למרות המחאה - מרבית תשע"א הייתה רעה, חברתית וכלכלית, וגם סופה לא מבשר טובות
מותג הדיסקאונט של סלקום יהיה אדום, כדי לבדלו מהצבע הסגול המזוהה עם החברה ■ המותג החדש ישווק בסניפי רשת שופרסל, ומועד ההשקה שלו עדיין לא ידוע
הם הוכיחו שחרם צרכנים יכול להצליח, הם החלו להבין את נפלאות הקניות ברשת, וכמו חבריהם בעולם, הם התמכרו לטאבלטים ■ "גלובס" מסכם שנה ומעלה את רף הציפיות לשנה הבאה
"התרגיל המסריח" של רשתות השיווק: לאחר שצלחו את סקרי המחירים שפורסמו בעיתונים לקראת החגים - הקפיצו את מחירי המזון בשבוע החולף ■ רמי לוי: "הסקרים נעשים ללא ידיעתנו, ואנחנו תמיד יוצאים בהם הכי זולים" ■ מגה: "מחירי ירקות ופירות מאופיינים בתנודתיות רבה"
מבדיקת "גלובס" לקראת ראש השנה עולה כי התחרות בין הרשתות והמחאה נגד יוקר המחיה דרסו את המחיר הכולל של הסלים וטשטשו את ההבדלים ■ מגה בול הכי הזולה לפי הבדיקה האחרונה
מבדיקת "גלובס" עולה כי מחיר הדגים ברשתות גבוה בעשרות אחוזים מהמחיר הסיטונאי ■ יבואן: "סלמון הפך לדג לאריסטוקרטים; יש כאן הסכמה בשתיקה שזה מוצר יוקרתי - והוא בפירוש לא"
רשתות המזון, באופן מפתיע, לא נכנסו השבוע לחמישייה הפותחת בטבלת המותגים המושקעים
העם שרוצה צדק חברתי יוותר על מדיניות רווחה, כי הוא רוצה בעיקר 20% הנחה
שופרסל הורשעה בהטעיית צרכנים בכך שגבתה מחירים גבוהים מאלה שסומנו על המוצרים במדפים ■ שופרסל בתגובה: "מדובר בטעויות שנעשו בתום-לב ובאופן נקודתי לפני שנתיים"
אלקלעי, סמנכ"לית פיתוח עסקי בבית ההשקעות IBI, בפורום CFO באילת: "רוצים קוטג' ב-4 שקלים? או.קיי - אבל המשמעות היא שהקופאית לא תוכל לקנות את אותו הקוטג'"
במקום השני השבוע בטבלת המותגים המושקעים - רשת הריהוט קיקה עם כ-2 מיליון שקל
דוח ביניים של הוועדה לבחינת שוק המזון: להגביל את צמיחת רשתות השיווק הגדולות כדי להגביר את התחרותיות ■ בנוסף, הוועדה שוקלת לבטל העסקת סדרנים ע"י היצרנים
גיאוקרטוגרפיה: רשתות השיווק מעלות ווליום לקראת החג ■ הפרסומת להוט - המושקעת ביותר
שר התמ"ת שלום שמחון קורא להפסיק את החרם נגד שופרסל ותנובה, ומפרט חלק מהצעדים שבכוונת הממשלה לנקוט בשוק המזון ■ "נמנע אפליות מחירים ונחזק ספקים קטנים; נפרק בעלויות צולבות וקשרים בין רשתות ומפעלים" ■ השאלה הגדולה: האם ומתי ייושמו הצעדים?
החרם על תנובה הוא היוזמה השנייה של אגודת הסטודנטים, אחרי החרם שלא יצא לפועל על שופרסל ■ ובינתיים בשופרסל, סדקים באמינות ההצהרות על "הוזלה גדולה"
לטענת התובע, תווי הקנייה של שופרסל ורבוע כחול, "תו הזהב" ו-"רב-תו", הם בעלי מועד תפוגה קצר, ולכן מביאים להתעשרות לא הוגנת של הרשתות ולקיפוח של הציבור
איציק אברכהןדוחות כספייםהמומלצותהעלאת מחיריםיוסי אמירקמעונאותקרפוררמי לוירשתות שיווקשלומי אמיר