יחיאל לביא: "העיכוב בפתיחת הכביש מסיבות של שיקום נופי היה נטול היגיון, טעות מבחינה כלכלית, טעות מבחינה תנועתית וטעות מבחינת שומרי הטבע והחברה להגנת הטבע"
אם שואלים את מנכ"ל נתיבי תחבורה עירוניים, הרי שבעוד מספר שנים ת"א תצטרף לעולם בכל מה שקשור לרכבת הקלה; מהבעיות שבדרך הוא בוחר שלא להתרגש
המחלף יחבר בין כביש חוצה ישראל לכביש מודיעין-ראשל"צ שבבנייה; המחיר: קוסט 11.5%
טר ארמה צפויה להחזיק ב-7%-8% מקבוצת "דרך השרון" הכוללת את שיכון ובינוי ואשטרום בהתמודדות על המכרז בהיקף של 3 מיליארד שקל
שיטת התכנון-ביצוע, במסגרתה ניתנת לקבלנים אופציה במכרז לתכנן את הכביש במקביל להקמתו, הופכת להיות יותר ויותר שכיחה במכרזים ממשלתיים. למי זה טוב?
תחזיק 40% ממניות חברת ההקמה של הפרויקט; סך עלות הבנייה של הרכבת הקלה - 1.34 מיליארד אירו
יו"ר הרשות הלאומית החדשה לבטיחות, יואב סרנה, אומר בראיון ראשון ל"גלובס", כי המדינה הזניחה את תשתית הכבישים, מתנגד למתן דו"חות לעברות קלות ומזהיר מרעידת אדמה שתהרוס את כל בתי החולים בארץ
ברס: לקדם את הקמת איילון מזרח בהשקעה של 300-400 מיליון דולר; חייבים יציאה נוספת מת"א
בימים אלה מתבצעות עבודות להקמת שני קטעים 19 ו-20, שיחברו את כביש חוצה ישראל מגדרה אל צפון הנגב, ויגיעו עד מחלף אחוזם שמצפון לקרית גת
טוענים: יש הסכמה שחלופה זו היא הזולה ביותר, אך היזמים מעכבים השלמת בדיקתה
עד כה בוצעה הפעילות באמצעות קבלן אחד שנבחר במכרז והועסק באחזקה של כל מפגשי הרכבת
הכביש יורחב לדו נתיבי דו מסלולי, ומעליו יעבור גשר רכבת באורך של 420 מטר
כרמלטון טוענת בין השאר כי בעקבות מלחמת לבנון השנייה נאלץ קבלן המנהור הסיני, לעזוב את הארץ, ומאוחר יותר ייקר את החוזה
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבורית