התיקון לחוק הגנת הצרכן קובע עוד כי החברה נותנת השירות תהיה מחויבת לנתק את השירות בתום תקופת העסקה ולא להאריכו באופן אוטומטי - אלא אם תקבל מהצרכן את הסכמתו המפורשת להמשך החוזה
כ-10,000 תיקי תלונות נפתחו במועצה לצרכנות במהלך 2008 כמחצית מהתלונות הגיעו דרך אתר האינטרנט של המועצה שהושק השנה, ואלפים אחרים פנו למועצה לבקשת ייעוץ טלפוני
[חמ"ל גלובס למבצע "עופרת יצוקה"] בעזרת המועצה לצרכנות בודק "גלובס" למה זכאים תושבי הדרום שהזמינו שירותים ומחויבים לעסקים שונים, וכעת נבצר מהם לממש אותם
עוד מממצאי הסקר: 40% שינו משמעותית את הרגלי צריכת שירותי הבנקים 38% מהנשאלים מצאו כי עמלות הבנקים הוזלו עבורם ב-42% בממוצע
חברות הביטוח אינן מחוייבות להציג בפני הלקוח פוליסה מלאה מראש - מה שמחייב לוודא שההבטחות הטלפוניות אכן פורטו בפוליסה
עפ"י הכללים החדשים אמורים להיגבות תעריפי מים שונים לפי חלוקה אזורית לטענת המועצה, התעריפים המוצעים יגרמו למצב בו אוכלוסיות חלשות יידרשו לשלם מחירים גבוהים יותר מצרכנים הגרים באזורים מבוססים
בין השאר קובע ההסכם את הסעד לצרכן במקרה של אי-ביצוע השירות תוך הזמן הנקוב או במקרה של הימנעות העסק מכיבוד האחריות שנתן, ומאפשר לצרכן במקרה כזה לבצע את התיקון בעצמו על חשבון העסק
זאת עקב החלטת שר התקשורת לאסור על העלאת מחירים בסלולר בתקופת ההתחייבות החל מ-2009 במועצה חוששים כי חברות הסלולר ינצלו את זמן ההמתנה ויכבלו לקוחות בחוזים בהם ניתן להעלות את התעריף
לדבריו, הנתבעים גרמו לקריסת מגזין הצרכנות "אובייקטיבי" שהיה בבעלותו "הנתבעים פעלו במכוון לפגוע בי - אם בשל הביקורת הציבורית שמתחתי על התנהלותם, ואם כדי לסייע לאבישי להכין את הקרקע לעסקיה הפרטיים"
אהוד פלגביטול עסקההחזר כספיועדת הכלכלהחברות תעופהחופשהטיסותמינוי בכיריםשופרסלתביעה ייצוגית