סופרבול בחדשות

סוכן חדשות
 
קבוצת הפוטבול ניו אינגלנד פטריוטס / צילום: Mark J. Rebilas, רויטרס
הפרסמואים בוחרים: הפרסומות הבולטות מהסופרבול
ישראל איינהרון, מבעלי סוכנות הפרסום אלנבי, והדר גור אריה, מנכ"לית-שותפה במקאן ואלי, בחרו את הפרסומת האהובה או המעניינת ביותר ממשחק הסופרבול
  
 
 קארי בראדשו ו-The dude בפרסומת של סטלה ארטואה  / צילום: אתר החברה
175 אלף דולר עבור שניית שידור: אלה הפרסומות הכי שוות מהסופרבול השנה
מאות מיליוני אמריקאים יתיישבו הלילה מול מסכי הטלוויזיה כדי לצפות בסופרבול, וחשוב לא פחות, בפרסומות שמלוות אותו • משבצת של 30 שניות שידור עולה השנה מעל ל-5 מיליון דולר, אך זה לא מרתיע את המותגים המובילים בעולם, שנחושים לזכות לא רק בכיס שלנו אלא לכבוש גם את הלב
  
 
פוטבול, NFL, סופרבול / צלם: רויטרס
חגיגת הסופרבול: כל המספרים, כל ההערכות, כל המרוויחים
ה-NFL, ליגת הפוטבול הארצית של ארה"ב, אמורה להרוויח עשרות מיליוני דולרים ממשחק הסופרבול שייערך היום • רשת CBS תשדר השנה את המשחק וצפויה להרוויח מהפרסום קרוב לחצי מיליארד דולר • גם הקמעונאיות בארה"ב צפויות לגזור קופון, וכמובן גם להקת מארון 5 שתופיע במחצית
  
 
קבוצת הפוטבול ניו אינגלנד פטריוטס / צילום: Mark J. Rebilas, רויטרס
חכו שטראמפ יגלה מי רכשו 40% מהכרטיסים הבינלאומיים לסופרבול
לא רק האמריקאים מתרגשים מאירוע הספורט הגדול של השנה, שיתקיים מחר • האוהדים ממקסיקו לא נתנו למחירים הגבוהים להפחיד אותם ורכשו את מרבית הכרטיסים הבינלאומיים • וגם: לא תאמינו כמה משלמים על פרסומות בסופרבול
  
 
מנכ"ל סודהסטרים דניאל בירנבאום (עם החולצה שחורה) ושחקני משחקי הכס / צילום: באדיבות סודהסטרים
סודהסטרים היא גם פס ייצור לפרסומות. הנה תזכורת
בשנים האחרונות הצליחה סודהסטרים להפוך את עצמה למותג • היא מתמקדת באיכות הסביבה ובמלחמה בבקבוקי פלסטיק, משתפת פעולה עם שחקנים בינלאומיים ואפילו הייתה החברה הישראלית הראשונה ששידרה פרסומת בסופרבול • אלה הן הפרסומות הכי זכורות שלה
  
 
Wix / צילום: אביב חופי
חגיגת סופרבול במשרדי Wix; באיזו קבוצה תמכו המנהלים?
וגם: סמנכ"ל בקייט פארמה שנמכרה ב-12 מיליארד דולר מצטרף לדירקטוריון בריינסטורם הישראלית
  
 
סופרבול/ צילום: שאטרסטוק
WIX חוזרת לפרסם בסופרבול: "הצעה שאי-אפשר לסרב לה"
WIX החלה לפרסם בסופרבול ב-2015 והמשיכה לעשות זאת במשך 3 שנים ■ מדובר באחת החברות הישראליות היחידות שמעלות פרסום באירוע
  
 
גל גדות פרסומת וויקס / צילום: מתוך הוידאו
גנבה את ההצגה: גל גדות היא הזוכה הגדולה בסופרבול
עפ"י סקר שערכה Taykey הישראלית, גל גדות היא המנצחת הגדולה עם הפרסומת האהובה ביותר, בהתבסס על התגובות באינטרנט שהורכבו מכ-58% גברים ו-42% נשים בגילאי 13-34
  
 
סופרבול / צילום: צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
סופרבול: 1.33 מיליארד כנפי עוף - ועוד מספרים מטורפים
הלילה בסביבות 1:30 (שעון ישראל) ייפתח גמר הפוטבול האמריקאי, שנחשב לחג גדול לא רק עבור האוהדים אלא גם עבור הקמעונאיות הגדולות ■ מלבד כנפי עוף, האמריקאיים צפויים לרכוש 11 מיליון מגשי פיצה ו-32 מיליון ק"ג אבוקדו
  
 
גל גדות/ צילום: רויטרס
5 מיליון דולר לחצי דקה: פרסומת הסופרבול של גל גדות
צפו בגל גדות מככבת בפרסומת השלישית ברציפות של WIX הישראלית שתשודר במהלך משחק הסופרבול - אירוע הגמר של ליגת הפוטבול האמריקאית, שהוא גם אירוע השיא עבור שוק הפרסום העולמי
  
 
סיאטל סיהוקס וניו אינגלנד פטריוטס בסופרבול 2015 / צילום: רויטרס
איסתא ספורט מונתה לנציגה הרשמית של הסופרבול בישראל
המחיר לחבילת עבור אירוע הספורט הפופולרי ביותר בעולם יתחיל ב-7,500 דולר ■ המחיר הזה מאמיר עם הוספת שירותים כמו כניסה לתאי צפייה ויגיע לרף שיחצה את ה-10,000 דולר - ללא טיסות
  
 
סופרבול 2013 / צלם: רויטרס
עסקים משפחתיים - על הקשר שלהם למשחק הסופרבול
הסופרבול ייערך כמדי שנה ב-2 בפברואר ■ כידוע, לא מדובר רק במשחק ספורטיבי, אלא גם בחשיפה מדוברת וחסרת תקדים לפרסומת ■ והפעם: עסקים משפחתיים קטנים יתנו את הטון
  
 
הפרסומת של Wix / צילום: יחצ
Wix: "תגובות מצוינות" לפרסומת במשדר הסופרבול
מפתחת הפלטפורמה לבניית אתרי אינטרנט עקפה צפי האנליסטים בדוחות: צמיחה שנתית של 40% בהכנסות ובגבייה ■ מניית Wix איבדה 30% מתחילת 2016
  
 
העובר באולטרהסאונד מושיט ידו לדוריטוס / צילום מתוך הפרסומת
המפרסמות בסופרבול הלכו השנה על בטוח
מחיר 30 שניות פרסום היה היקר ביותר אי-פעם בסופרבול - 5 מיליון דולר ■ את מרב הציוצים קיבלה חברת ביטוח שפשוט הגרילה בין המצייצים 250 אלף דולר ■  אחרות הלכו על הומור מזעזע, אך המנצחת הייתה כנראה באדוויזר, שאפילו לא שילמה על כך
  
 
פרסומת סופרבול WIX / צילום: מהוידאו
30 שניות: הפרסומת של WIX בסופרבול נחשפת
עומר שי, סמנכ"ל השיווק של WIX, מספר איך נוצר הקשר עם אולפני דרימוורקס שהפיקו את הסרטון, מי משניהם אחראי לקריאייטיב, ומה הם עונים לחברות שאומרות להם שהם "מבזבזים" 5 מיליון דולר על פרסום
  
 
סיאטל סיהוקס וניו אינגלנד פטריוטס בסופרבול 2015 / צילום: רויטרס
הפרסום בסופרבול: מ-40 אלף ד' לפרסומת ל-4.8 מיליון ד' תוך 50 שנה
בתוך עשור קפץ המחיר הממוצע לפרסומת של 30 שניות כמעט פי שניים ■ סופרבול 2015 היה האירוע הנצפה בהיסטוריה של הטלוויזיה האמריקאית
  
 

   1234567891011    >

   נמצאו 163 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 11

צרו איתנו קשר *5988