בדיקת "גלובס" מגלה כי בתוך שנתיים חלה התייקרות של יותר מ-10% כמעט בכל המוצרים בסל הצריכה ■ מוצרי המזון הבסיסיים עלו ב-60% ■ עיקר העלייה - בשנה האחרונה
אורגניק מרקט, הפועלת בתחום המזון האורגני והמונה 8 חנויות, נמכרה לשופרסל ע"י הולי ברונפמן - אחותו של אחד מבעלי העניין בשופרסל, מתיו ברונפמן
מסכמת רבעון ושנה: ההכנסות הרבעוניות רשמו עלייה של 2% ל-2.79 מיליארד שקל ■ ההכנסות השנתיות רשמו עלייה אנמית ל-11.13 מיליארד שקל ■ תחלק דיבידנד של 108 מיליון שקל
משופרסל נמסר כי הדר מבטא אמינות, ישירות ועממיות - תכונות המתאימות לערכי המותג
החרפת התחרות היא תגובה למהלך האסטרטגי שבו נקטה שופרסל להסבת 32 סניפים לשופרסל דיל ■ המהלך פתח מוקדי תחרות חדשים במקומות בהם שלטו הרשתות הפרטיות
האנליסט מאיר סלייטר: הסקטור צפוי להמשיך ולצמוח בשנים הקרובות והתחרות בו איננה אגרסיבית כפי שהיא נשמעת בתקשורת השכם והערב
מבט על סיכומי 2010 של יפעת בקרת פרסום לגבי משרדי הפרסום, המפרסמים והקטגוריות המושקעות מספק מספר תובנות על הכיוון שאליו הולך ענף הפרסום המקומי
הפרסום בקטגוריית רשתות השיווק צמח ב-6% ■ תקציבי הפרסום בשוק הסלולר ירדו ב-31% ■ קבוצת שטראוס היא עדיין המפרסם הגדול ביותר ב-2010, וסופר-פארם המותג המושקע ביותר
שימש כדירקטור בחברת סלקום משנת 2006 ■ עזב לאחרונה גם את תפקיד יו"ר מכתשים אגן, שבשליטת הקונצרן
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - HOT עם השקעה בפרסום של כ-2.4 מיליון שקל
זאת כחלק מיישום של אסטרטגיית ההתרחבות של הרשת ■ סניפי שופרסל דיל החדשים ייפתחו בנהריה, במישור אדומים ובקריית-גת ■ בנוסף ייפתח סניף שופרסל שלי בתל-מונד
השטח שנמכר לשופרסל הוא בהיקף של 2,800 מ"ר בייעוד למסחר ולמשרדים ■ לפני כ-10 ימים רכשה שופרסל גם את "אזורים סנטר" ברחובות ב-34 מיליון שקל
בזק מנסה להעביר את המסר שהכי טוב בבית - ו-013 נטוויז'ן מתחרה איתה בתחום זה
מסע המימושים של חברת אזורים נמשך ■ הנכס נרכש על-ידי אזורים בשנת 2002 וייצר הכנסות של 1.85 מיליון שקל בשנת 2009
רשתות המזון הגדולות בארץ עוברות שינויים מרחיקי לכת שישפיעו על הכיס שלנו
הרשת עלולה לאבד לקוחות מבולבלים בשל שינויי מיצוב תכופים, מתיחה וכיווץ של המותג
איציק אברכהןדוחות כספייםהמומלצותהעלאת מחיריםיוסי אמירקמעונאותקרפוררמי לוירשתות שיווקשלומי אמיר