אם המכרז יפורסם בשבועות הקרובים ישולבו עבודות הסלילה עם עבודות רכבת הפרברים והעלות תקטן
אווירת הדיכאון אצל קבלני התשתית מובנת לחלוטין לאור העובדה, שמע"ץ תוציא השנה רק 3 מכרזי כבישים משמעותיים, ונראה שאפילו שנת 2006 אינה מסתמנת ככזו שתוציא את התחום מהקפאה
במקום ברבנט ההולנדית שפרשה * בפרויקט שותפים גם דורי, תשובה, קצא"א וקבוצת אדלסבורג
התשלום בגלל מספר נסיעות קטן מהתחזית; תשלם 72% פיצוי מההפרש בין התחזית למספר בפועל
במקום להשקיע 15 מיליון שקל בכבישי הרוחב, תשלם המדינה לפחות סכום זה לזכיין - האשמה בה
ועדת המכרזים צפויה לא לאשר הארכת מועד נוספת לזכיינית של קו הרכבת הקלה בירושלים
"אדרוש משר התשתיות החדש, בן-אליעזר, לבדוק מה נעשה כדי לתקן הטעות בסך 130 מיליון שקל"
רשויות נוספות בדרך; לדברי חברת הדירוג מעלות, התשואה ליזם על ההון העצמי תהיה 7%-8% והתשואה על הנכסים - 6%-7%
קודם כל יש לפתור את המחלוקת בין מקורות ורשות החברות בעניין זהות היו"ר בחברות החדשות; אח"כ יש לשתף את העובדים
נערים אלה מעורבים עד פי 4 בתאונות דרכים בהשוואה לבני גילם; בישראל אין התייחסות ממלכתית לבעיה
המומלצותהרכבת הקלהישראל במלחמהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה