שר התשתיות לשעבר, יוסי פריצקי: "בקרוב תהיה ששינסקי 3 ויצטרכו להכניס אליה טרנסג'נדר או מישהו ממוצא מזרחי שבא מאיפשהו"
יצחק זוכמן: "לוח הזמנים התבסס על לוח הזמנים שהכין הזכיין שהיה בלתי ריאלי לחלוטין. לקחו את הפרוייקט הכי גדול, הכי מסובך והכי יקר במדינת ישראל ונתנו לו שש וחצי שנות ביצוע"
שנתיים אחרי הפעלתה, שהייתה כרוכה בחבלי לידה קשים, מסיעה כיום הרכבת הקלה בירושלים מספר נוסעים דומה לזה של כל הרכבות האחרות במדינה ■ ראיון עם מנכ"ל סיטיפס הזכיינית יהודה שושני
יצחק זוכמן הצהיר על פרט כוזב לכאורה לגבי כישוריו הניהוליים בעת ההתמודדות על תפקיד מנכ"ל החברה לפני שנתיים ■ בחברת ההקמה של הרכבת הקלה אומרים כי זוכמן נבחר לאחר שגבר על מועמדים רבים בזכות הרקורד שלו
הדברים נמסרו במסגרת שימוע לפני שיוכרז על הנמל כקבוצת ריכוז ■ הנמל: האיסור להקים רציפים נוספים - פגיעה בחופש העיסוק
החברה המקימה את הרכבת הקלה בגוש דן העבירה את הממצאים ליועמ"ש ולמבקר המדינה ■ ברקע הדברים: מאבק אישי בין המנכ"ל יצחק זוכמן ליו"ר לשעבר מיכאל רצון ■ רצון בתגובה ל"גלובס": הדוח מעולם לא הועבר אליי
(עדכון) - המו"מ על הרפורמה בחח"י יוצא לדרך ■ עיני עוקץ את ישראל כץ: "רפורמה שנבנית בטיול עם הכלב צ'אבי - לא רצינית"
בכרוניקה כמעט ידועה מראש, זכתה שפיר לפני שבוע בעוד מכרז תשתיות ענק, לאחר שהגישה הצעת מחיר הנמוכה במאות מיליוני שקלים לעומת ההצעות האחרות ■ המתחרים טוענים שאת הפער שוב תשלים שפיר דרך סכסוכים ובתי משפט
באוצר לוחצים לאפשר לנציג הרשות להשתתף במו"מ שייפתח מחר ■ עובדי החברה פתחו בעיצומים במחאה על החלטות הרשות האחרונות
(עדכון) - הסיבה לעיצומים: רשות החשמל החליטה לאפשר לקיבוצים, מושבים ויישובי בדואים להתאגד ולפעול כיזמים פרטיים מול חברת החשמל בתמורה להנחה של 3% בחשבון החשמל ■ עובדי חברת החשמל זועמים
נובל אנרג'י מעריכה כי בשטחו יתגלה מאגר גז נוסף ■ קפריסין מתכננת הרחבת מתקן ההנזלה "עם או בלי שיתוף פעולה של ישראל"
66 העובדים הקבועים בחברת נמלי ישראל, הנחשבת לחברה הממשלתית בעלת השכר הגבוה ביותר, דורשים מבית הדין לעבודה לחייב את המדינה לשלם גם להם מענק מיוחד ששולם לעובדים בחוזים האישיים בחברה
ל"גלובס" נודע כי הצעתה של שפיר, שעמדה על 265 מיליון שקל, הגיעה למקום הראשון לפני מנרב הנדסה, שהציעה להקים את הכביש תמורת 279 מיליון שקל
לחברת ההקמה המסוכסכת וחסרת הניסיון של הרכבת הקלה אין סיכוי מול אתגרי פרויקט הענק בגוש דן ■ וגם: הסיפור שישאיר אתכם פעורי פה
יוגב נחשב לאחד מאדריכלי הרפורמה ברשות הנמלים ב-2004, בעת שכיהן כממונה על התקציבים
הסדקים התגלו במהלך בדיקות לקראת הכנות לביצוע עבודות לחיזוק הגשרים בשל חפירת מנהרות הרכבת הקלה ■ נתיבי איילון: "הגשרים יציבים ותקינים ומתוחזקים באופן שוטף"
בנק ישראלגז טבעיהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (למ"ס) יאיר לפידכלכלת ישראלמשרד האוצרנובל אנרג'יקבוצת דלקקידוח לוויתןתקציב המדינה