הכריז על קמפיין צרכני נרחב בשיתוף המועצה לצרכנות ■ כחלק מהקמפיין יופעלו לטובת הציבור ובתי העסק שלל ערוצי מידע בנוגע לתקנות, שצפויות להיכנס לתוקף ב-14 בדצמבר
יו"ר הוועדה, ח"כ אורי מקלב: "התפיסה השלטת בחברות הכבלים והלוויין היא שברגע שלקוח חותם על חוזה הוא הופך מלקוח לשבוי"
הרשת הציעה ללקוחותיה להשתתף בהגרלה של חדר ילדים בשווי אלפי שקלים, אך לא ציינה במודעות הפרסום כי הזוכה יידרש לשלם 600 שקל על הובלה והתקנה של החדר המובטח
סקר המועצה לצרכנות מגלה עוד כי רק אחד מכל 5 ישראלים יכול להרשות לעצמו לרכוש ביטוח רפואי פרטי הכולל תרופות מצילות חיים וניתוחים בחו"ל
במיוחד נפוצות תלונות על חיובי יתר, איכות השירות והיעדר שקיפות בחשבון המים ■ למעלה ממחצית התלונות הן נגד 3 תאגידים ותיקים - "הגיחון", "מי מודיעין"ו"מי שבע"
מחקר שהזמינה המועצה מגלה כי מוצרים שהפיקוח עליהם הוסר התייקרו יותר מאשר מוצרי חלב אחרים ■ "שוק החלב ריכוזי מאד, והחברות מנצלות את כוחן כדי לייקר את כל מוצרי החלב"
כך אמר ח"כ מאיר שטרית, יו"ר ועדת המדע, בדיון על מהירות הגלישה באינטרנט בישראל ■ השר משה כחלון: "הן מסתכלות עלינו דרך החור בגרוש - ומנסות לתקוע כל מהלך של התקדמות"
עתירה שהוגשה לפני יותר משנה כנגד איגוד חברות הביטוח והמפקח על הביטוח, בקריאה לאפשר חופש בחירה בבחירת שמאים ומוסכים מול חברות הביטוח, תגיע לדיון בתחילת נובמבר
תנאי לואו-קוסט גם בטיסות יקרות: כך קרה שהנוסעים לגרמניה שילמו לחברת ג'רמן ווינגס 600 דולר על כרטיס טיסה - ועוד 1.5 אירו על כל כוס מים ■ מי אחראי? תלוי את מי שואלים
לקוח אל-על רכש לבנו בן ה-13 כרטיסי טיסה מראש, אלא שאז העלתה אל-על את הגיל בו מותר לטוס לבד ל-15 - ודרשה מהלקוח עוד 200 דולר לכרטיס לצורך ליווי מיוחד של הילד ע"י דיילת
יותר ויותר ישראלים מזמינים חופשות באינטרנט - ואחר-כך מגלים שהמחיר גבוה יותר מכפי שהובטח ■ במועצה לצרכנות מזהירים: תופעת הדילים המדומים הולכת ומתרחבת
במועצה לצרכנות מספרים על אלפי ישראלים הנאלצים לשלם סכומי כסף גבוהים ובלתי מתוכננים, משום שלא היו מודעים למגבלות על הכמויות והסכומים הפטורים ממכס
חשבון נפש ליום כיפור: "גלובס" בודק אילו חברות מככבות בראש דירוג מספר הפניות שקיבלה המועצה לצרכנות - ומגלה שליטה של חברות הטלוויזיה והתקשורת בעשירייה הפותחת
מרוב דיבורים על היטל הבצורת, לא שמנו לב למהפכת התשלום על המים, ואם שמנו לב - לא ממש הבנו את החשבון ■ מורה נבוכים למהפכה השקטה שהפכה את המצרך הבסיסי למותרות
לדוגמה, חבילות נופש שמוצעות בפרסומות ב-449 שקל - עולות בפועל 3,200 שקל ■ 57% מהצרכנים מודים: איננו מבינים את הפרסומות ■ רשימה: המלונות, הפרסומות - והמחיר האמיתי
המועצה לצרכנות: כחלון צריך להיצמד להמלצה המקורית של NERA - קישוריות בסך 4.14 אגורות ■ "הציבור ניזוק ב-2.2 מיליון שקל בכל יום כתוצאה מדחיית ההחלטה"
אהוד פלגביטול עסקההחזר כספיועדת הכלכלהחברות תעופהחופשהטיסותמינוי בכיריםשופרסלתביעה ייצוגית