משרד הפרסום הישראלי המוביל בשלב זה במספר המועמדויות הוא שלמור-אבנון-עמיחי
מכרז הפרסום יתייחס לשני מותגי האשראי של הקבוצה - ישראכרט ואמריקן אקספרס ■ מתחילת השנה פרסמה החברה בהיקף של 7.6 מיליון דולר במחירי מחירון
תפקח על יישום ההסכם המתגבש בין הטוטו לבין ההתאחדות לכדורגל
בתחרות הפרסום השנתית הגיע באומן-בר-ריבנאי למקום השני בהפרש של שתי נקודות ■ מקאן-אריקסון מתברג רק למקום השלישי ■ זכיית גיתם מבוססת על הצלחת קמפיין "הובה בובה"
מירס שייכת לקבוצת התקשורת של פטריק דרהי, במסגרתה מטפל באומן-בר-ריבנאי בתקציב הפרסום של הוט ■ המשרד שייבחר במכרז על תקציב מירס יצטרף לבאומן
המשרד המוביל מבחינת מועמדויות הוא מקאן-אריקסון עם 45 עבודות, במקום השני באומן-בר-ריבנאי עם 40 מועמדויות, ובשלישי אדלר-חומסקי עם 35 עבודות
היקף הפרסום של קבוצת דלק עמד בשנת 2010 על 1.5 מיליון דולר במחירים ריאליים
היקף התקציב: כ-1.5 מיליון דולר ■ בין היתר הוזמנו להשתתף במכרז שלמור, באומן ואדלר
התשובה: גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ היקף התקציב עמד ב-2010 על 6 מיליון דולר במחירים ריאליים ■ לשלב הגמר במכרז הגיע גם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי
זאת לאחר יותר מ-10 שנים ■ היקף התקציב: כ-8 מיליון שקל ■ מבחינת גלר-נסיס זוהי סגירת מעגל: לאחר שהופסקה עבודתו עם הוניגמן, הוא פעל נמרצות כדי לחזור לתחום האופנה
אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב, ומקאן-אריקסון נותרו מחוץ לתחרות ■ היקף הפרסום של המותג "9 מיליון" מקבוצת ביטוח ישיר עמד ב-2010 על 6 מיליון דולר במחירים ריאליים
סיכום שנתי של דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של "גלובס" וגיאוקרטוגרפיה: מקאן הכניס הכי הרבה פרסומות לדירוג, אך באומן-בר-ריבנאי עמד בראש המדד 28 פעמים לאורך השנה
הסיפור המשמעותי של דירוג משרדי הפרסום של יפעת ב-2010 הוא התחזקות הבינוניים ובראשם יהושע, גליקמן וראובני ■ משרד שמדורג מחוץ ל-20 הגדולים מתקשה להתקיים
פרטנר נפרדו משלמור, פלאפון בדרך להיפרד מבאומן, וגם הקשר בין סלקום למקאן לא בשיאו ■ תקציבי הפרסום של חברות הסלולר, מהמשמעותיים ביותר בשוק, נמצאים בצומת דרכים
המשרד קיבל לידיו לפני מספר חודשים את תקציב האינטראקטיב של חברת התיירות ■ התקציב טופל עד כה בבאומן-בר-ריבנאי
זאת אם HOT, אשר תקציב הפרסום שלה מטופל בבאומן-בר-ריבנאי, תיכנס לפעילות בסלולר ■ כיום מתחלק תקציב פלאפון, העומד על כ-15 מיליון דולר בשנה, בין אדלר-חומסקי ובאומן-בר
גיתםגליקמן שמיר סמסונובמקאן תל אביבמשרדי פרסוםסופר פארםענף הפרסוםפרסוםפרסומותקופת חולים מאוחדתתקציב פרסום