גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ליופלה באמצעות מקאן-אריקסון היא האהובה ביותר השבוע
שלמור-אבנון-עמיחי הוא הזוכה הישראלי הגדול - וגם המשרד שהשקיע בתחרות הכי הרבה כסף ■ שמעוני-פינקלשטיין משיג אריות זו השנה השלישית ■ וגם: הקופירייטר באדלר שהגיש עבודה לקאן על חשבונו - וזכה
(עדכון) - אדלר-חומסקי העלה לגמר 4 עבודות ■ גם שמעוני-פינקלשטיין, פרומרקט, באומן-בר ו"המזבלה" העלו פיינליסטים ■ ערן גפן סוגר חשבון בנושא החרמת הקקטוס: "המתחרים שלנו הם קריספין פורטר, בוגוסקי ופארפר"
הקמפיין, שבוצע בהתנדבות ע"י משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, כולל תשדירי שירות בטלוויזיה, מודעות בעיתונות המודפסת וקמפיין אינטראקטיבי באמצעות סאצ'י אינטראקטיב
המשמעות היא שבפועל כל המשרדים שהגישו הצעות למכרז הפרסום של שירותי בריאות כללית עלו לשלב הבא כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", בכללית הוחלט לקצץ את תקציב הפרסום בכ-40% ולהעמידו על 9 מיליון שקל
באחרונה אופנתי להגיד שהקריאייטיב המקומי תקוע, אבל גם בביצה המקומית מתגלים לעתים יהלומים שמאומצים בעולם הרחב - כמו הקמפיינים של גלר-נסיס, מקאן, באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן וגליקמן-נטלר-סמסונוב
המשרדים שיתמודדו על התקציב הם באומן-בר-ריבנאי, שהתקשרותו עם מכבי שירותי בריאות באה בימים אלה לקיצה; מקאן-אריקסון וראובני-פרידן, הנמנים על מערך הפרסום של הכללית; וזרמון-גולדמן
תקציב מכבי שירותי בריאות טופל עד לאחרונה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שגם מתמודד במכרז הפרסום של קופת-חולים כללית שנסגר היום
במתחם שנפתח בדיזנגוף סנטר למשך כשבועיים מציעה הקבוצה בר קפה טורקי, קוראות בקפה, קיר תערוכה, חנות קפה טחון טרי וחנויות עם מגוון מוצרים משלימים המהלך ילווה בקמפיין באמצעות באומן-בר-ריבנאי
למרות קמפיין ההשקה, פלאפון לא צופה השנה גידול בתקציב הפרסום יחסית ל-2008 גיל שרון: "פלאפון גייסה 50 אלף לקוחות לרשת החדשה עוד לפני ההשקה הרשמית"
תקציב הפרסום של רב-בריח טופל בעבר ע"י GPS מקבוצת אדלר-חומסקי צפוי לעמוד השנה על כ-7 מיליון שקל
שימש עד כה כמשנה למנכ"ל החברה, וכעת ינהל את החברה במשותף עם אלון הוכדורף
יחליף את דיוויד אדלשטיין, שפוטר על רקע מחלוקות עם המנכ"ל יוסי לובטון לוי עבד בשלמור כ-13 שנה בתקופה שטרם פרישתו אמור היה לוי לפתוח משרד בוטיק במשותף עם אנשי שלמור, אך התוכנית לא יצאה לפועל
זו פעם ראשונה שמשרד פרסום ישראלי זוכה במיתוג של מדינה במכרז התמודדו כ-10 קבוצות פרסום, בהן גם DDB ופובליסיס התקציב כולל את יצירת הקריאייטיב והאסטרטגיה של המיתוג ואת רכישת המדיה בכל העולם
הפיטורים - בעקבות חילוקי דעות מקצועיים עם מנכ"ל המשרד, יוסי לובטון אדלשטיין, שנחשב לאחד ממנהלי הקריאייטיב הוותיקים והבולטים בענף, שימש בתפקידו הנוכחי בבאומן-בר-ריבנאי במשך כשנתיים וחצי
בימים הקרובים תעלה החברה בקמפיין לגיוס עובדים תחת הסיסמא: "השינוי הגדול באוויר, זה הזמן לעבוד בפלאפון" - באמצעות משרד הפרסום 'אקספרט' מקבוצת באומן בר ריבנאי
גיתםגליקמן שמיר סמסונובמקאן תל אביבמשרדי פרסוםסופר פארםענף הפרסוםפרסוםפרסומותקופת חולים מאוחדתתקציב פרסום