הפציעות בעולם הספורט מקבילות למשברים של חברות בעולם העסקי • נטע ריבקין מסבירה מה מנהלים יכולים ללמוד מספורטאים על חוסן מנטלי והעלאת סף הכאב • ניהול וקריירה
אסונות ארגוניים שמגיעים לתקשורת הם בדרך כלל תוצאה של טעויות קטנות שהצטברו לאורך שנים, אבל לדברי מומחים יש דרך למנוע אותם, והיא מתחילה בתרבות ארגונית שמעודדת דיווח והכלה של טעויות
משברים מיוחדים מחייבים גם התייחסות מיוחדת: במקרה של התקלה בפייסבוק, לא נכון היה להסתפק אך ורק בפוסט כתוב שנוסח ע"י מחלקת יחסי הציבור של החברה, אלא נכון היה לפנות אל כלל המשתמשים בסרטון וידאו שהיה מאפשר למשתמשים לראות בעיניים שלהם את מקבלי ההחלטות הבכירים
לא לעולם חוסן: התפיסה של וולט לפיה משברים תדמיתיים חייבים להיענות בשקט מוחלט עד יעבור זעם היא תפיסה ארכאית שלא מתאימה לעידן החדש • על החברה לפעול בשקיפות, ולקחת אחריות במקרים שבהם זה הדבר הנכון לעשות
בבן אנד ג’ריס ישראל לא נערכו תקשורתית מראש להפסקת ההתקשרות עמם, למרות שהיא הייתה צפויה • יועצי משברים מסבירים מה ניתן לעשות, ואיך בניהול נכון יצליחו להגדיל את המכירות
ראיונות כנים ומעוררי אמפתיה, הסטת האש מהסניף הישראלי לזה הגלובלי וקריאה לתמיכה במפעל • הזכיין הישראלי של בן אנד ג'ריס והקברניטים שלצדו התמודדו עם המשבר בצורה מרשימה למדי באופליין - אך לא ברשת • איך יוכל הזכיין הישראלי להפוך את המשבר להזדמנות עם כוכבית, ולמה גולדה הצליחו לעורר בעיקר אנטגוניזם?
בסלקום יכלו לבחור במגוון רחב של דרכים אחרות להביע הזדהות ולהעביר את המסר, אך הדרך שנבחרה בפועל ואשר התכתבה - בין אם בכוונה ובין אם לאו - עם שביתת המחאה במגזר הערבי עצמו, היא שיצרה את המשבר שהפך לחזות הכול
סדרה של שגיאות גרמו לסלקום לעלות על מוקש פוליטי בשדה שחברות אחרות צעדו בו בשלום • מומחים תוהים אם הייתה חשיבה מאחורי המהלך ולמה לא נשמע קולו של המנכ"ל גבאי אחרי שהפרשה התפוצצה • לפי הערכות, החברה לא תיפגע בטווח הארוך: "הישראלי לא זוכר לאורך זמן חרמות וגם לא מחוות"
התקלה בשירותי פרטנר TV גררה תגובות של לקוחות זועמים בדף הפייסבוק של החברה • בפרטנר, שמחקו חלק מהתגובות, טוענים כי המתחרים מנצלים את המצב • האם האופן שבו נוהל המשבר ישפיע על המותג?
מה שהתחיל כתקלה טכנית בשידורי הטלוויזיה של פרטנר TV, גלש מהר מאוד למשבר רשת שמונע ע"י לקוחות מתוסכלים בעלי הרבה זמן פנוי • לפרטנר הייתה האפשרות לנהל את המשבר אחרת
השבוע התבשרו לקוחות חברת הביטוח שירביט כי יש סיכוי יותר מסביר שהפרטים הרגישים שלהם נגנבו ע"י קבוצת האקרים • במקום שקיפות ומתן תחושת הגנה, המותג בחר בטקטיקה של הכלה והשקטה באירוע בעל פוטנציאל סיכון ללקוחות שלו
בחברה שעדיין לומדת ושחלקים נרחבים בה סבורים שאין מחילה, חשיפה כמו התחקיר שפורסם על העיתונאי-משורר-אמן היא משבר שדורש ניהול • אך האם צ'יקי ארד ניהל אותה נכון?
גיבוש תמונת מציאות מהימנה הוא הצעד הבסיסי ביותר בניהול משבר • שמירה על הקלפים קרובים לחזה ומשחק פוקר עם המציאות תוביל לניהול שגוי שמשלמים עליו מחיר כבד • מה לא הבינו הכדורגלנים לאחר שזכו לתמיכת אוהדי הקבוצה שלהם?
אריק, מנהל ייצור במפעל מכשור רפואי, חושש שעבודת הצוות נפגעת בגלל העבודה מרחוק • אבל הוא טועה: מחקרים מראים שאילוצים הם דווקא טריגר ליצירתיות
את ההחלטה לתת למכתב לדבר ולא להתראיין בעצמה, לא קיבלה פרופ' סדצקי לבד • לצורך ניהול התפטרותה ליווה אותה משרד יחסי הציבור בן חורין אלכסנדרוביץ' • גם פרופ' גרוטו נעזר ביח"צן כאשר עמד בלב משבר טדי שגיא • יועצי משברים מסבירים: יח"צ עצמי מיותר או צו הכרחי?
אירוע בלתי צפוי עלול לגרום לקונספציה הארגונית שלנו לקרוס. ארגון טוב נערך מראש ל"ברבורים שחורים" כאלו • איך עושים את זה? בואו נתחיל מהפקת לקחים בעקבות הקורונה
המשבריסטהפקולטהיוניליוורמשברמשרד הבריאותניהולניהול וקריירהעבודה בימי קורונהפייסבוקתקלות