ערוץ 1 חגג נתוני צפייה גבוהים בסופ"ש: ארגנטינה-ניגריה רשם רייטינג של 16.8%, דרום קוריאה-יוון (שהחל ב-14:30) הגיע ל-11.4% ■ הנתונים לא כוללים עשרות אלפי צופים שראו את המשחק ב-HD
בחודש האחרון שידרגו כ-70 אלף לקוחות הכבלים והלוויין לממירי HD ■ "ההיענות של הציבור למבצעי ה-HD לקראת המונדיאל היתה מעל המצופה"
אם אתם עדיין מתכננים לקנות מסך לקראת המונדיאל, "גלובס" בדק 5 מסכי LED של מיטב היצרניות ■ המסקנות: סמסונג הכי חזקה בעיצוב ובתמונה, ושארפ וטושיבה מציעות מחיר טוב יותר ביחס לאיכות שהן מספקות
למעלה מ-40 שנה לאחר שעלתה לאוויר, מהדורת "מבט" של ערוץ 1 תשודר ביום חמישי בשיטת השידור המתקדמת באפיק 511 בכבלים ובלוויין ■ המשדר, בהגשת מרב מילר וינון מגל, יהיה חלק מהשקת אולפן המונדיאל של הערוץ
טושיבה תמכור בישראל מסך LED בגודל 46 אינץ' ובעלות של 19,900 שקל; וכן את דגם ה-Cell בגודל 55 אינץ' ובעלות של 45,000 שקל ■ LG תמכור מסך מדגם LX9500 בגודל 47 אינץ' ובעלות של כ-18,000 שקל
רגע לפני שריקת הפתיחה של המונדיאל - "גלובס" בודק כמה עולים מסכי הטלוויזיה הפופולריים בישראל, אילו מבצעים מציעות רשתות החשמל, איך אפשר לראות את המשחקים בתלת-מימד וב-HD, ולמי כדאי לרכוש מקרן
מערכת מדידת הרייטינג מעולם לא נוסתה במשדרי תלת-מימד, וייתכן כי היא אינה מסוגלת לבצע את המדידה ■ חשש גם למדידת הרייטינג של שידורי המונדיאל ב-HD
רשות השידור תעביר את משדרי אירוויזיון 2010 בשיטת HD באפיק 511 בכבלים ובלוויין ■ כל בעלי ממירי ה-HD יוכלו לצפות במשדרים ללא תוספת תשלום ■ בהמשך ישמש אפיק 511 להעברת שידורי מונדיאל 2010
במקביל יוצאת במבצע חדש לקראת המונדיאל, בו תעניק ממירי HD בכל המבצעים הקיימים ללא תשלום נוסף
ב-HOT וב-yes מאמינים כי החלטת רשות השידור להעביר את המונדיאל בחינם לבעלי ממירי HD תוביל את המהפכה ■ אם זה יעבוד - המחיר יצנח, עלויות ההפקה יירדו, וגם את הכדורגל הישראלי נוכל לראות טוב יותר
מנהלת מגעים מול חברת הלוויין yes לבדיקת השימוש באפיק שהוקצה לה עבור שידורי ה-HD של המונדיאל
טוענת כי yes מטעה את הצרכנים בכך שהיא מבטיחה להם כי משחקי מונדיאל 2010 ישודרו באיכות HD רק אצלה - זאת בשעה שידוע לה היטב כי המשחקים ישודרו באיכות HD גם ב-HOT
כך עולה מסקר שערך מכון רותם TRI ■ מנהל התוכן של המכון: "סביר להניח שלקראת תחילת הטורניר תהיה התעוררות בשוק ה-HD; המתנה לרגע האחרון אפיינה גם את רכישת שידורי המונדיאל בתשלום ב-2006"
דרור בהט, סמנכ"ל השיווק הפורש מ-yes, מסרב להספיד את העולם שבו חי בשנים האחרונות - אך מודע לאיום של חדירת האינטרנט והפס הרחב ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסמן את yesMax כהצלחה השיווקית הכי גדולה שלו
מסכי הטלוויזיה הופכים למרכז מדיה משוכלל: בקרוב יגיעו לארץ דגמים שמאפשרים צפייה בתלת-מימד, שיחות וידיאו דרך סקייפ, גלישה באינטרנט, הקלטת תוכן, כונן קשיח פנימי וחיבור מרחוק למחשב ■ יש למה לחכות
חברת הכבלים לא מוכנה לחתום עם רשות השידור על ההסכם שיאפשר פתיחת ערוץ HD למשחקי גביע העולם ■ נדרשה לשלם 400 אלף שקל, בעוד ש-yes חתמה עם רשות השידור על תשלום של 100 אלף שקל בלבד
4KOLEDTHE VOICEטלוויזיהלי-אור אברבךמועצת הכבלים והלווייןמסכי טלוויזיהסטרימינגערוץ 1רשת 13