סופרבול

כתבות אחרונות

 

מתכוננים לסופרבול 2014: כל מלאי הפרסום נמכר

רשת השידור FOX: מחיר ספוט של 30 שניות בזמן האירוע יעמוד על 4 מיליון דולר

אדוורטייזינג אייג' 05.12.2013

האם פרסומת בסופרבול באמת שווה 4 מיליון דולר?

הוא מרתק יותר מ-100 מיליון צופים וכולל ברייק פרסומות מיתולוגי שאף צופה לא רוצה לפספס ■ גם המפרסמים יודעים שפרסום בגמר ליגת הפוטבול האמריקאית הוא מתכון בטוח להצלחה ■ ניתוח מיוחד של הפסקת הפרסומות המדוברת בעולם

אדוורטייזינג אייג' 12.11.2013

שוק הספורט העולמי מגלגל כ-130 מיליארד דולר בשנה

כך עולה ממחקר של PwC; עוד נתון מעניין שחשף: 170 מיליון צופי טלוויזיה ראו את גמר ליגת האלופות ב-2013

מערכת גלובספורט 31.10.2013

מסתמן: סודהסטרים הישראלית תפרסם בסופרבול 2014

‎מחיר ספוט בסופרבול 2014 יעמוד על 4 מיליון דולר ■ בתחילת השנה פסלה רשת CBS את הפרסומת הפרובוקטיבית שהפיקה החברה למשחק הסופרבול הקודם

עמית טסלר 31.10.2013

הטירוף התחיל: 85% מהספוטים לסופרבול הקרוב נמכרו; המחיר: 4 מ' ד'

העונה החדשה של ה-NFL עוד לא נפתחה, והמשחק הגדול יערך רק בעוד כחצי שנה, אבל המפרסמים כבר בטירוף - ומתכוונים לשלם את המחיר הגבוה אי-פעם

מערכת גלובספורט 25.08.2013

"בתעשיית הטלוויזיה העולמית אין אחד שלא מכיר את RRsat"

אבי כהן, שקיבל לידיו את מושכות הניהול של ספקית שירותי העיבוד וההפצה של תוכן טלוויזיוני לפני פחות משנה, מסביר מה זה אומר להיות אחת משלוש החברות המובילות בתחום ■ איך הוא מתכוון להפוך את השוק האמריקני למגרש הביתי שלו, ואיך כל זה קשור לסופרבול

טלי ציפורי 13.05.2013

רק בזמן אמת

התובנה של השיווק בעידן הדיגיטלי: אם זה לא קורה עכשיו, זה פשוט לא קורה

איתי צמיר 07.05.2013

קמפיין הסופרבול של KIA יעלה לשידור בישראל

התשדיר להשקת דגם הפורטה המחודש של ‏KIA‏ יעבור התאמה לקהל הישראלי וישודר ממחר בערב למשך כשבועיים, בהשקעה של כ-2 מיליון שקל

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 08.04.2013

סופרבול 2013: בטלוויזיה לא נשברו שיאי צפייה, באינטרנט דווקא כן

3 מיליון משתמשים יחודיים בארה"ב ראו את משחק הגמר של ליגת ה-NFL השבוע בפלטפורמות הניו-מדיה - עלייה של 43% לעומת אשתקד

מערכת גלובספורט 07.02.2013

אלופות הבאזז: פרסומות הסופרבול שעשו רעש במדיה החברתית

במקום הראשון: הקמפיין של יצרנית הרכב Dodge, שמוקיר את דמות החקלאי האמריקאי ■ הפרסומת של GoDaddy עם בר רפאלי זכתה לסנטימנט שלילי

אדוורטייזינג אייג' 06.02.2013

אין שיא חדש: "רק" 108.4 מיליון צופים בסופרבול בארה"ב

משחק הגמר של ה-NFL לשנת 2013 רשם נתוני צפייה מעט נמוכים יותר לעומת שני הסופרבולים הקודמים

מערכת גלובספורט 05.02.2013

לקח מהפרסומות בסופרבול

המפרסמים מניעים את הצרכנים לפעולה - אבל מפחדים מטרור ברשת

נדב פרסמן 04.02.2013

המנצחים בסופרבול 2013: ביונסה, בר רפאלי והצופה האמריקאי

המשחק עצמו הבטיח וגם קיים, אך מרבית תשומת-הלב בסופרבול 2013 הופנתה לאירועים מסביב

שירות גלובס 04.02.2013

למה הסופרבול תקוע בגבולות אמריקה?

כי ה-NFL היא המוסד התרבותי האמריקאי שעושה הכי פחות בתחום שבו התרבות האמריקאית נוהגת להצטיין: קולוניאליזם

אבי זורנזון 03.02.2013

סודהסטרים על הפרסומת שנפסלה: "לא חיפשנו פרובוקציה"

דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים, מאוכזב שפרסומת של החברה נפסלה לשידור בגמר הפוטבול שייערך הלילה, אך לא כועס ■ מבחינתו, Bad Publicity is Good Publicity, ולראיה 2.4 מיליון הצפיות ביו-טיוב שצברה הפרסומת שנפסלה

טלי ציפורי 03.02.2013

החנון שנישק את בר רפאלי: "באודישן נישקנו בובה מתנפחת"

ג'סי היימן על סצינת הנשיקה על בר רפאלי בפרסומת ל"גו דדי": "ביקשתי ממנה שתיגע לי בשיער - נראה לי שהיא אהבה את זה"

שירות גלובס 03.02.2013

   1234567891011   

   נמצאו 172 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 11

צרו איתנו קשר *5988