משרד הפרסום מקאן ת"א הודיע כי פנה להנהלת פסטיבל הפרסום בקאן וביקש לכלול את מיזם TOM ברשימת הקרדיטים להפקת קמפיין ThisAbles של איקאה • מלחמת הקרדיטים על הקמפיין, שזכה להצלחה בפסטיבל קאן, נחשפה ב"גלובס"
הרשת תשקיע 800 אלף שקל בקמפיין נגד סגירת הסניף ברמת החייל בשבתות ובחגים, תחת הכותרת "זה כולה סופרמרקט"
חברת סלע בינוי תעלה בקרוב קמפיין חדש לדירות שהיא מוכרת בקריית ביאליק, והיא לא היחידה שצריכה להשקיע בשיווק של דירות מחיר למשתכן • "בפריפריה ההיצע רב, והתחרות גדולה"
למה לקדם תעשייה מיושנת ולא לנהוג כסטארט-אפ ניישן?
אחרי הקיץ המנומנם, מערכת הבחירות צפויה להתעורר ב-1 בספטמבר • בכירים בימין מאשרים שמתנהלים מגעים להחלפת נתניהו בליכוד ביום שאחרי הבחירות • איפה תעשה יו"רית "ימינה" את השבת הראשונה של ספטמבר • ואיך צולח יאיר לפיד את הסערות בכחול לבן
ההכנות לכניסתה לתוקף של רפורמת סימון המזון המזיק עולות שלב: איגוד המזון דורש מחבריו להקצות תקציב לקמפיין שייתן משקל נגד לקמפיין שמשרד הבריאות מתכנן בנושא • התאחדות התעשיינים סירבה לממן את הקמפיין באופן מלא
מחקר חדש שהגיע לידי "גלובס" חושף כי רוב הפוליטיקאים מחכים עם הוצאות הפרסום עד לרגע האחרון לפני ההצבעה בקלפי • על איזו טעות לא יחזרו ב"מפלגת הגנרלים", מי עדיין לא פרסם אף מודעה ממומנת, איזה פוליטיקאי דואג לשמור על שוויון מגדרי, ומדוע בחברה הערבית פונים לנוער שעדיין לא רשאי להצביע?
הפרויקט הראשון יהיה קמפיין לקידום שירותי ה"לייט נייט" החדשים של הרשת • FRESH לא מחליפים את משרד הפרסום הנוכחי של בורגראנץ'
ממחר יחל ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר אהוד ברק בקמפיין עם הסיסמה "מדינת נתניהו או מדינת ישראל" • את הקמפיין של ברק ינהלו אודי פרידן וזיו קורן, ובראש מערך ההסברה תעמוד נילי רייכמן
זאת תחת הסלוגן "WE LOVE NATURAL DIAMONDS" • נשיא הבורסה ליהלומים, יורם דבש: "הצרכנים צריכים להיות מודעים למה שהם קונים, כמו גם לערך האמיתי של המוצר שהם מקבלים"
מנכ"ל מקאן ת"א עמית משיח מגיב למלחמה על הקרדיט לקמפיין איקאה דיסאייבלס, שזכה ב-11 פרסים בפסטיבל הפרסום בקאן
בשבוע שעבר חשפנו ב"גלובס" מאבק על הקרדיט שמתחולל בין עמותת ראות למשרד הפרסום מקאן ת"א סביב קמפיין הנגישות IKEA’s ThisAbles • החשיפה עוררה תגובות רבות ושיחה ערה ברשתות החברתיות - אך לא בקבוצות המקצועיות של ענף הפרסום. למה? • פרשנות
זאת תחת המיתוג "בטח שאפשר" • המהלך "חוצה חברה הן במישור הפנים-ארגוני והן מחוצה לו בקרב ציבור הלקוחות, סוכני הביטוח והמעסיקים", והוא מלווה באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA
המפלגה החלה אחר הצהריים בקמפיין רשת שמטרתו לעורר לחץ ציבורי על המפלגות שמימין לליכוד לנטוש את מלחמות האגו והכבוד, את ההשמצות התקשורתיות וההאשמות ההדדיות ולסכם כבר עכשיו על ריצה משותפת בבחירות הקרובות
לקראת יום הזיכרון לחללי צה"ל, קבוצת פרסומאים ואתר סלונה חברו לסייע לעמותת "הותיר אחריו חברה" ביצירת קמפיין ציבורי שיעלה למודעות את מצבן של נשים לא נשואות שבני זוגן נהרגו במהלך השירות הצבאי
10 דברים שמנהלי קמפיין צריכים ללמוד מהבחירות האלה
בינה מלאכותיתאירועים ומינוייםישראל במלחמהישראל מתגייסתמותגיםמינוי בכיריםמשרדי פרסוםפרסוםפרסומותשיווק