באומן בר ריבנאי

כתבות אחרונות

 

מינויים חדשים ב-TBWA Digital ובבאומן-בר-ריבנאי

ערן שיאון ישמש כמנכ"ל TBWA Digital, ודניאל וייסמן ישמש כמנהל האסטרטגיה של באומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 10.11.2009

מקאן-אריקסון, גיתם וגליקמן-נטלר-סמסונוב מתמודדים על תקציב XL

בעקבות העברת ההפצה של משקה האנרגיה לחברת טמפו, יתמודדו 3 המשרדים המטפלים בתקציבי טמפו על תקציב הפרסום של XL, המוערך בכ-2.5 מיליון דולר

‎‎‏ענת ביין-לובוביץ' 05.11.2009

בעקבות עסקת בזק: הקרב הגדול על תקציבי הפרסום החל

אדלר-חומסקי, שמחזיק כיום בתקציב הפרסום של בזק, עלול להיות המפסיד העיקרי ■ האם מקאן-אריקסון יסכים להיפרד מקבוצת אי.די.בי. לטובת בזק? ומה ירוויח גלר-נסיס? ■ כל התרחישים

ענת ביין-לובוביץ' 25.10.2009

הערכות: ההצעה להוסיף שעון עצר לזמן הפרסומות תביא ל"נדידה" של 25% מהצופים

יוסי לובטון: "הצעת החוק של ח"כ כרמל שאמה הזויה. אולי צריך שעון שיגיד לכולם מתי נגמרת הכהונה של חברי הכנסת..." ■ אייל חומסקי: "זה יביא להתמוטטות של זכיינים" ■ אילון זרמון: "מדובר בהצעת חוק פופוליסטית"

ענת ביין-לובוביץ' ומתן שירם 21.10.2009

קווין רוברטס: "באומן-בר לא בסדר העדיפויות שלי לקניית אקוויטי ב-2010"

נשיא רשת הפרסום סאצ'י אנד סאצ'י בראיון בלעדי למגזין "פירמה": "אני חושב שלישראל לא אכפת מההתדמית שלה, כל הפוקוס שלכם הוא על שימור. אם הייתם רוצים לשנות את המותג שלכם - קודם צריך שיהיה לכם אכפת"

לילך סיגן 21.10.2009

"איגוד הפרסום אינו שייך לקומץ משרדים גדולים וגם לא ליו"ר"

כך כותב הפרסומאי דודי שמעוני לחברי הנהלת איגוד הפרסום בנוגע להתנהלות סביב תחרות קקטוס הזהב ■ האם מדובר בניסיון למחטף ע"י חלק ממשרדי הפרסום הגדולים שרוצים "להשתלט" על התחרות?

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2009

בין הזוכים ב"גולדן דראם": באומן ומוטי שרף

התחרות הבינלאומית התקיימה השנה בסלובניה ■ באומן בר ריבנאי זכה במדליית זהב בקטגוריית הרדיו עבור תשדיר רדיו של טפאל, שרף תקשורת זכה בזהב עבור קמפיין יחסי ציבור שניהל עבור רשות המים

ענת ביין-לובוביץ' 11.10.2009

6. באומן-בר-ריבנאי

זאת הייתה תקופה לא פשוטה לבאומן-בר-ריבנאי בשני רבדים - מקצועיים ואישיים

23.09.2009

מגזין "פירמה" יחשוף: איזה משרד פרסום המפרסמים הכי מעריכים?

על-פי מסורת "אדוורטייזינג אייג'", עם מדד הכולל 10 פרמטרים שונים, מגזין "פירמה" של "גלובס" יסמן לראשונה את משרד הפרסום של השנה ■ הדירוג ייחשף ב-24.9

שירות גלובס 16.09.2009

סקר משרדי הפרסום: מקאן-אריקסון הכי מתגמל; בגלר-נסיס הכי נעים לעבוד

במגזין "פירמה" הקרוב, שיופץ ב-24.9, ייבחר משרד הפרסום של השנה ■ 76% חושבים שמשרדי פרסום הם מקום עבודה מעניין, כמעט 50% טוענים כי שעות העבודה מטורפות

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2009

הפרסומת האהובה ביותר השבוע: 012 סמייל עם אייל קיציס

מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, ד"ר רינה דגני: דירוגה של הפרסומת במקום הראשון בדירוג הפרסומות האהובות מראה כי שימוש בפרזנטור קבוע בשילוב הומור יוצרים השפעה חיובית על רמת האהדה של הפרסומת בקרב הצופים

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2009

שבוע שני ברציפות: הפרסומת למילקי - הזכורה והאהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון, שהיא המושקעת ביותר במונחי זמן מדיה, הגיעה למקום השני הן בדירוג הפרסומות הזכורות והן בדירוג האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 06.09.2009

משרדי רגב-קויצקי ופלד ממזגים פעילות ללא החלפת מניות

הפעילות המקצועית והקריאטיבית של המשרדים - שניהם מקבוצת באומן-בר-ריבנאי - תמוזג, אך הם יישארו ישויות חשבונאיות נפרדות

ענת ביין-לובוביץ' 03.09.2009

תומר שדה מונה למנכ"ל סאצ'י אינטראקטיב החדש

המייסד דורון טל עוזב את תפקיד המנכ"ל וימונה ליו"ר משותף של החברה במקביל לאלון הוכדורף ■ המינוי הוא חלק ממהלך רחב יותר שיזם מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי

נועה פרג 27.08.2009

תקציב הפרסום של טריומף עובר מבאומן-בר-ריבנאי ליהושע TBWA

התקציב טופל בבאומן-בר-ריבנאי, על גלגוליו, מזה כ-30 שנה ■ היקף התקציב עומד על כמיליון דולר בשנה ■ ל"גלובס" נודע כי הסיבה להחלפת המשרד היא ככל הנראה חילופי גברי בהנהלת טריומף אינטרנשיונל

ענת ביין-לובוביץ' 23.08.2009

קמפיין פלאפון באמצעות באומן-בר מוביל את דירוג הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ליופלה באמצעות מקאן-אריקסון היא האהובה ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 02.08.2009

   2345678910111213141516   

   נמצאו 243 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 16