עמוד הבית > תגיות כלליות > תביעות קטנות

תביעות קטנות בחדשות

סוכן חדשות
 
חנות בוטיק של נספרסו / צלם יחצ
הלקוחה טורטרה לשווא - ונספרסו תשלם 2,600 שקל כפיצוי
התובעת, שסברה כי הסלולרי שלה נגנב בסניף נספרסו בקניות הזהב, ביקשה לצפות בצילומי מצלמות האבטחה בחנות, ורק לאחר שהציגה את כל האישורים שהתבקשה להשיג - נאמר לה כי לא ניתן לצפות בסרטון בשל תקלה בחשמל במועד האירוע
  
 
קפה גרג / צילום: יחצ
קפה רותח נשפך על תינוקת בבית קפה - מה הפיצוי שנקבע?
התובעת טענה כי מאחר שכוס הקפה הונחה ע"י המלצרית בסמוך מאוד לתינוקת ובאופן שאפשר לה להגיע אליו ולגעת בו, נשפך עליה הקפה החם מיד לאחר מכן וגרם לכוויה בגופה ● נציג קפה גרג טען כי כוס הקפה נשפכה באשמת האם ● מה פסק בית המשפט?
  
 
אייר קנדה / צילום: שאטרסטוק
פיצוי של 16 אלף שקל למשפחה שפספסה טיסה באייר קנדה
חוק התעופה בישראל קובע כי עיכוב של טיסה בטווח של 8 שעות ויותר משול לביטול טיסה ● הפיצוי הכספי הקבוע בחוק נקבע עפ"י מרחק הטיסה, ובמקרה הזה הוא מגיע ל-3,070 שקל לכל נוסע
  
 
מועדון הבארבי  / צילום: אייל פישר
התביעה בגין חוק הספאם נגד הבארבי: התובע יפצה את המועדון
תביעות לא מוצדקות עשויות להוביל לכך שהצרכנים הם שיפצו את החברות: כך היה בתביעה שהוגשה לאחרונה נגד מועדון הבארבי, בטענה ששיגר 24 הודעות פרסומיות שלא כחוק
  
 
דואר ישראל / צילום: איל יצהר
הדואר ישלם 26 אלף שקל בגלל חבילת בולים שלא הגיעה ליעדה
התובע שלח חבילה ובה בולים יקרי-ערך לאדם ברוסיה שביקש לקנות את הבולים, אך החבילה לא הגיעה ליעדה ■ דואר ישראל: "אישור המסירה אבד" ■ ביהמ"ש: "יש לראות את הנתבעת כמי שלא הוכיחה שבוצעה מסירה כדין לידי הנמען באמצעות מנהל הדואר הרוסי"
  
 
סניף סלקום / צלם: אייל פישר
סלקום תפצה ב-5,000 שקל לקוחה שחויבה בגין "מתנות"
חברת סלקום תפצה לקוחה ב-5,000 שקל, אחרי שהמשיכה לחייב אותה בגין "מתנות" גם כאשר העסקה בוטלה בעקבות פסיקה קודמת
  
 
בורות בכביש / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
נהג יפוצה ב-1,500 ש' אחרי שצמיג ברכבו נקרע בשל בור בכביש
השופטת: "העובדה שנתיבי ישראל היא חברה ממשלתית המבוססת על כספי מדינה, אין בה כדי לפטור את הנתבעת מחובתה לתחזק את המקום בצורה ראויה שתמנע סיכונים"
  
 
אמסטרדם/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
ניסו לסחוט פיצויים מחברת הנסיעות - ויפצו בעצמם את החברה
בית המשפט קבע כי הארבה ניסו לסחוט פיצוי מופרז ולא מידתי וכי לא נהגו בתום לב ■ "הפסיקה נדרשה לתופעה של הגשת תביעות מופרזות ומוגזמות, והביעה דעתה כי יש לעקור תופעה זו ולשרשה. מדובר בתופעה פסולה, אשר על בית המשפט להילחם בה"
  
 
מכונות כביסה. איך מורידים מחירים באלף שקל? / צילום: תמר מצפי
האחריות על מוצרי החשמל לא מומשה - והצרכנים יפוצו ב-2,800 ש'
בית המשפט לתביעות קטנות קבע כי טכנאי חברת שירות האחריות של סופר אלקטריק טיפלו בתקלות באופן לא מקצועי שהעצים את התקלות
  
 
אל על נחיתה  787 / צילום: סיון פרג'
הטיסה בוטלה עקב שביתת הטייסים - ואל-על תפצה ב-6,400 ש'

כך פסק ביהמ"ש לתביעות קטנות ■ מדובר בתביעה אחת מיני רבות העוסקת בשיבושי הטיסות שהתרחשו באל-על בשנה שעברה בעקבות הסכסוך עם ועד הטייסים, שהוביל לביטולי טיסות ולעיכובים רבים

  
 
סניף רמי לוי / צילום: עינת לברון
מעדה בסניף של רמי לוי - ותפוצה בסכום של 11 אלף שקל
התובעת, בת 66, נפלה ונחבלה בסמוך לפתח היציאה מהחנות ■ השופט: "כמי שמזמינה קהל לקנות בחנות שלה ונהנית מכך, מוטלת עליה חובה לדאוג לכך שלא יהיו מפגעים לקונים ביציאה מהחנות"
  
 
מטוס ישראייר / צילום: מוני שפיר
נוסעים שהתנהגו בבוטות בטיסה יפצו את ישראייר ב-2,000 שקל
השניים עוכבו ע"י שוטרים מקומיים בבולגריה לאור התנהלות בעייתית בטיסה, לרבות הטרדה של אחת הנוסעות – וכעת הם ישלמו 2,000 שקל כפיצוי לישראייר, בעקבות תביעה שהגישו נגד החברה בביהמ"ש לתביעות קטנות
  
 
פטיש דין משפט גזר דין עתירה דין וחשבון / צלם: פוטוס טו גו
חברה תשלם 10,500 שקל בגין ספאם; האם הפסיקה מוצדקת?
ביהמ"ש לתביעות קטנות קבע כי חברת אריאל מדיקל תשלם לתובעת, אליה שיגרה 20 הודעות ספאם בניגוד לחוק, פיצוי של 10,500 שקל ■ בעל עסק קטן ל"גלובס": "חוק הספאם הפך למסחטת כספים מהעסקים הקטנים"
  
 
מטוסים של חברת אל על / צילום: סיון פרג'
הנוסעים פספסו את טיסת ההמשך - ואל-על תפצה ב-9,500 ש'
לא רק שהטיסה המריאה באיחור של כשעתיים, אלא שהיא כללה גם עצירה בפריז לצורך תדלוק, וכתוצאה מכך נחתה בניו-יורק באיחור של יותר מ-3 שעות - וכך הנוסעים פספסו את טיסת ההמשך ללאס וגאס
  
 
מטוס ישראייר / צילום: מוני שפיר
ישראייר תפצה נוסעים ב-5,640 ש' על עיכוב של 12 שעות בטיסה
ביהמ"ש: "ישראייר אינה רק מארגנת הטיסה או מתווכת בין הנוסעים לחברות התעופה, אלא היא מפעילת הטיסה לכל דבר ועניין, בין אם כלי הטיס שאמור היה להטיס את התובעים בטיסה הוא בבעלותה, ובין אם זהו כלי טיס שחכרה לטיסה ספציפית"
  
 
אוטובוס אגד / צילום: אריאל ירוזולימסקי
אגד תפצה נוסע ב-4,100 שקל על איחורים שיטתיים באוטובוס
בית המשפט הגדיר את התביעה כ"שליחות ציבורית" ■ כינה את הגנת אגד כטענות "של האדם השבע"
  
 

   12345678    >

   נמצאו 123 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 8