האווירה בפסטיבל הפרסום בקאן מוכיחה שהמיתון בתעשייה נגמר, שסוכנויות הפרסום העצמאיות הן סירות המירוץ של התעשייה - ושהישראלים ראויים להשתתף במונדיאל של עולם הפרסום
שתי דוגמאות לקריאייטיב מעולה בפסטיבל קאן, שבו מילת המפתח השנה היא Engagement
שלמור זכו באריה הזהב עבור קמפיין הרדיו ל-SDIA ■ באומן זכו באריה הברונזה, לראשונה בתולדות המשרד, עבור קמפיין "הבועה" לעמותת "בקול"
מדובר בעבודות מרשימות השורט ליסט שפורסמו עד כה ■ שלמור-אבנון-עמיחי מועמד ל"אריות" ב-6 קטגוריות ■ עבודות של מקאן-אריקסון עלו לגמר בקטגוריית הפרומו והמדיה ■ אדלר-חומסקי עלה לגמר בקטגוריית הפרינט
על התקציב, בהיקף 2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, מתחרים ענבר-מרחב-שקד, יהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ הערכות: מי עדן תצא בקמפיין הסברה כדי להרגיע את הלקוחות ולמזער את נזקי משבר האיכות הנוכחי
זאת בנוסף ליהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ היקף תקציב הפרסום של מי עדן, שטופל ב-5 השנים האחרונות בידי באומן-בר-ריבנאי, עומד על כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים
התקציב, בהיקף של כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, טופל ב-5 השנים האחרונות בידי באומן-בר-ריבנאי
מקאן גרף 38 פרסים, מתוכם 5 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס ■ שלמור חוזר להשתתף בתחרות, וההימור שלקח - להגיש מספר קטן של עבודות איכותיות - הביא אותו למקום השני עם 8 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס
השפה הפרסומית החדשה של פלאפון הותירה חותם על שופטי הקקטוס: שתי גירסאות שלה זכו בתחרות - האחת בפרס הגרנד והשנייה במדליית זהב ■ בלטו לטובה הזכיות בקטגוריית הפרסום הקהילתי, שגרפו 6 מדליות זהב
"להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות, קמפיין "הבורר" של HOT והבתים של תנובה מובילים את הימורי המפרסמים לטקס קקטוס הזהב 2010 ■ מי ייקח את הגרנד קקטוס? סמנכ"לים ומנכ"לים מפרגנים לקולגות
באומן-בר-ריבנאי שימש כמשרד הפרסום של מי עדן ב-5 השנים האחרונות ■ היקף תקציב הפרסום של מי עדן עומד על 8 מיליון דולר במחירי מחירון
על התקציב בהיקף 10 מיליון שקל התמודדו גם קבוצת אדלר-חומסקי, יורו ישראל וענבר-מרחב-שקד ■ המיתוג הכולל של הקבוצה יטופל בידי באומן-בר-ריבנאי, וחברת-הבת אקספרט תטפל בפעילות השוטפת של כל קניון
המכרז הוא על תקציבי בסט ביי וביג בוקס, שהיקפם המשותף עמד ב-2008 על כ-4 מיליון דולר במחירים ריאליים
הקבוצה מתעתדת לערוך מהלך מיתוג כולל לכל קניוני הקבוצה ומתכננת להקצות לשם כך 12 מיליון שקל, אך לא ברור אם מדובר בתקצוב סופי ■ עד עתה טופל התקציב בידי משרד פרסום קטן מאוד - צדר-יריב
גיאקרטוגרפיה: החיבור בין שייקה אופיר למודי בר-און וישראל קטורזה הניב לבנק דיסקונט שיעור אהדה של 18.7%
הפרסומת של HOT חוזרת לראש הדירוג עם 22.7% אהדה - שיעור הגבוה ב-10% מממוצע האהדה החצי-שנתי ■ הפרסומת של תנובה מדורגת בפעם השלישית ברציפות בראש דירוג הפרסומות הזכורות
גיתםגליקמן שמיר סמסונובמקאן תל אביבמשרדי פרסוםסופר פארםענף הפרסוםפרסוםפרסומותקופת חולים מאוחדתתקציב פרסום