הקמפיין יתמקד בדיגיטל ויודיע על הגרסה העברית של האתר ועל מבצע השילוח חינם בקנייה מעל 49 דולר • זו הפעם הראשונה שבה מעלה אמזון קמפיין מקומי בארץ
ג'ו ביידן השיק קמפיין שפונה למצביעים הלטיניים בשם Todos Con Biden (כולם עם ביידן), אך שכח לרכוש את הדומיין תחת אותו שם • מספר שעות לאחר שהקמפיין הושק, צוותו של דונלד טראמפ רכש את הדומיין במקומו, וניצל את האתר כדי לפרסם מסרים נגד ביידן
בפרסום בכלל, ולא רק בפרסום פוליטי, אומרים ששימוש חכם במדיה הוא למעשה הפיצוח הקריאטיבי של הקמפיין • גם בסבב הנוכחי מי שזוכה לניקוד הגבוה ביותר מצד אנשי המקצוע הוא הקמפיין של נתניהו, למרות שכחול לבן שיפרו עמדות • בוחרים נתח - כתבה ראשונה בסדרה
משרד הפרסום מקאן ת"א הודיע כי פנה להנהלת פסטיבל הפרסום בקאן וביקש לכלול את מיזם TOM ברשימת הקרדיטים להפקת קמפיין ThisAbles של איקאה • מלחמת הקרדיטים על הקמפיין, שזכה להצלחה בפסטיבל קאן, נחשפה ב"גלובס"
הרשת תשקיע 800 אלף שקל בקמפיין נגד סגירת הסניף ברמת החייל בשבתות ובחגים, תחת הכותרת "זה כולה סופרמרקט"
חברת סלע בינוי תעלה בקרוב קמפיין חדש לדירות שהיא מוכרת בקריית ביאליק, והיא לא היחידה שצריכה להשקיע בשיווק של דירות מחיר למשתכן • "בפריפריה ההיצע רב, והתחרות גדולה"
למה לקדם תעשייה מיושנת ולא לנהוג כסטארט-אפ ניישן?
אחרי הקיץ המנומנם, מערכת הבחירות צפויה להתעורר ב-1 בספטמבר • בכירים בימין מאשרים שמתנהלים מגעים להחלפת נתניהו בליכוד ביום שאחרי הבחירות • איפה תעשה יו"רית "ימינה" את השבת הראשונה של ספטמבר • ואיך צולח יאיר לפיד את הסערות בכחול לבן
ההכנות לכניסתה לתוקף של רפורמת סימון המזון המזיק עולות שלב: איגוד המזון דורש מחבריו להקצות תקציב לקמפיין שייתן משקל נגד לקמפיין שמשרד הבריאות מתכנן בנושא • התאחדות התעשיינים סירבה לממן את הקמפיין באופן מלא
מחקר חדש שהגיע לידי "גלובס" חושף כי רוב הפוליטיקאים מחכים עם הוצאות הפרסום עד לרגע האחרון לפני ההצבעה בקלפי • על איזו טעות לא יחזרו ב"מפלגת הגנרלים", מי עדיין לא פרסם אף מודעה ממומנת, איזה פוליטיקאי דואג לשמור על שוויון מגדרי, ומדוע בחברה הערבית פונים לנוער שעדיין לא רשאי להצביע?
הפרויקט הראשון יהיה קמפיין לקידום שירותי ה"לייט נייט" החדשים של הרשת • FRESH לא מחליפים את משרד הפרסום הנוכחי של בורגראנץ'
ממחר יחל ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר אהוד ברק בקמפיין עם הסיסמה "מדינת נתניהו או מדינת ישראל" • את הקמפיין של ברק ינהלו אודי פרידן וזיו קורן, ובראש מערך ההסברה תעמוד נילי רייכמן
זאת תחת הסלוגן "WE LOVE NATURAL DIAMONDS" • נשיא הבורסה ליהלומים, יורם דבש: "הצרכנים צריכים להיות מודעים למה שהם קונים, כמו גם לערך האמיתי של המוצר שהם מקבלים"
מנכ"ל מקאן ת"א עמית משיח מגיב למלחמה על הקרדיט לקמפיין איקאה דיסאייבלס, שזכה ב-11 פרסים בפסטיבל הפרסום בקאן
בשבוע שעבר חשפנו ב"גלובס" מאבק על הקרדיט שמתחולל בין עמותת ראות למשרד הפרסום מקאן ת"א סביב קמפיין הנגישות IKEA’s ThisAbles • החשיפה עוררה תגובות רבות ושיחה ערה ברשתות החברתיות - אך לא בקבוצות המקצועיות של ענף הפרסום. למה? • פרשנות
זאת תחת המיתוג "בטח שאפשר" • המהלך "חוצה חברה הן במישור הפנים-ארגוני והן מחוצה לו בקרב ציבור הלקוחות, סוכני הביטוח והמעסיקים", והוא מלווה באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA
בינה מלאכותיתאירועים ומינוייםישראל במלחמהישראל מתגייסתמינוי בכיריםמשרדי פרסוםפרזנטורפרסוםפרסומותשיווק