יהושע TBWA

כתבות אחרונות

 

תקציב הפרסום של קבוצת קידום עובר ליהושע TBWA

התקציב, בהיקף של כ-1.5 מיליון דולר, טופל בשנים האחרונות בגלר-נסיס

ענת ביין-לובוביץ' 15.06.2009

מקאן-אריקסון הוא הזוכה הגדול בתחרות קקטוס הזהב 2009

גלובס tv 172 מדליות חולקו השנה בקקטוס ■ מקאן ומקאן דיגיטל קיבלו כמחצית מהמדליות ■ גיתם ואדלר-חומסקי במקום שני ושלישי, שמעוני-פינקלשטיין במקום רביעי ■ באינטרנט: twisted מפתיעה עם 2 מדליות זהב

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2009

איתי הרמן, סמנכ"ל הקריאייטיב של יהושע TBWA, פורש מתפקידו

במשרד לא ימונה במקומו סמנכ"ל קריאייטיב חדש, ואת מקומו של הרמן יתפסו שחר פילר ועדו קריב, מנהלי הקריאייטיב הנוכחיים, שידווחו מעתה ישירות למנכ"ל

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 20.05.2009

קראט מדיה וואן פורשת ממכרז המדיה של רשת האופנה H&M

זניט מדיה ממשיכה בשלב זה להשתתף במכרז ותתמודד בשלב הבא מול חברת המדיה TMF

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 20.05.2009

יהושע TBWA וזרמון-גולדמן מצטרפים להתמודדות על תקציב עוף טוב

על התקציב מתמודדים גם ראובני-פרידן ואדלר-חומסקי ■ היקף הפרסום למותגי עוף טוב ב-2008 עמד על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2009

קקטוס הזהב 2009: מקאן-אריקסון הכניס את מספר העבודות הרב ביותר לגמר

אחריו במקום השני - אדלר-חומסקי ; במקום השלישי - גיתם BBDO בפער קטן יחסית ; ראובני-פרידן מדורג במקום הרביעי, ובמקום החמישי יהושע TBWA ; שלמור-אבנון-עמיחי לא משתתף בתחרות השנה

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2009

מקאן-אריקסון זכה במכרז על תקציב הפרסום של חברת החשמל

גבר על שאר המשתתפים במכרז: זרמון-גולדמן ויהושע TBWA ; מסגרת תקציב הפרסום של חברת החשמל לשנת 2009 היא כ-14 מיליון שקל

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 26.03.2009

מייסדי OPEN רוכשים בחזרה את מניות החברה מידי יהושע TBWA

משרד הפרסום יהושע TBWA רכש לפני שנתיים 35% ממניות חברת המיתוג OPEN ; כעת רוכשים מייסדי OPEN את המניות בחזרה ושבים לעבוד באופן עצמאי ; רמי יהושע: "הכל נעשה בשמחה ובאהבה"

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2009

חברת חשמל הזמינה את זרמון-גולדמן לשימוע נוסף לגבי מכרז הפרסום החדש

זאת כדי לבחון את עמידתו בתנאי הסף של המכרז ; המשרד התבקש בין היתר להוכיח כי הוא אכן האחראי על מלוא תקציב הפרסום של חברת האופנה פוקס

ענת ביין-לובוביץ' 09.03.2009

יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של טויס אר אס

גבר במכרז על 5 משרדים אחרים ; תקציב הפרסום של הרשת, שטופל בשנים האחרונות בראובני-פרידן, עמד ב-2008 על 2.7 מיליון דולר במחירי מחירון

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 17.02.2009

תקציב הפרסום של מותג תחליף החלב אופטימיל עובר ליהושע TBWA

התקציב, בהיקף של כמיליון דולר בשנה, טופל עד עתה במקאן בוטיק מקבוצת מקאן-אריקסון

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2009

אלי יצפאן מקפיץ את ויסוצקי לראש דירוג הפרסומות האהובות

גיאוקרטוגרפיה: הסרטון בכיכובו של יצפאן, באמצעות יהושע TBWA, זכה ל-23.4% אהדה ; סרטון הדובים של אורנג' - הזכור ביותר השבוע עם 13.3%

ענת ביין-לובוביץ' 29.01.2009

סוגרים מעגל: תקציב הפרסום של סטודיו C חוזר ליהושע TBWA

טופל עד לאחרונה ע"י גלר-נסיס ; יהושע TBWA טיפל בתקציב סטודיו C בתחילת שנות ה-2000 ; ב-2007 עמד היקף הפרסום של סטודיו C על כמיליון דולר במחירי מחירון

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 26.01.2009

דירוג משרדי הפרסום של יפעת ל-2008: מקאן-אריקסון מגדיל את הפער מאדלר-חומסקי

המשרדים הגדולים החזיקו בשנה החולפת בחלק גדול יותר מהעוגה ; בעשירייה הראשונה - יהושע עקף לראשונה את ראובני-פרידן ; בעשירייה השנייה - גידול משמעותי ללפ"מ, ברוקנר-נטע-יער, רגב-קויצקי וענבר-מרחב-שקד

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2009

יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של הדקה ה-90

יטפל גם בתקציב האינטראקטיב של החברה ; ב-2008 פרסמה החברה במדיה בכ-750 אלף דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2009

יהושע וגליקמן זכו בתקציב הפרסום של המועצה להסדר הימורים בספורט

יהושע TBWA יטפל במותג ווינר בהיקף 18 מיליון שקל, ואילו גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל במותג טוטו בהיקף 12 מיליון שקל

‎‎‏ ענת ביין-לובוביץ'‏ 07.01.2009

   1234567891011121314   

   נמצאו 215 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 14