MTS, הזכיין הנבחר, תובעת מהמדינה פיצויים בהיקף של כ-2 מיליארד שקל עקב ביטול הסכם הזיכיון עמה, לאחר שהמדינה לא השלימה את הסגירה הפיננסית לפרויקט
גורמים מעורבים ל"גלובס": "אנחנו רוצים להגדיל את מספר המשתמשים בתחבורה ציבורית בגוש דן מ-20% ל-35%"
(עדכון)- ההחלטה להוציא לפועל את הפרויקט התקבלה בממשלה פה אחד לאחר שזו החליטה לפני כחודשיים להלאים את הפרויקט בשל ביטול הסכם הזיכיון עם MTS והוא יבוצע ע"י נת"ע
המועצה האזורית והמפעלים הסמוכים התנגדו לסגירת המפגש, על אף שהיה חסר גיבוי סטטוטורי ■ המאבק במעבר, בו עוברות מדי יום כ-200 רכבות, הגיע ב-2008 גם לבג"ץ
עלות הפרויקט נאמדת בכ-10 מיליארד ש' ■ הרכבת תעבור בפ"ת, בני ברק, רמת גן, ת"א ובת ים ■ הפרויקט הוקפא לאחר ביטול ההסכם עם MTS עקב אי הצלחתה להגיע לסגירה פיננסית
הפרויקט, שתוכנן להקל משמעותית את העומס בכניסה לת"א בשעות הבוקר, תוכנן להיפתח בתחילת דצמבר - ויידחה לתחילת 2011
ראש הממשלה החליט לאמץ את ההצעה של האוצר והתחבורה ולהעבירה לאישור הממשלה ■ לנוסח ההצעה יוכנסו מספר שינוים שיאפשרו את זירוז הפרויקט והסרת חסמי ביורוקרטיה
זכיינית הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן פנתה לרה"מ: ביצוע הפרויקט על-ידינו יכול להתחיל מיידית, להסתיים מהר יותר מכל חלופה אחרת, ולהיות זול בהרבה מהחלופה התקציבית
כפי שנחשף ב"גלובס נדל"ן", המעבר מסוכן למעבר כלי רכב וקטלני בפוטנציה ■ ייסגר עד 7 בדצמבר
כך מדווחת "איי.פי" ■ משרד התחבורה, כפי שצוטט בסוכנות הידיעות, נכתב כי ההחלטה נועדה להבטיח שבעתיד גם האוכלוסייה הפלסטינית תוכל להרוויח מהיתרונות של הרכבת המהירה
קטע 7 של הכביש, שאורכו 5 ק"מ, מתחיל ממבואות יקנעם ועד מחלף תל קשיש ■ קטע 3 של הכביש, באורך של 12 קילומטר מתחיל ממחלף תל קשיש ומגיע עד מחלף סומך
בדיונים פנימיים באוצר הביעו באגף החשב הכללי ספקות לגבי המתכונת המוצעת של הפרויקט ודרשו לערוך שינויים שיביאו לחיזוק יכולותיה של נת"ע
בימים האחרונים התרבו הקולות בממשלה הקוראים לשקול מחדש את ההחלטה להלאים את פרויקט הרכבת הקלה ולהטיל על חברת נת"ע את האחריות לביצועו
מתנה את אישור הפרויקט בקבלת הבהרות נוספות, בהמשך לבקשת צו ההקפאה מצד MTS ■ הממשלה תכננה לאשר את הלאמת הפרויקט כבר ביום א' ולחנוך אותו באופן חגיגי
הממשלה צפויה לאשר ההצעה להעביר את האחריות לפרויקט למשרד התחבורה ■ תקציב הפרויקט יגדל מ-8.4 ל-10.7 מיליארד שקל
ויכוח על עדיפות ברמזורים עלול להוביל לדחייה נוספת ■ זכיינית הרכבת, ויאוליה, שמתכננת למכור את חלקה לאגד, צפויה להתמודד עם עתירה של דן בנושא
גוש דן פרויקט המטרו של גוש דןהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"ערשות המטרותחבורה ציבורית