השלימה גיוס של 70 מ' ד' לקרן שתשקיע בתשתיות; בכוונתה לגייס 130 מ' ד' בעיקר ממשקיעים זרים
התשתית התחבורתית באזור הוותיק ביותר של תל-אביב לא תוכל לשאת עוד מאות ואולי אלפי כלי רכב ביום
ארגוני הירוקים יוצאים נגד היקף עבודות התשתית הקשורות לתוכנית הפיתוח במערב ירושלים; "כל תוכנית תשתית היא חלק ממכלול - נדרשת בחינה מקיפה"
עקב פסילת הקבוצה מההתמודדות במכרז, הוחרפו היחסים בין השותפות ויש מתיחות רבה בעיקר בין השותפים הישראלים לזרים, המאשימים זה את זה בכישלון
במקום להשקיע בחניונים יש להשקיע בתשתיות לתחבורה ציבורית
כביש שנתקע, כמקובל אצלנו, עלול להתייקר בעשרות אחוזים בלי שישתנה המכרז, רק בגלל הריבית על חובות המדינה, ולריבית לא אכפת כלל אם שכחו לתקצב אותה בסעיף "כבישים", אבל גם לראשי האוצר ומשרד התחבורה כנראה לא אכפת
השיפוץ כולל את הגדלת אולם הנכנסים, חיבור אולמות הנוסעים של ארקיע וישראייר, תוספת דלפקי שירות, והתקנת מסוע למזוודות
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבורית