מדוע לא כולנו זזים ממקום למקום באופנים למרות שזו הדרך היעילה ביותר
איתור מקום ראוי לדיפו רכבות במרכז הוא ביטוי ל-NIMBY (לא בחצר האחורית שלנו) במירעו: אף רשות לא מוצאת שטח למוסכי הרכבת
טוענים שהתוכנית תביא לירידת ערך משמעותית של נכסיהם בשל השפעות הקרינה האלקטרו-מגנטית על שווי השטחים הסמוכים לתוואי החישמול
הדרך לשם תדרוש עשרות מיליארדי שקלים; מעל 12 מיליארד שקל כבר הוקצו ■ צפו במפה המלאה: כיצד ייראה מטרופולין תל-אביב עוד 13 שנה?
במקום גשר הראל ייכרו צמד מנהרות באורך של כ-650 מטר כל אחת שיעברו מתחת לרכס הראל ■ סמוך למחלף החדש יוקם חניון "חנה וסע" ותחנת אוטובוס לנוחיות הנהגים המגיעים לירושלים
צפו בטבלה: משרד התחבורה הודיע על שינויים והתאמות ב-22 קווי אוטובוס הפועלים בגוש דן, החל מ-16 במארס 2012 ■ השינויים בוצעו בחולון, בת ים, רמת גן, גבעתיים ות"א
בדיקת "גלובס": סלילת נתיב נוסף לאורך 400 מטר והזזת תחנת אוטובוס בעלות זניחה של 5 מיליון שקל יכולים לשחרר את הפקק הכי קשה בת"א
ראש הממשלה: "זאת החלטה אסטרטגית, בעשור הקרוב יעלו מעצמות חדשות ומדינת ישראל חייבת לייצר אינטרסים חיוניים מבחינה לאומית. בכוחנו לייצר נתיב תעבורה אלטרנטיבי, עוקף תעלת סואץ – זו תעודת ביטוח"
קבלני התחזוקה של כבישי ישראל עלו לכנסת עם רכביהם המפוארים, והצליחו לרתום לא מעט ח"כים למאבק על עתידם ■ בעוד מע"צ דורשת מהם סנכרון ועבודה עם קבלן-על, הם חוששים לפגיעה בנתח מתקציב בסך מיליארד שקל לשנה
ההצעה שתוגש לאישור הממשלה כוללת חוק שיזרז את הליכי התכנון ■ עלות הפרויקט הבסיסית עשויה להגיע ל-7 מיליארד שקל
חברת נמלי ישראל תחל בשבוע הבא בביצוע קידוחי קרקע בשטח שמצפון לאילת המיועד להקמת הנמל העתידי
מנכ"ל חברת ייעוץ לפיתוח עסקי בתחום התשתיות, רמי קירפיץ': "הדרגים המקצועיים מעדיפים לצמצם את החלק התת-קרקעי למינימום, מתוך ראייה תקציבית"
גורמים במערכת תכנון התחבורה: גם 4 מסילות באיילון לא יספיקו בטווח הארוך - יש לבנות 6 מסילות ברזל, ואיתן גם מנהרות תשתיות מודרניות ■ הבעיה המרכזית היא 30 בתים ביישוב אזור, שנבנו בשטח שהיה מיועד להרחבת המסדרון התחבורתי
מחקרים בינלאומיים מגלים שאנשים מוכנים לשלם על נוחות ולא רק על מהירות
בשורה לתושבי הדרום: שר התחבורה כץ תומך בהחלטה להקים שדה תעופה בינלאומי בנבטים ■ כץ: "גובר הצורך בהקמת שדה תעופה בינלאומי נוסף"
גוש דן פרויקט המטרו של גוש דןהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"ערשות המטרותחבורה ציבורית