חקירת הרשות להגבלים עסקיים העלתה שתנובה הסתירה את קיומו של דוח מקינזי המציע לה להעלות מחירים של מוצרים מסוימים ב-15% כדי למקסם רווחים ■ ברשות בודקים קשר בין גידול ברווח לבין אימוץ ההמלצות ■ ב-3 שנים עלה מחיר הקוטג' ב-11%
שוק החלב רשם ב-2011 צמיחה כספית של 3.2% ■ נתח השוק של תנובה כמעט ולא נפגע אשתקד - ירד מ-56.9% ל-56.8% ■ הצרכן הישראלי קנה מוצרי תנובה ב-4.315 מיליארד שקל - 3% יותר מבשנת 2010
ראשי המחאה במכתב לעפרה שטראוס, גדי לסין וציון בלס: "נגיע לביתה של עפרה שטראוס במשך כל ינואר; אל תשחקו משחקי חתול ועכבר, המחאה לא תסתלק"
ראשי המאבק לשטייניץ: "אדוני שר האוצר, שים קץ לגזילת כספי הציבור. כנס את ראשי המערכות ודרוש שינוי. אמור להם בצורה ברורה: הפסיקו לחמוד את כספנו"
ב-2011 נטש הצרכן הישראלי את האדישות וגילה את העוצמה של התנועה. ומה ב-2012?
ניתוח צרכני של קבוצת "פרופיל": "הישראלי החדש" יצא מהאדישות - לא חושש לוותר על המותגים החזקים, ונאמנותו מסתמכת בעיקר על אינטרסים אישיים ■ רמי לוי הוא המרוויח הגדול - זוכה להתעניינות רבה של הגולשים כמעט בכל ענף
אנשי המחאה מחדשים הערב את ההפגנות נגד שטראוס: "אנו אוהבים עשירים - אך לא על גבו של הצרכן הישראלי" ■ "המתנו שבוע, אבל פרט למילים לא השתנה דבר"
את ההפגנה מול ביתו של גדי לסין ארגנה קבוצת "ישראל יקרה לנו", במחאה על ההוזלה הבלתי מספקת לטענתה עליה הודיעה שטראוס בתחילת השבוע
בני גרוברמן פרש מהקבוצה והקים את "ישראל יקרה לנו" ■ 4 מובילי חרם הקוטג' בראשות איציק אלרוב ממשיכים במחאה הצרכנית תחת הכותרת "מהפכת הקוטג'"
פעילי "ישראל יקרה לנו" יפגינו הערב מול ביתו של גדי לסין, מנכ"ל שטראוס, במחאה על ההוזלה הבלתי מספקת לדבריהם עליה הודיעה החברה בתחילת השבוע
איציק אלרוב, יוזם מחאת הקוטג', בתגובה להוזלת המוצרים של שטראוס: "בשנים האחרונות שטראוס העלתה מחירים של רבים ממוצריה בעשרות אחוזים"
בין המוצרים שיוזלו: קקאו, קפה טורקי, שוקולד פרה, עוגיות, ופלים וסלטים ■ מחיר המילקי היום במבצע: 4 ב-10 שקלים; המחיר החל מינואר: 4 ב-11.4 שקל ■ החברה תגדיל התגמול לעובדי החברה ברמות השכר הנמוכות ותקלוט עובדי קבלן
סקר של חברת הייעוץ "אביב" בקרב מנהלים בכירים: 38% מהמנהלים מתכננים להקטין את תקציבי השיווק והפרסום ■ רוב המנהלים מאמינים כי המחאה תישאר כאן זמן רב, אך למרות זאת היא לא תביא לשינוי משמעותי בצריכה או במחירים
הרשתות הגדולות והמנוסות חטפו מכה כואבת. על הכוונת: חיתוך כואב בהוצאותיהן
איציק אלרוב התייחס לדוחות החלשים של שופרסל: "הציבור היום מתמחר את המוצר לפי כיסו ומחליט אם לקנות או לא; כל ניסיון למקסם רווחים על גבינו נידון לכישלון"
כלכלני מיטב: מוצרי המזון התייקרו ב-0.3% - "רשתות השיווק הפחיתו מחירים בצורה חדה אך נראה כעת כי לאחר שהמחאה ירדה מראש מעייניהם של הציבור, חזרו רשתות השיווק להעלות מחירים"