תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

ההייטקיסטים כבר שם והם מחפשים מסעדות וחוויות: בגב ים מסמנים את רעננה כיעד מסחר ופנאי אטרקטיבי

פרויקט GAV-YAM RAANANA, המוקם בימים אלו בפארק קריית אתגרים בעיר, מושך אליו בעלי חברות הייטק מתחום החומרה והתוכנה ויזמי סטארט-אפ, ועוד מגוון שוכרים • אלו וגם אלו ייהנו מקומות המסחר במקום, שיכללו מגוון חנויות לייף סטייל, בתי קפה, מסעדות אופנתיות וברים, שישמשו גם את כלל תושבי העיר • בגב ים, יזמית הפרויקט, מצהירים כי הכוונה היא להפוך את האזור למרכז בילוי ופנאי, בעל פוטנציאל גדול לבעלי עסקים

פרויקט GAV-YAM RAANANA / הדמיה: ויופוינט
פרויקט GAV-YAM RAANANA / הדמיה: ויופוינט

הכתבה מטעם גב ים

העיר רעננה הפכה ברבות השנים לאחת הערים היוקרתיות והמבוקשות בישראל. יש שיגידו שהעיר היא גם קולטת העלייה הגדולה ביותר נוכח העובדה שעולים חדשים רבים ממדינות כמו צרפת, אנגליה, ארה"ב, דרום אפריקה ואפילו אוסטרליה מצאו בה את ביתם. מעמדה הסוציואקונומי של העיר נחשב לגבוה ביחס למרבית הערים במדינת ישראל ועומד על אשכול 8-9, ובעיר מתגוררים כ-100 אלף תושבים, מהם רבים העובדים בתעשיית ההייטק.

הקשר ההדוק של רעננה לתעשיית ההייטק הישראלית אינו רק ההון האנושי בעיר, הוא גם בא לידי ביטוי בפארק קריית אתגרים הממוקם בחלקה הצפוני של העיר ומהווה את מקום משכנן של חברות הייטק וטכנולוגיה מובילות כגון HP, אמדוקס, מייקרוסופט,
NICE ,SAP, טקסס אינסטרומנטס, אלביט, DELL/נס טכנולוגיות, ועוד. למעשה סמוך לקריית אתגרים נמצאות שלוש משכונות המגורים הנחשבות באזור השרון, ביניהן נווה זמר, כפר סבא הירוקה ושכונת מזרח העיר הוותיקות של רעננה. כך יכולים אנשי ההייטק הרבים המתגוררים ברעננה ובכפר סבא גם יחד, ליהנות משילוב נכון של עבודה וחיים אישיים כחלק ממגמת התעשייה לעבור למודל של Work-Life Blance.

פארק קריית אתגרים, המשתרע על שטח של כ-470 דונם, חווה בשנים האחרונות פריחה חסרת תקדים ואחד הפרויקטים המבטיחים והמסקרנים הנבנים בו כעת הוא פרויקט GAV-YAM RAANANA של חברת "גב ים" הוותיקה, הבניין החדש היחיד באזור התעשייה המבוקש הפרויקט כולל שני בנייני משרדים יוקרתיים המשתרעים על שטח של כ-72 אלף מ"ר. כל אחד מהם לגובה של 11 קומות מעל 2 קומות מסחר. עובדי המתחם ייהנו מלובאים קומתיים מעוצבים, מעליות מהירות, מרפסת רחבת ידיים וגינות גג ירוקות.

וזה לא מסתכם רק בהייטק. הפרויקט יציע גם סצנת מסחר ובילוי שוקקת אשר תתפרש על פני כ-5500 מ"ר. היא תכלול מבחר חנויות לייף סטייל, אופנה, מסעדות, בארים, בתי קולנוע ובתי קפה ותהיה לה השלכה משמעותית על העיר. המשמעות היא כי תושבי רעננה, עיר במעמד סוציו אקונומי גבוה במיוחד, ייהנו מסביבת מסחר ובילוי אורבנית ושיקית המותאמת להרגלי הפנאי של תושבי העיר, כמו גם לאלו של אנשי תעשיית ההייטק הפורחת, שימלאו את המקום במהלך היום, ומעוניינים בסביבת בילוי מותאמת דוגמת בתי קפה ומסעדות ברמה גבוהה. מדובר לדברי אנשי גב ים בשובר שוויון שישנה את סצנת המסחר והבילוי של רעננה עם אכלוס בנייני מתחם GAV-YAM RAANANA.

לפרטים על משרדים ושטחי מסחר להשכרה בפרויקט גב ים רעננה הקליקו כאן>> 

בחברה מסבירים כי הפרויקט החדש עומד להביא לתושבי העיר ולאנשי ההייטק שיעבדו במקום, סצינה קולינרית חדשנית ועשירה. תהליך זה תואם למתרחש במתחמי הייטק אחרים בארץ, בהם הבינו שפים ומסעדנים מוכרים כי נוכח הלייף סטייל הגבוה המאפיין את סצינת ההייטק המקומית - קיימת דרישה מהשטח למסעדות שף ואירוח עסקי ברמות הגבוהות ביותר במרחק פסיעה מהמשרד, וכך נפתחו במקומות הללו מסעדות שכאלו על מנת לספק מענה. עוד מוסיפים שם כי הכוונה היא להפוך את מתחם הפרויקט למרכז מסחר, בילוי ופנאי, בעל פוטנציאל גדול לבעלי העסקים שייבחרו להתמקם בו.

פרויקט GAV-YAM RAANANA / הדמיה: ויופוינט
 פרויקט GAV-YAM RAANANA / הדמיה: ויופוינט

מענה לחברות גדולות בלוח זמנים קצר

לדברי רונית עוזיאל, מנהלת השיווק של הפרויקט: "מדובר באחד ממתחמי המשרדים המרשימים ברעננה, והיחיד באזור השרון, שנותן מענה לחברות גדולות בלוח זמנים קצר ביותר, שכן אכלוסו מתוכנן לסוף שנת 2023. "מי שתנהל את שני הבניינים בפרויקט היא חברת גב-ים עצמה וכך ללקוחות תהיה כתובת אחת לכל מבוקשן תוך מענה מהיר לכל דרישה שתעלה מהשטח".

העובדה כי החברה היזמית היא גם החברה שתנהל את המקום אינה חריגה ביחס ל"גב-ים", חברה ותיקה שתחגוג בעוד 6 שנים מאה שנה להיווסדה. במרוצת השנים הקימה החברה 22 פארקי עסקים ברחבי בישראל בשטח כולל של יותר ממיליון מ"ר. על פרויקטי החברה ניתן למנות את פארק מתם בחיפה, גב-ים הרצליה וגב-ים נגב - בהם נמצאות ענקיות הייטק וטכנולוגיה בינלאומיות. "בדומה לערים כמו חיפה והרצליה זיהינו את הצורך במתחם משרדים מתקדם, מסחר ופנאי גם בעיר רעננה המבוקשת והנגישה", מסבירה רונית. "פרויקט GAV-YAM RAANANA מהווה למעשה צעד משמעותי נוסף בדרך להפיכתה של רעננה לעיר של בילוי ופנאי עם המשפחה והחברים".

מה בנוגע לנגישות העובדים והמבקרים לפארק ולפרויקט עצמו?

"זהו אחד היתרונות הגדולים ביותר של GAV-YAM RAANANA. בעלי רכבים פרטיים נהנים מנגישות גבוהה למקום בזכות הכבישים 4, 6 ו-531 ומארבעה מפלסי חנייה המונים כ-800 מקומות חנייה זמינה לאורך כל שעות היום. למעשה, עובדי המתחם, ובמיוחד הדברים אמורים לגבי אלו המתגוררים במשולש השרון רעננה ,כפר סבא, והוד השרון ייהנו מזמני הגעה קצרים לעבודה, ללא פקקים וללא צורך מתיש בחיפוש אחר מקום חנייה. הנושא הזה מתכתב גם עם הצורך של חברות רבות במשרדי לוויין עבור עובדיהן שאינם מתגוררים בסמוך למטה או המשרדים הראשיים ובכך הדבר מאפשר להם הגעה נוחה ומהירה יותר למקום העבודה, לרווחת כולם".

פרויקט GAV-YAM RAANANA / הדמיה: ויופוינט
 פרויקט GAV-YAM RAANANA / הדמיה: ויופוינט

כיום גם נדרשת גמישות תכנונית בהתאמה לשינויים במחזור החיים של החברות גודלן, אופן העסקה וכו'. כיצד הפרויקט מספק את המענה הזה?

"הוא מציע מענה אידיאלי לנקודה הזאת. שני הבניינים משתרעים כאמור על שטח גדול מאוד של כ-72 אלף מ"ר ונמצאים בבעלות מלאה של גב-ים. השטח הרחב והבעלות היחידה מאפשרים לנו גמישות תכנונית ומודולריות רבה כאשר החברות צומחות וגדלות או לחלופין מצמצמות את כוח האדם וזקוקות לשטח קטן יותר".

אופציה נוספת שהפרויקט מציע הוא השכרת חללי עבודה למועדים קצרים או לשוכרים קטנים. "חברת ROOMS מקבוצת פתאל שכרה 3 קומות בפרויקט, בשטח של כ-6,000 מ"ר", מספרת רונית. יש בהן כ-750 עמדות עבודה, חדרי ישיבות במגוון גדלים, כיתות הדרכה מאובזרות, אזור לאירועים וכנסים ומרפסת מרווחת. קהל היעד של ROOMS הם בעלי מקצועות חופשיים דוגמת רואי חשבון ועורכי דין לצד סטארט-אפים צעירים".

"בסופו של יום, מדובר על פרויקט שנותן מענה לכל קהלי היעד באזור - חברות הייטק וותיקות, סטארט-אפים צעירים ובעלי מקצועות חופשיים וכן מספק אלטרנטיבת בילוי ופנאי", מסכמת רונית. "המתחם מציג תכנון מוקפד ועיצוב חדשני בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ויוקרה, על פי תקן LEED GOLD לבנייה ירוקה, והוא יעניק לעובדים ולמבקרים בו סביבת עבודה אקסקלוסיבית, במקום שוקק חיים, מעוצב ומסוגנן במיוחד".

לפרטים על משרדים ושטחי מסחר להשכרה בפרויקט גב ים רעננה הקליקו כאן>>

צרו איתנו קשר *5988