כך מדווחת "איי.פי" ■ משרד התחבורה, כפי שצוטט בסוכנות הידיעות, נכתב כי ההחלטה נועדה להבטיח שבעתיד גם האוכלוסייה הפלסטינית תוכל להרוויח מהיתרונות של הרכבת המהירה
קטע 7 של הכביש, שאורכו 5 ק"מ, מתחיל ממבואות יקנעם ועד מחלף תל קשיש ■ קטע 3 של הכביש, באורך של 12 קילומטר מתחיל ממחלף תל קשיש ומגיע עד מחלף סומך
בדיונים פנימיים באוצר הביעו באגף החשב הכללי ספקות לגבי המתכונת המוצעת של הפרויקט ודרשו לערוך שינויים שיביאו לחיזוק יכולותיה של נת"ע
בימים האחרונים התרבו הקולות בממשלה הקוראים לשקול מחדש את ההחלטה להלאים את פרויקט הרכבת הקלה ולהטיל על חברת נת"ע את האחריות לביצועו
מתנה את אישור הפרויקט בקבלת הבהרות נוספות, בהמשך לבקשת צו ההקפאה מצד MTS ■ הממשלה תכננה לאשר את הלאמת הפרויקט כבר ביום א' ולחנוך אותו באופן חגיגי
הממשלה צפויה לאשר ההצעה להעביר את האחריות לפרויקט למשרד התחבורה ■ תקציב הפרויקט יגדל מ-8.4 ל-10.7 מיליארד שקל
ויכוח על עדיפות ברמזורים עלול להוביל לדחייה נוספת ■ זכיינית הרכבת, ויאוליה, שמתכננת למכור את חלקה לאגד, צפויה להתמודד עם עתירה של דן בנושא
תגובת משרד התחבורה למאמר התמיכה ב'טבעת הירוקה': "יש לעודד שימוש בתחבורה הציבורית ע"י שיפור רמת השירות" ■ "ספק אם מישהו בעיר ההיסטורית ירצה ללכת ברגל"
עו"ד יהודה רוה: "בארצות-הברית יש כבוד לעשירים, אני לא חושב שמישהו קורא לוורן באפט טייקון" ■ "גבעות עולם? סוג של הימור; מי שרץ וקונה על סמך ידיעה בעיתון זה כמו רולטה"
פירמת רואי החשבון BDO–זיו האפט: נגישות תחבורתית למרכז הביאה לעליית מחירים עודפת של עד 15% בערי הפריפריה הסמוכות למחלפי כביש 6 החדשים, בהשוואה ליישובים אחרים באיזורן
להערכת המדינה, שווייה הכולל של תביעת MTS נגדה בגין ביטול הסכם הזיכיון לרכבת הקלה מגיע ל-5.4 מיליארד שקל - יותר מכפליים מכפי שפורסם עד כה
סקר בטיחות של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים: בכ-174 כבישים וצמתים בישראל (מתוך 500 נקודות) דרוש טיפול הנדסי דחוף לשיפור הבטיחות ■ צפו בטבלה המלאה
"קיבלנו בהלם את ההחלטה לבטל את ההסכם מבלי להתחשב במאות מיליוני השקלים ש-MTS כבר השקיעה בו"
אפריקה, סימנס ושותפותיהן לחברת MTS, זכיינית הרכבת הקלה בת"א, חשופות כל אחת לתביעה ■ בשבוע שעבר הגישה MTS תביעת פיצויים בסך 1.8 מיליארד שקל נגד המדינה
הרכבת מפרסמת הערב מכרז ראשון במסגרת הפרויקט הרב שנתי לחשמול המסילות והרכבות שהיקפו הכולל מעל 11 מיליארד שקל ■ חברת החשמל מועמדת לזכות, אם תאושר השתתפותה
כאשר חולדאי נבחר לראש העיר הוא הציג את תוכנית התחבורה "הטבעת הירוקה", שבמרכזה סילוק אוטובוסים מלב העיר ■ עכשיו הוא עומד לאשר תוכנית הפוכה ■ בדיקת "גלובס"
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבורית