ריצ'י האנטר בכנס איגוד המזון: "המותג הפרטי יתפוס יותר מקום בסופרמרקטים ובחיים של כולנו, וכך נזכה לרכוש מוצרים יותר בזול"
נוחי דנקנר ואפי רוזנהויז משופרסל ודודי ויסמן וזאב וורמברנד מרבוע כחול הבינו את השיטה
שופרסל השקיעה 31 מיליון שקל במהלך ■ מנהל העסקים הראשי של שופרסל, ריצ'י הנטר: נפתח השנה לפחות 20 סניפים של אורגניק מרקט
גם שופרסל רוכבת על הגל: תמכור קוטג' במבצע 1+1 ■ גלית אבישי, מנכ"לית "אמון הציבור", בתגובה למחאת המחירים: "לא ניתן שיגזרו על הצרכנים בישראל קופון בלתי הגיוני"
המבצעים ברשתות השיווק ימומנו ע"י 3 גורמים: חברות החלב, הצרכנים והקמעונאים עצמם
קמעונאיות המזון הציבוריות - שופרסל, רבוע כחול, רמי לוי, כמעט חינם וטיב טעם - מציגות צמיחה ברבעון הראשון של 2011 ■ עם זאת, בהוצאות של כולן חלה עלייה, והרווחיות התפעולית ירדה
הרווח התפעולי של שופרסל הסתכם ב-118 מיליון שקל - שיפור לעומת הרבעון המקביל ■ המכירות רשמו עלייה של 1% לכ-2.79 מיליארד שקל ■ תחלק דיבידנד של 180 מיליון שקל
בעל השליטה בבנק דיסקונט בשיחה עם "גלובס": "אין תוכניות כרגע להנפיק את פעילות הנדל"ן של שופרסל"
גיאוקרטוגרפיה: בקרב בין רשתות השיווק, הפרסומת של שופרסל זכורה יותר מזו של מגה
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.9 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של המשרד לאיכות הסביבה עם טל פרידמן היא האהובה ביותר
דודי מנביץ' במשפטו של מנכ"ל שופרסל אפי רוזנהויז: "לי היה ברור שהמהלך הזה נובע כתוצאה מהאירוע שהיה יום או יומיים לפני כן של פרסום המבצע של מוצרי אסם במודעות של מגה"
מגה בול ושופרסל דיל מתרכזים בקרבות המחיר לקראת פסח. האם זו האסטרטגיה הנכונה?
בפנייתה לרשות השנייה טענה שופרסל כי השימוש בדגל בקמפיין מגה בול מרמז כי השוואת המחירים נעשתה ע"י גוף ממלכתי - דבר המהווה הטעיה ו"שימוש ציני ובלתי ראוי בסמלי המדינה"
הקמפיין בכיכובה של ויקי קנפו ראוי לשבח, כי בניגוד לצביקה הדר - קנפו היא הדבר האמיתי
גיאוקרטוגרפיה: למרות השקעה תקציבית מועטה יחסית, רבוע כחול ושופרסל תופסות את שני המקומות הראשונים בדירוג הפרסומות הזכורות ■ הפרסומת של בנק הפועלים - הכי אהובה
איציק אברכהןדוחות כספייםהמומלצותהעלאת מחיריםיוסי אמירקמעונאותקרפוררמי לוירשתות שיווקשלומי אמיר