עודד שרון, מנכ"ל חברת Corbomite Games הישראלית: "אנחנו מצפים להרוויח פי שניים מההשקעה במשחק וכבר עובדים על הפרק השני בסדרה"
העולם הווירטואלי של Mogobe מציע לילדים תוכן יהודי-ישראלי, ומשחק מבוסס ערכים תרבותיים ישראליים ויהודיים ■ "המטרה היא ליצור זיקה אמיתית בין הילדים לבין העולם הווירטואלי ולהשריש בהם תחושת שייכות"
כ-75% מצמיחת המידע בעולם מתבססת על תוכן שמייצרים משתמשים פרטיים ■ גיל גורן, מנהל פעילות הפיתוח העסקי בחברה מחוץ לארה"ב: "אנחנו מתעניינים גם בחברות בתחומים של משחקים, תוכן, וידיאו, אודיו ותשתיות"
אחרי הוובקינז וקלאב-פינגווין, זרוע האונליין של סוני השיקה באחרונה את העולם הווירטואלי החינמי, המתרחש בעולם פנטזיה, הכלאה בין שרק לבין עולם הפיות
חובבי הגאדג'טים חוגגים בתערוכת הגיימינג E3 עם קונסולות המשחק החדשות
המוטיב הבולט בתעשיית המשחקים הוא המעבר לממשקים פיזיים, כמו בחיים
נינטנדו עדיין מובילה במכירות הקונסולות, אך נחלשת לאחרונה ■ המתחרות מציבות לה רף גבוה עם השקת קונסולות משופרות
פרטים חדשים על הקונסולה הניידת דלפו לרשת בתוכנית המשחקים Qore שהעולתה לאתר YouTube ■ תגיע עם זיכרון פלאש פנימי של 16 ג'יגה ועם התקן בלוטות' שיאפשר לשחקנים להתחבר למכשיר עם אוזניות אלחוטיות
טריפ הוקינס, מייסד חברת המשחקים אלקטרוניק ארטס, אומר בראיון ל"גלובס" כי "בעוד 5-10 שנים ה-iPhone יהיה בידי רוב האנשים שישתמשו בו בשביל משחקים חברתיים; סטיב ג'ובס בעיניי הוא המנכ"ל הטוב בהיסטוריה"
כאשר ל-200 מיליון משתמשי הרשת החברתית יש לפחות אפליקציה אחת על העמוד האישי - כולם מרוויחים
מציעה ללקוחות חדשים שיצטרפו לאינטרנט האלחוטי במהירות של 4 מגה ומעלה (בהתחייבות לשנתיים) את ה-Wii ב-899 שקל, כאשר המחיר המקובל היום בשוק לקונסולה של נינטנדו עומד על כ-1,899 שקל
חלק מהגיימרים מקווים שמחירי המשחקים יירדו, ואחרים כועסים על חדירת המפרסמים גם לטריטוריה הזו - אך זה לא מפריע למיקרוסופט, לגוגל ולדאבל פיוז'ן הישראלית להשיג נתח בעוגה שתגיע ל-2 מיליארד דולר עד 2011
יצרניות המחשבים הייעודיים לגיימרים הכבדים לא מכוונות בינתיים לישראל מה שבכל זאת מיובא, עולה הרבה יותר מבחו"ל הגיימרים בישראל עדיין מחפשים פתרון שלא ייאלץ אותם לשנות בעצמם את מהירות המעבד
את הזווית הישראלית של תעשיית המוצרים הנלווים, מייצגת Ideazon, שנרכשה לפני כמה חודשים על-ידי SteelSeries, המייצרת מקלדות ייעודיות לגיימרים, הכוללת מעטפת מודבקת על המקלדת
חברת Invasion Interactive מחולון תבטל את המשך הפיתוח של אחד ממשחקי המחשב האיכותיים שנוצרו בישראל, לאחר שהמשקיע העיקרי החליט להפסיק את התמיכה הכספית
בסך-הכול מכרה תעשיית המשחקים האמריקנית מוצרים בסך 21.33 מיליארד דולר בשנת 2008
אקזיטיםבינה מלאכותיתגיימינגחברות הייטקמדד המותגים 2019מיזוגים ורכישותמשחקי וידאופורטנייטפיטוריםפלייטיקה