פרסומות

כתבות אחרונות

 
אדיר מילר פרסומת  מכבי / צילום: מהוידאו

מכבי הורידה את סרטון הפרסומת שזכה לביקורת על גזענות

(עדכון) - סרטונים שפרסמה קופ"ח מכבי, בכיכובו של אדיר מילר, עוררו סערה בטענה לגזענות כלפי יוצאי בריה"מ לשעבר: "מכבי צריכה להתבייש" ■ מכבי בתגובה: "מדובר בקמפיין סאטירי שלא נעשה במטרה לפגוע"

ענת ביין-לובוביץ' 24.02.2016
לוגו פרטנר / צילום: יחצ
זניט מדיה | לפני כולם

לא מחוברים: פרטנר מורידה את הקמפיין מהטלוויזיה

חברת הסלולר נקלעה למאבק בין חברת המדיה שלה, זניט, לבין זכייניות הטלוויזיה - ולאור זאת לא הצליחה לקבל מיקומים מועדפים בברייקים של הפרסומות

ענת ביין-לובוביץ' 22.02.2016
לוגו פרטנר / צילום: יחצ
זניט מדיה | לפני כולם

פרטנר מעלה קמפיין טלוויזיה - בלי מיקומים מועדפים בערוץ 2

טרפוד ההשקה חל על רקע ההתקשרות של פרטנר עם חברת המדיה זניט, שנמצאת בסכסוך עם הזכייניות ■ אפילו התערבותם של יו"ר פרטנר ישראל ושל יורם באומן לא עזרה בינתיים

ענת ביין-לובוביץ' 21.02.2016
שער פלייבוי תלת ממד / צלם: אתר פלייבוי

"פלייבוי" חדל לפרסם עירום מלא - והמפרסמים נוהרים בהמוניהם

עלייה של 55% במספר המודעות שנרכשו לגיליון מארס של "פלייבוי" ■ האם גם הקהל יגדל עקב החלטת המגזין לחדול מפרסום צילומי עירום מלא?

אדוורטייזינג אייג' 17.02.2016
טוויטר לוגו / צלם: יחצ

טוויטר משיקה פורמט פרסום חדש - שיופיע מיד עם הכניסה אליה

המוצר, ששמו "First View", נראה כמו הגרסה של טוויטר לפרסומת בלעדית שמוצגת בעמוד הבית ■ מותג אחד בלבד יקבל את הזכויות ל-First View במשך 24 שעות, ולכל גולש היא תוצג פעם אחת

אדוורטייזינג אייג' 11.02.2016
כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד / צלם: רויטרס

סערה בטוויטר: "ישראל? רונאלדו בעד רוצחי ילדים"

כוכב ריאל מדריד התגאה בהשתתפותו בפרסומת לחברת הוט הישראלית, שיתף את הסרטון בפני 40 מיליון העוקבים שלו הטוויטר - וזכה למבול של תגובות נאצה: "איבדתי כל כבוד אליך; מסי הוא הגיבור שלי עכשיו"

עמרי ברק, חדשות 2 10.02.2016
הפרסומת של Wix / צילום: יחצ

Wix: "תגובות מצוינות" לפרסומת במשדר הסופרבול

מפתחת הפלטפורמה לבניית אתרי אינטרנט עקפה צפי האנליסטים בדוחות: צמיחה שנתית של 40% בהכנסות ובגבייה ■ מניית Wix איבדה 30% מתחילת 2016

שירי חביב-ולדהורן 10.02.2016
שער המגזין Wired / צילום: מסך

אתר המגזין "Wired" הכריז מלחמה על חוסמי הפרסומות

ידרוש לשלם על מנוי ללא פרסומות או להפסיק לחסום ■ מתכנן לגבות דולר בשבוע עבור אתר נטול פרסומות ■ עד כה רק 4% מממפעילות האתרים הגדולים נקטו צעדים נגד חסימת פרסומות

שירות גלובס 09.02.2016
העובר באולטרהסאונד מושיט ידו לדוריטוס / צילום מתוך הפרסומת

המפרסמות בסופרבול הלכו השנה על בטוח

מחיר 30 שניות פרסום היה היקר ביותר אי-פעם בסופרבול - 5 מיליון דולר ■ את מרב הציוצים קיבלה חברת ביטוח שפשוט הגרילה בין המצייצים 250 אלף דולר ■  אחרות הלכו על הומור מזעזע, אך המנצחת הייתה כנראה באדוויזר, שאפילו לא שילמה על כך

שירות גלובס 08.02.2016
צביקה נטר וטל חלוזין / צילום: ג'ף פולבר

"אנו עושים מבחני מיון עד צאת הנשמה, נראה לי שלא הייתי עובר"

צביקה נטר, מייסד ומנכ"ל אינוביד שגייסה באחרונה 28 מיליון דולר, מדבר על הקושי בגיוס עובדים בארץ, ומתאר מה מייחד את הפלטפורמה ליצירת פרסומות אינטראקטיביות בתכני וידאו של החברה

טלי ציפורי 05.02.2016
ג'וני ספינדלר / צילום: לנס הפקות

המו"לים בעולם כבר איבדו 80 מיליארד ד' בגלל חוסמי הפרסומות

ג'וני ספינדלר, מנהל החדשנות של BBDO אירופה, אינו מאוים מהטכנולוגיה המתחדשת במהירות ■ מבחינתו, היא גורמת למשרדי הפרסום לחזור לעשות קריאייטיב מבריק, אחרי יותר מדי שנים של פרסום גרוע

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2016
פרסומת סופרבול WIX / צילום: מהוידאו

30 שניות: הפרסומת של WIX בסופרבול נחשפת

עומר שי, סמנכ"ל השיווק של WIX, מספר איך נוצר הקשר עם אולפני דרימוורקס שהפיקו את הסרטון, מי משניהם אחראי לקריאייטיב, ומה הם עונים לחברות שאומרות להם שהם "מבזבזים" 5 מיליון דולר על פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2016
סיאטל סיהוקס וניו אינגלנד פטריוטס בסופרבול 2015 / צילום: רויטרס

הפרסום בסופרבול: מ-40 אלף ד' לפרסומת ל-4.8 מיליון ד' תוך 50 שנה

בתוך עשור קפץ המחיר הממוצע לפרסומת של 30 שניות כמעט פי שניים ■ סופרבול 2015 היה האירוע הנצפה בהיסטוריה של הטלוויזיה האמריקאית

שירות גלובס 27.01.2016
לק של חברת לוריאל / צילום: יחצ

מחקר גוגל: פרסומות מושקעות למוצרי טיפוח מושכות יותר

מבין 3 פרסומות בעלות תוכן זהה, פרסומת טלוויזיונית זכתה לשיעורי צפייה גבוהים יותר, אך הזכירות של סרטון ההדרכה בווידאו היה גבוה פי 2 אצל בנות 18-24

אדוורטייזיג אייג' 27.01.2016
פרסומת ויראלית תיעוד של הטרדות מיניות, מתורגמן אוניברסלי Logbar / צילום: וידאו

מיליוני צפיות: סרטון ויראלי פרובוקטיבי מעורר זעם ברשת

חברה יפנית חשפה לאחרונה מוצר מהפכני, ובכדי להוכיח עד כמה הוא יעיל, שלחה שחקן מערבי להתחיל עם בחורות מקומיות ■ אלא שהסרטון, שהיה אמור להיות משעשע, הפך למשהו אחר לחלוטין ■ צפו בווידאו

אילן גלר, וואלה NEWS 22.01.2016
ישראל זעירא / צילום: איל יצהר

"באמונה" לחדשות 2: הסירו הפרסומת בשל פגיעה בזכויות יוצרים

כחודשיים וחצי לאחר שפורסם סרטון הפרסומת מעורר המחלוקת של חברת הנדל"ן, פנה בא-כוחה בדרישה להסיר ידיעות חדשותיות שבהן הוא נכלל - בטענה לפגיעה בזכויות יוצרים ■ חדשות 2: "נעשה שימוש הוגן בהתאם לחוק"

אתר חדשות ערוץ 2 19.01.2016

   8910111213141516171819202122   

   נמצאו 643 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 41

צרו איתנו קשר *5988