דירקטוריון רכבת ישראל החליט על שינוי המבנה הארגוני
הוועדה התבקשה להגיש את מסקנותיה והמלצותיה לא יאוחר מ-1 במאי השנה
שנה לאחר התפטרותו של מנהל פרויקט הרכבת הקלה בירושלים, ד"ר משה הירש
למדו מניסיון דיסקונט במנהרות הכרמל וחוששים מעיכובים * סיטי-פס תממן התכנון והיתרי הבנייה
למרות מחקר של פרופ' הקרט וד"ר גיטלמן מהטכניון, הקובע שטיפול בתשתיות כבישים ברשויות המקומיות תוביל לירידה ניכרת בתאונות הדרכים
לטענתה, בפריטים מסוימים שונה המצב בפועל מהמצב המתוכנן באלפי אחוזים
האישור הזמני כפוף ללוח הזמנים לקידום התוכנית להטמנת חוות הגז
לחילופין, החלטותיהם נקבעות ללא בדיקה ובסיס; הפרויקט קודם נגד דעתם של מומחי תחבורה
חברי הוועדה נענו לאוצר ואישרו עדכונים בחוזה הזיכיון * היועצת אלחנני: לא ניתן להבין השינויים
ההחלטה התקבלה ללא מתנגדים, בתום דיון אותו יזם ח"כ גדעון סער (ליכוד).
החברה העירונית לתשתית של חיפה: ביטול ההסכם עם כרמלטון יעכב המיזם ב-3-2 שנים לפחות
המומלצותהרכבת הקלהישראל במלחמהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה