תשתיות תחבורה

כתבות אחרונות

 

הרכבת ממשיכה בפרויקט הקו המהיר לירושלים: תפרסם מכרז לקטע ד'

אורכו של קטע ד' הוא 4 ק"מ ממבשרת ציון דרך עמק הארזים ועד לתחנת הרכבת בבנייני האומה בירושלים; הקטע צפוי לכלול שני גשרים באורך כולל של 1.1 ק"מ ומנהרה כפולה באורך של 800 מטרים

ליאור ברון ומשה ליכטמן 23.02.2009

מע"צ הורתה לחברה הבת של דניה סיבוס לבדוק שוב את כל מעקות הבטיחות בכביש 431

תגובת נתיבי היובל, החברה הבת של דניה וזכיינית הפרויקט: "הגורם המסחרי העומד מאחורי הטענות ממשיך במסכת ההכפשות גם לאחר שעתירתו לבית המשפט, למחרת פתיחת הכביש לתנועה, נדחתה על הסף"

ליאור ברון 16.02.2009

"אין ספק שלבייב הוא מותג חיובי"

לפני שנה הגיע אילן בן גיגי לנהל את דניה סיבוס בעיצומה של סערה, על רקע הפסדי עתק בגין סלילת כביש 431; השבוע, לאחר שפתח את הכביש שאיים למוטט את החברה, הוא מדגיש שדניה סיבוס יצאה מחוזקת מהמשבר ההוא ובטוח שהיא תעבור בהצלחה גם את הסערה העולמית

דרור מרמורוליאור ברון 15.02.2009

מנרב זכתה במכרז הרכבת לביצוע עבודות תשתית בקו ת"א-ראשל"צ מערב בכ-54 מיליון שקל

לפי הערכות הקו ייפתח רק בתחילת 2011 ; העבודות יימשכו כ-22 חודשים

ליאור ברון 12.02.2009

קל בניין זכתה במכרז של החברה הלאומית לדרכים להקמת מחלף סומך מזרחית לקריות בעלות של 350 מיליון שקל

הקמת מחלף סומך החדש כוללת עבודות גישור, מנהור ושדרוג הכבישים 70 ו-79 בכניסה וביציאה מהמחלף

ליאור ברון ‏ 09.02.2009

מע"צ החדשה שוקלת להעביר את תחזוקת כביש עוקף קריות לזכיין פרטי

לפי הערכות, עלות תחזוקת הכביש נאמדת ב-20-15 מיליון שקל בשנה; מע"צ החלה בבדיקה כלכלית של הנושא, וההחלטה הסופית תתקבל בקרוב

ליאור ברון 04.02.2009

הסוף לפקקים בכביש ירושלים ת"א? כביש רוחב 431 ממודיעין לראשל"צ נפתח לתנועה

זאת לאחר יותר משנתיים של עבודות של חברת דניה סיבוס, ובהשקעה של כ-2.5 מיליארד שקל ; אורכו הכולל של כביש 431 הוא כ-22 ק"מ ; פתיחת הכביש מאפשרת הגעה ממודיעין לראשל"צ תוך עשרים דקות בלבד

ליאור ברון 04.02.2009

שפיר מבקשת שינויים בתכנון כביש 531 כדי להוזיל עלויות; בנק EIB עשוי להצטרף למימון

הסכם הזיכיון מאפשר לזכיינית הפרויקט לבצע שינויים בתכנון הכביש * מנהלת מו"מ עם לאומי והפועלים למימון הפרויקט

ליאור ברון 03.02.2009

ירדו מהפסים

רגע לפני האישור הסופי של המסילה המהירה לירושלים, נחשפת כאן מסכת ליקויים והטעיות של רכבת ישראל, שנועדה להתחמק משימור הנוף התנ"כי בנחל יתלה. המומחים המובילים בעולם מגחכים על טיעוני המתכננים, כאילו מנהרה תעכב את הפרויקט, ומבהירים: היא לא רק תשמור על הגן הלאומי, אלא תחסוך כסף וזמן. קריאה אחרונה לעצירת חירום

משה ליכטמן 30.01.2009

MTS תציג לחשב הכללי את קונסורציום הבנקים למימון פרויקט הרכבת הקלה בת"א

זאת בנוסף למימון שיעמיד בנק לאומי בגובה 2.5 מיליארד שקל ; בנק ההשקעות הפורטוגזי BES צפוי להצטרף לליווי הפיננסי של הפרויקט

ליאור ברון והדס מגן 28.01.2009

מכרז לשדרוג והרחבת כביש 79 בין צומת הסומך לצומת המוביל, בהשקעה של 500 מיליון שקל

קטע של 8.5 ק"מ, המאופיין בעומסי תנועה כבדים, יורחב לדו נתיבי דו מסלולי, וייבנו לאורכו 4 מחלפונים וקירות אקוסטיים

ליאור ברון‏ 19.01.2009

למרות המשבר העולמי: הבנקים הזרים החליטו להמשיך בליווי הפיננסי של פרויקט הרכבת הקלה בת"א

נציגי הבנקים הזרים הגיעו לארץ לפגישות עם MTS והמדינה ; הערכות: למרות ההתקדמות בגיבוש חבילת המימון - צפויה דחייה נוספת של מספר חודשים בסגירה הפיננסית

ליאור ברון 18.01.2009

סולל בונה זכתה במכרז להרחבת מסוף המכולות המזרחי בנמל חיפה ב-35 מיליון שקל

העבודות יכללו ייבוש שטח ים של 50 דונם והכשרת שטחי אחסנה נוספים למכולות

ליאור ברון 14.01.2009

הרכבת לא מחכה לירוקים: תצא למכרז להקמת חלק ב' של הקו המהיר לירושלים

הודעת הרכבת, בישיבת "הגוף המאשר" של המועצה הארצית לתכנון ובנייה, גרמה לעימות סוער בין ראש מינהלת הפרויקט ברכבת יהודה סמברג ומחליפו דן ארי לבין הגופים הירוקים, הדורשים שלא להוציא את המכרז עד להשלמת התכנון המפורט של הקו

משה ליכטמן וליאור ברון 12.01.2009

בלחץ הירוקים: מע"צ ביטלה המכרז לסלילת כביש 551 מזרח בהיקף של 300-400 מיליון שקל

גם החלק המערבי של הכביש, שאמור היה לצאת במכרז PFI, מתעכב בשל בחינת התוואי מחדש

ליאור ברון 06.01.2009

   464748495051525354555657585960   

   נמצאו 2727 כתבות   |   עמוד 53 מתוך 171