סטרימינג בחדשות

סוכן חדשות
 
נטפליקס. יודעת לאתגר את הצרכן הצעיר והמתוחכם עם תוכן חדשני ומקורי / צילום: רויטרס - Mike Blakeיניב חברון / איור גיל ג'יבלי
יניב חברון
נטפליקס, כולן בעקבותייך
ענף הסטרימינג עומד לקראת קרב ענקים
נטפליקס, אמזון פריים, הולו, סילינג TV, יוטיוב, AT&T TV, פילו TV, פלוטו TV - אלה הן רק חלק מעשרות אפליקציות הסטרימינג שכובשות א...המשך
  
 
נטפליקס / צילום: שאטרסטוק
נטפליקס הכתה את התחזיות עם רווח של 89 סנט למניה
זאת לעומת תחזיות לרווח של 68 סנט למניה בלבד ● הכנסות החברה הסתכמו ב-4 מיליארד דולר, בהתאם לתחזיות, והיא הוסיפה כ-7 מיליון מנויים חדשים
  
 
Yandex Music / צילום: Yandex Music
לא רק ליוצאי רוסיה: מה מציע יאנדקס מיוזיק למאזינים בישראל?
שירות סטרימינג המוזיקה של הענקית הרוסית הושק היום בארץ ● התנסות בו מגלה שהאלגוריתם לומד מהר את העדפות המשתמש – אבל שהגרסה החינמית כמעט חסרת תועלת ● מצד שני, כרגע המחיר הוא 10 שקלים בחודש בלבד
  
 
אפליקציית פנדורה / צילום: Shutterstock
Sirius XM תרכוש את שירות המוזיקה פנדורה ב-3.5 מיליארד ד'
המחיר משקף פרמיה של 13.8% על מחיר השוק ● מניית פנדורה מזנקת במסחר המקדים בבורסת ניו-יורק
  
 
דניאל אק, מנכ"ל ספוטיפיי / צילום: Getty Images
מייסד ספוטיפיי בראיון מיוחד: "אני עדיין מתקשה בחלק החינמי"
הוא גדל בשיכון פועלים בשטוקהולם, ניסה את מזלו כגיטריסט אבל הבין במהרה שלא שם טמון הכישרון שלו. נכנס לעימות חזיתי עם אפל וגוגל, התכסח עם טיילור סוויפט ותום יורק, והקים את החברה שמשנה את תעשיית המוזיקה מהיסודות ● בכתבת השער של המגזין "פאסט קומפני", שנשענת על עשרות שיחות עמו ועם בכירים בתחום, דניאל אק מספר למה המהפכה של ספוטיפיי רק התחילה
  
 
נטפליקס / צילום: שאטרסטוק
הפרעות בזמן הבינג'? נטפליקס בוחנת פרסומות בין פרקים
ענקית הסטרימינג בודקת אם שידור טריילרים בין הפרקים יעזור "למשתמשים לגלות סדרות חדשות מהר יותר"
  
 
שידורי ספורט בערוץ ESPN בו שולטת דיסני. / צילום: רויטרס  AI Project
לשחות עם הזרם: איך שירותי הסטרימינג כבשו את העולם
שירותי הסטרימינג כובשים את הצרכנים ברחבי העולם ומשנים את תעשיית הבידור והמדיה כולה ● מבחינת המשקיעים, קשה להתייחס אל תחום המדיה והתוכן כהשקעה סקטוריאלית, ונדרש ניתוח ובחירה במספר מצומצם של חברות עם סיכויים גבוהים לנצח במרוץ התוכן
  
 
נטפליקס / צילום: שאטרסטוק
כישלון האלגוריתם: מדוע הצרכנים מאוכזבים מנטפליקס וספוטיפיי?
ענקיות הסטרימינג מספקות לנו היצע בלתי נתפס של סדרות, סרטים ומוזיקה - ובכל זאת לא מעט צרכנים מדווחים על תסכול ושיעמום ● איך ייתכן שאלגוריתמים משוכללים כל-כך ממליצים על תוכן שחוזר על עצמו, ומה אפשר לעשות כדי לשנות את זה?