילום: יחצ

"סימני עובש": ריקול למשקה תות-בננה של פרימור

חברת גניר, יצרנית פרימור, הודיעה על ריקול של משקה תות-בננה המסומן בתאריכים אחרונים לשיווק בין 27.4.2020-26.4.2020

מיכל רז-חיימוביץ' 18.11.2019
ז'ק בר / צילום: יוסי כהן

טמפו רכשה בכ-10 מיליון שקל חברת אלכוהול מקפריסין

במחצית הראשונה של 2019 צמחו מכירות החברה ב-7% • שיעור הרווח הגולמי נשחק במחצית ועמד על 37.3% • בדצמבר אשתקד ביצעה טמפו עליית מחירים בשיעור של עד 4%, כך שהצמיחה שלה במחצית הראשונה השנה במכירות וברווח הגולמי נובעת בין היתר מכך

שני מוזס 01.09.2019
קוקה קולה, משקאות קלים, פחית, מחזור / צלם רויטרס / צילום: רויטרס

לאיפה נעלם המשקה השחור? מחסור ארצי בפחיות קוקה-קולה

החוסרים נרשמו הן ברשתות שיווק בפריסה ארצית והן במכונות משקאות • החוסרים הם רק בפחיות של החברה, וככל הידוע אספקת המשקה בבקבוקים נמשכת כסדרה • החברה המרכזית: "מדובר בחוסרים של ימים ספורים כתוצאה מהשקת מותג הקפה החדש; אין תקלת ייצור"

שני מוזס 18.08.2019
שרון ברק / צילום: אורית פניני

"מהכלום הכול צומח": הכירו את המהנדסת שרוצה להיפטר מהפלסטיק אחת ולתמיד

היא הייתה מהנדסת בכירה בתעשיית הפלסטיק, עד שיום אחד החליטה שהיא לא מוכנה לשתף פעולה עם הנזקים שמסב החומר הבעייתי • למרות הקשיים שרון ברק דבקה בחלום: הקמת סטארט-אפ שיְיַתֵּר את השימוש בפלסטיק • הפתרון שמצאה כבר מעניין חברות ענק, וייתכן שיחליף את בקבוקי השתייה

ליאת רון 12.08.2019
קמפיין קוקה-קולה טעם החיים/ צילום:סטודיו דחף

לא מחליפים את הדבר האמיתי

יעל פודולסקי, סמנכ"לית שיווק בסוגת, בחרה בקוקה קולה, שאף מתחרה לא הצליח לדחוק הצידה ב-125 שנות קיומו

יעל פודולסקי 23.07.2019
רוני גת /  צילום: תמר מצפי

תביעה נגד יפאורה תבורי: "מנסה למנוע יבוא מקביל של שוופס"

לדברי חברת בן שלוש יבוא ויצוא המייבאת משקאות שוופס מאוקראינה, יפאורה מנסה למנוע יבוא מקביל בטענה כי סימן המסחר בבעלותה • יפאורה: "בית המשפט יקבע האם הוא מגן על רכוש של חברות או שרכושן הפקר"

שני מוזס 13.05.2019
הרשת החרדית של שופרסל, "יש חסד" / צילום: תמר מצפי

המכירות צנחו - ויפאורה-תבורי לחצה לסיים את הסכסוך עם הרשת החרדית של שופרסל

מתחילת 2019 ירדו המכירות של יפאורה בכ-7%, כשבפברואר לבדו רשמה החברה אובדן מכירות כספיות של 11.3% - מה שככל הנראה הכריע את הכף לטובת סיום הסכסוך עם "יש חסד" • יפאורה נחשבת למובילת שוק המשקאות הקלים במגזר החרדי ואוחזת בנתח של למעלה מ-44%

שני מוזס 17.03.2019
מוצרי יפאורה / מתוך: מצגת החברה

הרווח יורד, המחירים עולים - ועדיין: רווח גולמי של 40% ויותר אצל ענקיות המשקאות יפאורה וטמפו

עוד בטרם הודיעו לאחרונה יצרניות המשקאות על העלאת מחירים צפויה, נהנו טמפו ויפאורה משיעורי רווחיות נאים • שתי החברות סבלו מעלייה ניכרת בהוצאות מתחילת השנה, שהובילה לירידה דו-ספרתית ברווח הנקי בשלושת הרבעונים הראשונים של 2018 • מגזר האלכוהול, ובראשו הבירות, בולט לחיוב בתוצאותיה של טמפו • יפאורה הצליחה לשמור על יציבות בפעילות השוטפת, למרות חילוקי דעות בין בעלי המניות והנפקה ראשונית של נתח ממניותיה

אביב לוי 13.12.2018
יפאורה תבורי / צילום אתר החברה
טמפו | בלעדי

אחרי קוקה-קולה וטמפו: גם יפאורה מייקרת את המשקאות הקלים

יפאורה תבורי עדכנה את רשתות השיווק על עליית מחירים בשיעור דומה לזה שביצעו שתי המתחרות שלה  - עד 4% • ההתייקרות כוללת את כל מותגי המשקאות הקלים של החברה, בהם RC קולה, שוופס, ספרינג, תפוזינה ו-Fruit Water

שני מוזס 11.11.2018
קוקה קולה - יורם שגיא / צילום: יונתן בלום

הזהב השחור מתייקר: קוקה-קולה מעלה מחירים

החברה המרכזית למשקאות קלים הודיעה כי היא מייקרת את מחיר המשקאות הקלים שלה: פחיות ובקבוקים משפחתיים של קוקה-קולה יתייקרו ב-2%-3% • גם משקאות פריגת בבקבוקים גדולים יתייקרו ב-3.2%, ואילו הבקבוקים האישיים הסחוטים של פריגת יתייקרו ב-3%

שני מוזס 11.10.2018

   1234567   

   נמצאו 107 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988