גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למילקי בכיכובם של אקי אבני וסנדי בר היא שוב האהובה ביותר ■ הפרסומת ל-012 סמייל היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות ששודרו בשבוע החולף
כמו בעניין מירס כך גם בנוגע למפעיל הווירטואלי - העיקר שהוא לא ייכשל בבג"ץ
בשבוע שעבר נפגש בעל המניות העיקרי ב-HOT וצוות אנשיו מצרפת עם הנהלת מירס כדי לדון בעסקת הרכישה ■ בתוך כך הוחלט לדחות בשבוע את הגשת ההצעות הסופיות לרכישת החברה, והמועד הסופי יהיה 21 בספטמבר
מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, ד"ר רינה דגני: דירוגה של הפרסומת במקום הראשון בדירוג הפרסומות האהובות מראה כי שימוש בפרזנטור קבוע בשילוב הומור יוצרים השפעה חיובית על רמת האהדה של הפרסומת בקרב הצופים
פרטנר במגעים עם אלוביץ - ונכון לעכשיו מדובר בסרט טורקי שאיש לא יודע את סופו
במכרז, בהיקף עשרות מיליוני שקלים, התמודדו גם 013 נטוויז'ן ו-012 סמייל ■ בית המשפט דחה את בקשת 012 סמייל למנוע את הזכייה
אם העסקה תתממש, פרטנר עשויה להפוך לשחקנית השלישית בגודלה בשוק התקשורת הנייחת ■ מיזוג בין החברות יאפשר חיסכון עצום בעלויות ויגדיל משמעותית את ההכנסות של פרטנר ואת הרווחיות שלה
במשרד התקשורת רוצים למנוע מהחברות להפעיל מותגים מוזלים ולהתחרות במפעילי סלולר וירטואליים שמעוניינים להיכנס לשוק
מ' התקשורת שואף לניטרליות הרשת - תהליך מסורבל שכדאי להרחיב לדבר חשוב באמת
למירס יש 450 אלף לקוחות שמרביתם מחזיקים טלפונים סלולריים של חברות מתחרות. יחד עם זאת, מי שירכוש את החברה ינסה להסב את כל הלקוחות אליה ולהיכנס למגזרים שבהם מירס חזקה כמו הגופים הממשלתיים המשטרה וכוחות הביטחון
"גלובס" בדק את מחירי המסלולים בחיוג מהבית לפי תעריפי 6 החברות המציעות כיום את השירות ■ בזק בינלאומי מציעה גם את המחיר הזול ביותר למרבים לדבר, יחד עם 012 סמייל ■ ההצעה הטובה ביותר למשתמשים הקלים היא של 013 נטוויז'ן
החטיבה העסקית מדווחת על עשרות אלפי שלוחות בשירות, ובשיחה עם "גלובס" אומר קובי פז, ראש החטיבה העסקית כי הצלחת השירות היא הוכחה לכך שהשוק העסקי הפנים ששירותי טלפוניית IP לעסקים עובדת
עבור אלוביץ', הבעלים של חלל לוויינים, זהו מיזוג אנכי מושלם אם ירכוש את yes
זאת עקב החלטת ביהמ"ש העליון למנוע את מיזוג בזק ו-yes ■ הרשות תעניק לחברות פרק זמן של מספר חודשים לסיום השותפות ■ אם הצדדים לא יגיעו להסכמות, מתכוונת הרשות להורות להם לפרקה ולקצוב זמן לסיומה
זאת לעומת הפסד של 8.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ■ רשמה בשורה העליונה עלייה של 10% בהכנסות ל-309 מיליון שקל ■ ה-EBITDA עלה ב-16% ל-71 מיליון שקל
הרוויחה 1.02 שקל למניה, לעומת 6 מיליון שקל או 22 אגורות למניה ברבעון המקביל אשתקד ■ ה-EBITDA עלה ב-13% לכ-71 מיליון שקל ■ ההכנסות צמחו ב-10% ל-291 מיליון שקל
גד פרץדוחות כספייםהוטהטעיית צרכניםחברות סלולרחיים רומנומשרד התקשורתסלקוםפרטנרתביעה ייצוגית