בין היתר קובעת התוכנית, כי מערכת הדרכים הקיימת לא תוכל לענות על הצרכים הגדלים של החנייה
מדובר בכביש שאמור לחבר בין צומת מוצא על כביש מס' 1 לצומת גולדה מאיר בכניסה לשכונת רמות. הכביש אמור לשמש כניסה נוספת לירושלים וחיבור מהיר של השכונות הצפוניות לכביש מס' 1
הקומה החדשה משתרעת על 15 אלף מ"ר * הקומות שהתפנו יהפכו למרכזי בידור ופנאי
התחנות יפעלו בדומה לתחנות באירופה, ויבוססו על תדלוק עצמי. עלות ההקמה נמוכה בהרבה מתחנת דלק ציבורית רגילה, המוקמת בדרך כלל בהשקעה של לפחות מיליון דולר
לטענתו, המכרז משופע בסעיפים לטובת חברת מקורות שימנעו תחרות
מקורות נאלצה בשנים האחרונות להתנהל בלי יכולת לגייס מקורות מהמערכת הבנקאית כדי להיכנס לשורה של פרויקטים במשק המים, הזקוק כידוע לשיפורים מסוגים שונים
ההצעה החדשה עומדת על 52 סנט למ"ק, לעומת 54 סנט שהציעה ויה מריס
שינויים מבניים בחברה: מקורות תחולק לארבע חברות בנות * החברה תצמצם את מצבת העובדים ב-200 איש, ותקבל מהמדינה 250 מיליון שקל
כמו כן, הוחל בפרויקט לב יפו המשותף לעיריית ת"א, למשלמה ולמינהל, באמצעות החברה לפיתוח תשתיות, בעלות כוללת של 13 מיליון שקל
לטענת הדס שכנאי מסיעת הירוקים, על-פי בדיקת הצוותים המקצועיים, עלות ערכה ביתית של חסכמים נעה בין 15 ל-17 שקל, כך שסך כל ההוצאה של עיריית ת"א מוערכת ב-2.5 מיליון שקל
מנהל המכון להתפלה בטכניון, רפי סמיט, מזהיר, כי אם הקולחים המושבים לא יותפלו, הנזק למי התהום יעלה בהרבה על התועלת
בתי הזיקוק דורשת להעלות את מחיר הסולר לתחבורה ב-8 אגורות לליטר כדי לעבור מייד לשימוש בסולר נקי יותר, בעוד שלחברות הדלק יש סבלנות להמתין עד סוף 2004
לקראת פרסום המכרז החליטו במע"ץ להקפיא את קידום הפרויקט, מאחר שהאוצר הורה לממן 70% מעלות הפרויקט כהשקעה ראשונית. במע"ץ התנגדו בתוקף להנחיה זו, הנוגסת מתקציב הפיתוח השנתי לפחות 700 מיליון שקל
לדברי מנכ"ל הרכבת, יוסי שניר, הניסיון מלמד שנהגים רבים אינם מתחשבים במחסומים ועוקפים אותם
יו"ר אחוזות החוף, דני קורן, מציין, כי מהחניון ייצאו הסעות לאזור הטיילת, שוק הכרמל ושדרות רוטשילד
העבודות כוללות הקמת רציפים, אולמות נוסעים, מגרשי חנייה "חנה וסע" וחניון המתנה לאוטובוסים ומוניות. העבודות יימשכו כשנה וחצי
המומלצותהרכבת הקלהחברת החשמלישראל במלחמהמטרומשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה