מלחמת החיתולים בין הרשתות מתחממת: בשבוע שעבר הודיעה רבוע כחול כי תמכור חיתולי האגיס מטורקיה במחיר הנמוך ביותר בשוק
פסטה של אסם עולה 6 שקלים, ופסטה של מותג פרטי עולה מחצית מהסכום ■ בדיקת "גלובס" באמצעות "פרייסל" מגלה כי הפערים בין המחירים יכולים להגיע גם ל-100% ויותר
כך העיד היום יורם שגיא, מנכ"ל חברת ההפצה של קוקה-קולה, במשפטם של מנכ"ל שופרסל אפי רוזנהויז וסמנכ"ל הסחר אלי גידור ■ "לא היה תהליך של טלפונים או ניירת", אמר
(עדכון) - בין המוצרים שיוזלו במגה: לחם, חלב, אשל, גיל, שמנת חמוצה, חמאה, גבינה צהובה וביצים ■ יוזמי חרם הקוטג' קוראים לציבור לא לקנות קוטג' וגבינה לבנה ביותר מ-5 שקלים
בעל השליטה בשופרסל: "כולם צריכים להירתם כדי להוזיל מוצרי יסוד: הממשלה, היצרנים והרשתות" ■ שטייניץ: "אני מבקש מדנקנר לא לתת עצות לממשלה איך לנהל את המדינה"
שופרסל במבצע של 2 גביעי קוטג' ב-10 שקלים "עד להודעה חדשה" ■ מגה מוכרת ב-5.49 שקלים לגביע, ורמי לוי גובה 4.9 שקלים על קוטג' של שטראוס
אירועי ה-BEAUTY CITY הקפיצו את סופר-פארם אל ראש טבלת המותגים המושקעים
ההתנצלות של עפרה שטראוס לא מרשימה את הציבור: ברשת כמעט חינם מדווחים על ירידה של 40% במכירות הקוטג' והגבינה של שטראוס ■ במגה מדווחים על נפילה של 30% במכירות
מנכ"ל קוקה-קולה ישראל במשפטו של מנכ"ל שופרסל: "רצינו להגיד לאפי שיפסיק, זו לא הדרך. רצינו להגיד לו שהמבצע במגה בכל מקרה יסתיים"
נוחי דנקנר, הבעלים של שופרסל, מכוון את האשמה לזהבית כהן ועפרה שטראוס ■ "אתה באמת חושב שאנחנו רצינו להעלות את מחיר הקוטג'? שלא יפילו את התיק עלינו"
החשכ"ל הפורש אמר את הדברים בפורום קיסריה ■ בכיר בשופרסל: "בישראל כולם גנבים עד שהוכיחו את ההיפך. אי-אפשר לעבוד ככה. יש כאן מלחמה בין רגלוטורים 'למי יש יותר גדול' - וזה חייב להיפסק" ■ שטייניץ: "אני מתקשה למצוא אנשים טובים להביא אותם למגזר ציבורי"
ריצ'י האנטר בכנס איגוד המזון: "המותג הפרטי יתפוס יותר מקום בסופרמרקטים ובחיים של כולנו, וכך נזכה לרכוש מוצרים יותר בזול"
נוחי דנקנר ואפי רוזנהויז משופרסל ודודי ויסמן וזאב וורמברנד מרבוע כחול הבינו את השיטה
שופרסל השקיעה 31 מיליון שקל במהלך ■ מנהל העסקים הראשי של שופרסל, ריצ'י הנטר: נפתח השנה לפחות 20 סניפים של אורגניק מרקט
גם שופרסל רוכבת על הגל: תמכור קוטג' במבצע 1+1 ■ גלית אבישי, מנכ"לית "אמון הציבור", בתגובה למחאת המחירים: "לא ניתן שיגזרו על הצרכנים בישראל קופון בלתי הגיוני"
המבצעים ברשתות השיווק ימומנו ע"י 3 גורמים: חברות החלב, הצרכנים והקמעונאים עצמם
עלי אקספרסSHEINיוסי אמירמסחר מקווןקמעונאותקניות באינטרנטרמי לוירשתות שיווקשופ אנליטיקסשלומי אמיר