VOD

כתבות אחרונות

 

הרייטינג של דודו טופז

מה מלמד הביקוש ב-VOD שנרשם לסרט "מלך רייטינג" שביים דורון צברי ב-2001

יונתן כיתאין 25.07.2009

HOT השיקה ערוץ משחקים חדש בהשקעה של 2.5 מיליון שקל

גלובס tv משיקה פיילוט בקרב 1,000 לקוחות ■ הסטארט-אפ הישראלי פלייקסט, שמאחורי שירות המשחקים, יאפשר לשחק בהם ללא קונסולה ■ השירות החדש ירחיב את עולם המשחקים של HOT דרך פלטפורמת ה-VOD

צחי הופמן וגד פרץ 21.07.2009

דורי בן-משה: "ישראל עדיין בפיגור בתחום ה-IPTV"

עם זאת, בן-משה - אחד המומחים הגדולים בעולם לנושא ה-IPTV: שידור לפי דרישה על גבי האינטרנט - סבור כי "ההצהרות של בזק ושל HOT בתחום הן חיוביות"

גד פרץ 30.06.2009

HOT ממשיכה לקדם את ה-VOD: תעניק פיצה משפחתית במתנה למזמינים סרט

לקוחות החברה שישתתפו במבצע יוכלו להזמין את הפיצה תמורת 12 שקל מהסניף הקרוב אליהם, או לקחת אותה בעצמם מהסניף באמצעות קופון

גד פרץ 15.06.2009

סמנכ"ל שיווק HOT, דינה נבות: "לא רק התוכן חשוב - אלא גם איפה, מתי ואיך צורכים אותו"

אחרי שביססו את ה"טריפל", עוברים ב-HOT לאסטרטגיה חדשה עם דגש על שירותי ה-VOD, ה-START OVER והמג'יק, במה שמכונה "דיאלוג אינטראקטיבי בין הצופה למסך"

יעל גאוני 22.05.2009

מנכ"ל HOT מודה: "עשינו טעות כשהפסקנו לקדם את המג'יק והתמקדנו רק בשירות ה-VOD"

הרצל עוזר חשף פרטים על הקמפיין הפנימי שעורכת HOT בנושא השירות, תחת הכותרת "הבטחה זאת הבטחה"

גד פרץ 21.05.2009

מנכ"ל HOT הרצל עוזר: "השירות שלנו הוא איום אסטרטגי על החברה - והוא עובר כעת מהפכה"

(עדכון) - למרות שני מנועי הצמיחה היעילים שברשותה, HOT איבדה עוד 3,000 מנויים ברבעון הראשון - והמנכ"ל שלה יודע למה ■ ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-769 מיליון שקל, גידול של 8% לעומת התקופה המקבילה

ארז וולברג וגד פרץ 19.05.2009

HOT לשירותכם

לאחר המתנה, ניתוק, חיבור ולחיצות שלט עצבניות, אנו נמצאים מול אותו מסך בדיוק

יזהר שי 11.05.2009

מועצת הכבלים שוקלת לקנוס את HOT בגין שידור תכנים לא ראויים ביום הזיכרון

ב-HOT הסירו אמנם מה-VOD את קטגוריות הבידור, אך גם כך נותר שם עדיין תוכן בידורי רב בערב יום הזיכרון וביום הזיכרון עצמו ; המועצה שוקלת לקנוס את HOT בסכום של 90 אלף שקל

‎‎יעל גאוני‏ 30.04.2009

שינויים בהרגלי הצפייה: דור חדש של צופים מחזיק ממירים מקליטים ומוריד באופן דרסטי את הצפייה בפרסומות

התפשטות הממירים המקליטים (DVR) הפכה את הפרסומות לפחות ופחות נצפות ; בעולם מפתחים מודלים חדשים של רווח לטלוויזיה, אך בישראל הטלוויזיה המסחרית מעדיפה להיאבק במגמה במקום להתאים עצמה אליה

שמחה סיגן 06.04.2009

הרגלי הצפייה בשנת 2009

מקץ חודשים ספורים תחלוף השפעת המיתון, ואנו נשוב לרבוץ מול הטלוויזיה כבעבר

ניר קיפניס 29.03.2009

לצפייה בחינם יש מחיר: על מה מוותרים כשלא מוכנים לשלם דמי מנוי ל-HOT ול-yes

אמנם בשוק קיימות אלטרנטיבות חוקיות, אך מבדיקת "גלובס" עולה כי מי שבאמת רוצה לראות טלוויזיה בלי לשלם דמי מנוי ל-HOT ול-yes ייאלץ לוותר על מגוון בתכנים, על הפקות מקור איכותיות או על תרגום לעברית

אפרת אהרוני 26.03.2009

HOT שוברת את הבלעדיות של yes: מציעה קטגוריה חדשה ב-VOD הכוללת סדרות רכש

קטגוריית D-BOX ON DEMAND כוללת סדרות של דיסני, ABC ו-ESPN - כגון "עקרות בית נואשות", "האנטומיה של גריי" ו"סקראבס" - ששודרו עד כה בבלעדיות ב-yes ; המחיר החודשי של הקטגוריה עומד על 24.9 שקל

‎‎יעל גאוני‏ 25.03.2009

רון אילון מסכם שנה מצוינת ב-yes ומציג שיעור EBITDA של 32%

שיעור ה-EBITDA ברבעון הרביעי של 2008 עלה ל-32.4% ביחס ל-29.6% ברבעון המקביל ; מספר מנוייה של חברת הלוויין גדל ל-560 אלף - ההכנסה החודשית פחתה בשיעור זניח ל-225 שקל בממוצע

גד פרץ 24.03.2009

סגן נשיא MPG: "ה-VOD לא הרג את הטלוויזיה"

כך טוען מיטש אוסקר, סגן נשיא חברת North America MPG, שהגיע לביקור בישראל כאורח חברת הסטארט-אפ הישראלית AdsVantage ; לדבריו, מודל הפרסום חייב להפוך לאינטראקטיבי

בתיה פלדמן 18.03.2009

yes בדרך ל-VOD: בחרה בהרמוניק להקמת התשתית לשירותים באינטרנט

מדובר בצעד חשוב מאוד ל-yes, שכן אחת הבעיות המרכזיות שלה בתחרות מול HOT היא העובדה שאין לה מערכת של VOD, וחלות עליה מגבלות כבדות מאוד בגלל השתייכותה לקבוצת בזק

גד פרץ 17.03.2009

   1234567891011   

   נמצאו 176 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 11