שופרסל

כתבות אחרונות

 

"בדרך-כלל מרוויחים 25%-30% על עגבניות, החודש הפסדנו 10%"

מגזין G מציג: כמה עולה זרע של עגבניה - ואיך הוא הופך ל-15 שקל לקילו ■ כמה מרוויח בסטיונר בשוק על קילו עגבניות, ומאיזה מחיר התחיל הביקוש לרדת בחדות

יאיר טרצ'יצקי 17.10.2010

המגזר המסוכן הבא

הסופרמרקטים חוגגים בבורסה, אבל לא רחוק היום שעטיני פרות המוזמנים האלה יתייבשו

יובל זעירא 13.10.2010

דירוג 20 החברות המרגיזות במשק: HOT מובילה לפני חברות הסלולר

חשבון נפש ליום כיפור: "גלובס" בודק אילו חברות מככבות בראש דירוג מספר הפניות שקיבלה המועצה לצרכנות - ומגלה שליטה של חברות הטלוויזיה והתקשורת בעשירייה הפותחת

דפנה הראל-כפיר 16.09.2010

רבוע כחול ושופרסל השקיעו 18 מיליון שקל בקמפיינים לחג

שופרסל השקיעה 10 מיליון שקל ■ רבוע כחול השקיעה 8 מיליון שקל ■ לעומתן, רמי לוי השקיע 1.8 מיליון שקל במימון המבצע בו נמכרו דבש, תפוחי עץ וק"ג עוף בשקל אחד

אילנית חיות וענת ביין-לובוביץ' 12.09.2010

דודי ויסמן: "המלחמה החזיתית עם שופרסל לא מזיקה"

בעלי רבוע כחול שובר שתיקה ארוכה: "הגיע לנו יותר מצל"ש על ההתנהגות בעניין AM:PM; קל מאוד לסגור סניפים בשבת" ■ על חנויות הנוחות: "הזהירו שמכוניות יברחו בלי לשלם על הדלק"

שלומית לן וחגית ברונסקי 09.09.2010

הקניות לחגים: מגה בול מובילה בכמות החיפושים בגוגל

עפ"י Google Insights, גם שופרסל ישיר מתחזקת בכמות החיפושים בגוגל בשבוע האחרון של אוגוסט ■ רמי לוי, שופרסל דיל וחצי חינם נחלשות

נועה פרג 06.09.2010

מגה בול - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.8 מיליון שקל

מתחרים על כל שקל: חגיגת הקניות לחג משתלטת השבוע על טבלת המותגים המושקעים

נתי יעקובי 06.09.2010

סקר: 20% מהלקוחות מחליפים רשת מזון בקניות לחגים

הנאמנות לשופרסל גבוהה בקרב לקוחותיה, אולם רמי לוי שיווק השקמה נתפסת כזולה יותר ■ מחצית מהקונים סבורים כי יוציאו יותר כסף לקראת החג השנה - בעיקר על רכישת מזון

אפרת אהרוני 05.09.2010

סקר הפרסומות: מגה בול ושופרסל דיל הכי זכורות - אבל לא אהובות

גיאוקרטוגרפיה: פרסומת הבתים של תנובה חוזרת להוביל את דירוג הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 02.09.2010

רמי לוי מחמם את הגזרה: יציע עוף, דבש ותפוחי עץ - בשקל

גלובס tv המבצע אינו מותנה בסכום קנייה ■ מנגד, ברבוע כחול ובשופרסל הצהירו על מכירת מוצרים רבים ב-5 שקלים לקראת החגים - אך טוענים: לא ניגרר למבצעי העוף בשקל

אילנית חיות 31.08.2010

שופרסל דיל - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.2 מיליון שקל

רשתות השיווק מחממות מנועים לקראת החגים: מגה בול - במקום הרביעי בטבלה עם השקעה פרסומית של כ-1.4 מיליון שקל

נתי יעקובי 30.08.2010

קרב הסניפים: שופרסל נכנסת במקום רבוע כחול לסניף בגבעתיים

הסניף, המשתרע על שטח של 1,500 מ"ר, הוא אחד מ-5 סניפי רבוע כחול שעוברים לשופרסל

אילנית חיות 26.08.2010

מגה בול - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.75 מיליון שקל

התחרות עם שופרסל מביאה את מגה בול לראש דירוג המותגים המושקעים ■ מקדונלד'ס חוזרת לחמישייה הפותחת

נתי יעקובי 23.08.2010

תמונת מצב ברשתות המזון: רמי לוי ממשיך לבלוט מעל הגדולות

הדו"חות מצביעים על שיפור בתוצאות הרשתות, אך הפרמטרים אצל לוי טובים משתי המתחרות הגדולות, הגם שרווחיותו ירדה עקב ההתפתחות המואצת של הרשת

אביב לוי 20.08.2010

רמי לוי שובר את השוק: "אוריד עוד 10% על מבצעי המתחרות"

כך מדווח "מעריב" ■ בעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה מצהיר כי על כל מבצע של שופרסל ורבוע כחול - הוא יוריד 10% נוספים ■ שופרסל: "סל הקניות שלנו לראש-השנה יהיה הסל הזול ביותר"

שירות גלובס 19.08.2010

יריית פתיחה לחגים: שופרסל משיקה - "סל הקניות הזול ביותר"

בין המבצעים שחשף מנהל העסקים הראשי ברשת, ריצ'י הנטר, לראש השנה: מבצעי 1+1 ומוצרים ב-10 שקל, ב-20 שקל וב-30 שקל ■ "ניתחנו את הרגלי הקנייה בשנים עברו, על מנת להבין מה הלקוחות רוכשים בתקופת החג"

אפרת אהרוני 18.08.2010

   707172737475767778798081828384   

   נמצאו 1492 כתבות   |   עמוד 77 מתוך 94