בקרוב מאד תיסתם "ארץ גדרה-חדרה" במכוניות. היא כבר סתומה - חייבים לפעול לפתרון הבעיה
היקף המכרז של הרכבת מוערך בלמעלה ממיליארד שקל ■ גורמים העוסקים בתחום טענו כי "המכרז בנוי לנתונים של חברה אחת בלבד"
כך נהפכה תוכנית "נתיבי ישראל" לשיפור תשתיות, לאפיק מימון יועצים מקורבים
כביש 4311 הורחב המסגרת דרישות הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז מרכז, כתנאי לפתיחת החנות
הירוקים: "הליך ניסוח החוק נוהל בצורה כה חשאית במטרה להביא למחטף מהיר של קידום הרפורמה, מבלי שלציבור תהיה האפשרות להתנגד"
ביבי הבין שעליו להתאים את חלומו למידותיו של המשק הישראלי. נדמה כי הוא השתמש בשטייניץ כדי לרדת מהעץ, ועל הדרך סייע לו לשפץ את תדמיתו
זכיינית כביש 431 הגיעה לפשרה עם המדינה להסרת תביעות שהגישה בהיקף 700 מיליון שקל ■ דניה תבצע עבודות השלמה בתמורה ל-8.5 מיליון שקל, והמדינה תשיב לידיה את יתרת הערבויות - 11 מיליון שקל
זאת פחות מיממה לאחר שתוכנית התחבורה "מחבר ישראל" אושרה בממשלה ללא קווי הרכבת לקריית-שמונה ואילת, לאחר שבמשרד האוצר ביקרו את נתניהו ואת יועצו הכלכלי אורי יוגב על התקציב המנופח
אם היו מתים 5 אנשים בפיגוע ולא בתאונה - התגובה היתה קשה, מערכתית ומהירה
(עדכון) לפני כן ביקש שר האוצר לבטל את קו העמק ועכו-כרמיאל, ולקצץ את התקציב ל-20 מיליארד שיפרסו על פני 15 שנה ■ 19 שרים הצביעו בעד, 4 התנגדו ואחד נמנע
(עדכון) - ראש הממשלה ביטל את הרכבת לאילת וקריית שמונה, אך ממשיך להבטיח: "כולם יגורו שעתיים מתל אביב" ■ עלות תוכנית התחבורה המקוצצת של נתניהו: 27.5 מיליארד שקל - כמחצית מהתקציב המקורי ■ נתניהו: "אני תוהה לפעמים מדוע לא מגיע לאזרחי מדינת ישראל להגיע מהר ממקום למקום. הישראלים נתקעים בפקקים, הכביש נגמר להם"
תוכנית "נתיבי ישראל" המיועדת לפרוס תשתית רכבות וכבישים חדשים לאורכה ולרוחבה של המדינה תאושר ביום רביעי הקרוב ■ מסתמנת פשרה בין עמדתו של אורי יוגב, לבין עמדת שר האוצר יובל שטייניץ
הגיעה להסכם עם האוצר, שפותר את סוגיית רשת הביטחון הנוספת עבור 600 המטרים האחרונים של הנתיב המהיר ■ סיום הפרויקט יוארך עד לסוף חודש אוקטובר השנה
כזכור, בספטמבר האחרון נחשף ב"גלובס" כי בכוונת משרד התחבורה להחליף את הראל, ולשכת השר הממונה אף החלה לחפש לו מחליף
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבורית