מודריק דחה עתירה שהגישה חופרי השרון בע"מ, לבטל את החלטת ועדת המכרזים בנתיבי איילון, שבחרה בשפיר הנדסה ובחברת טר-ארמה לבצע שני מכרזים ב-228.6 מיליון שקל.
עלות הפרויקט 55 מיליון שקל, והוא ימומן ברובו באמצעות תקציב הרכבת
היקף העבודות 125-135 מ' ש'; ועדת המכרזים תכריז בעוד שבועיים על הזוכה
ייפתח ברבעון האחרון של 2008 במקום בינואר 2008; נתיבי איילון: ההתייקרות - בגלל תוספת עבודה
עבור תחנת הכוח במישור רותם * זנדברג: "זו טעות של ועדת המכרזים של החשכ"ל שלא תוקנה"
מדובר בפרויקט המשך לסלילת כביש איילון דרום, לכיוון צפון; בקטע זה הושקעו 170 מיליון שקל וצפויים לנסוע בו 20 אלף רכב ביום
התאחדות החקלאים: למים אלה אין כל שימוש אחר מלבד לחקלאות והם אינם מיועדים לשתייה
המכרז בשיטת ה-BOT הוא למימון, הקמה ותחזוקה של מתקן המיועד לספק 100 מיליון מ"ק מים בשנה
לדברי יו"ר איגוד המהנדסים לבנייה ותשתיות, ד"ר יואב סרנה, אם כביש לא יתוחזק כראוי כיום, תיקונו בעתיד יעלה פי ארבעה
המומלצותהרכבת הקלהישראל במלחמהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה