המהירות המותרת עולה מהיום בכבישים 4, 2 ו-431 ■ בשבוע הקרוב תועלה המהירות המותרת בכבישים נוספים, כגון כביש ירושלים-ת"א ■ בחלק מהכבישים תרד המהירות המותרת
כבישי האגרה בישראל הולכים ותופסים תאוצה ■ כשנסיעה בנתיב המהיר לת"א יכולה לעלות 500 שקל לחודש (לא כולל דלק), מה הפלא שאף אחד לא ממהר לדאוג לתחבורה ציבורית?
מבטיחים לנו שתיכף הן יהיו שקטות ונקיות, עם מסכי LCD, אינטרנט אלחוטי, וששום נוסע לא ימתין יותר מ-7 דקות ■ אבל בינתיים קצב הנחת המסילה איטי אפילו בהשוואה לימי העותמאנים, וקרונות עולים בלהבות בגלל בעיות במנוע ■ מיוחד ל-G: לאן דוהרת רכבת ההפתעות של ישראל
חלקה של לאומי פרטנרס בשותפות המוגבלת יעמוד על כ-19.5%, תמורת השקעה בסך של כ-127 מיליון שקל
האיסור יחול בקטע שבין מחלף גלילות-מזרח לבין מחלף חולות ■ איסורים גם בכביש מספר 1 ובצירים מרכזיים נוספים
מע"צ לשעבר סללה בכביש 90 מקטע בו נעשה שימוש בפירורי צמיגים משומשים שנגרסו ■ אם עמידות הכביש תוכתר בהצלחה, הרחבת השימוש בגומי תסייע למחזר צמיגים
הפעם מסמנים את תחילת אוגוסט כמועד המתוכנן - אז תחל תקופת מבחן לבדיקת העדיפות שתקבל הרכבת על פני רכבים פרטיים בצמתים מרכזיים בעיר
MTS, הזכיין הנבחר, תובעת מהמדינה פיצויים בהיקף של כ-2 מיליארד שקל עקב ביטול הסכם הזיכיון עמה, לאחר שהמדינה לא השלימה את הסגירה הפיננסית לפרויקט
גורמים מעורבים ל"גלובס": "אנחנו רוצים להגדיל את מספר המשתמשים בתחבורה ציבורית בגוש דן מ-20% ל-35%"
(עדכון)- ההחלטה להוציא לפועל את הפרויקט התקבלה בממשלה פה אחד לאחר שזו החליטה לפני כחודשיים להלאים את הפרויקט בשל ביטול הסכם הזיכיון עם MTS והוא יבוצע ע"י נת"ע
המועצה האזורית והמפעלים הסמוכים התנגדו לסגירת המפגש, על אף שהיה חסר גיבוי סטטוטורי ■ המאבק במעבר, בו עוברות מדי יום כ-200 רכבות, הגיע ב-2008 גם לבג"ץ
עלות הפרויקט נאמדת בכ-10 מיליארד ש' ■ הרכבת תעבור בפ"ת, בני ברק, רמת גן, ת"א ובת ים ■ הפרויקט הוקפא לאחר ביטול ההסכם עם MTS עקב אי הצלחתה להגיע לסגירה פיננסית
הפרויקט, שתוכנן להקל משמעותית את העומס בכניסה לת"א בשעות הבוקר, תוכנן להיפתח בתחילת דצמבר - ויידחה לתחילת 2011
ראש הממשלה החליט לאמץ את ההצעה של האוצר והתחבורה ולהעבירה לאישור הממשלה ■ לנוסח ההצעה יוכנסו מספר שינוים שיאפשרו את זירוז הפרויקט והסרת חסמי ביורוקרטיה
זכיינית הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן פנתה לרה"מ: ביצוע הפרויקט על-ידינו יכול להתחיל מיידית, להסתיים מהר יותר מכל חלופה אחרת, ולהיות זול בהרבה מהחלופה התקציבית
כפי שנחשף ב"גלובס נדל"ן", המעבר מסוכן למעבר כלי רכב וקטלני בפוטנציה ■ ייסגר עד 7 בדצמבר
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבורית