תשתיות תחבורה

כתבות אחרונות

 

כביש עוקף קריות יוצא לדרך, ללא אגרה: מע"צ תפרסם המכרז לביצוע הפרויקט באפריל 2009

זאת לאחר שמופז אישר סלילתו מתקציב המדינה, בעלות של 1.9 מיליארד שקל; בשלב הראשון ההשקעה תסתכם בחצי מיליארד שקל

ליאור ברון ‏ 30.12.2008

רמט זכתה במכרז להקמת התשתית לתחנת הרכבת בבנייני האומה ב-83 מיליון שקל

סולל בונה נבחרה ע"י החברה הלאומית לדרכים לבנות את מחלף חולון מזרח, בעלות של 260 מיליון שקל

כתב גלובס וליאור ברון‏ 28.12.2008

החברה לפיתוח השומרון: הרכבת מסרבת לשלם 30 מיליון ש' עבור הקו המהיר לי-ם

החברה לפיתוח השומרון שימשה מאז 2004 כקבלן לביצוע עבודות עפר ותשתית באחד מקטעי הפרויקט

נועם שרביט‏ 21.12.2008

אור בקצה המנהרה: התקדמות במו"מ בין MTS והמדינה על פרויקט הרכבת הקלה בתל אביב

הצדדים הגיעו להבנות בנושא הוצאת היתרי הבנייה ; הערכות: גם אם יושג הסכם, תידרש הארכה במועד הסגירה הפיננסית

ליאור ברון 18.12.2008

לא רק נתיבי איילון: מלרג זכתה במכרז של מע"צ להקמת מערכת בקרת תנועה ב-78 מיליון שקל

תבצע את עבודות התשתית להקמת מערכת בקרת התנועה לאורך 126 ק"מ של כבישים; הזכייה תצמצם התלות של מלרג בפרויקטים בנתיבי איילון

ליאור ברון‏ 17.12.2008

מומחים מציעים: איך יוצאים ממחנק התשתיות?

כולם מסכימים שהשקעה בפרויקטים תשתיתיים תועיל למשק גם בטווח הקצר וגם בארוך, ואפילו האוצר הסכים לשפוך מיליארדים - אך בינתיים, פרויקטים בשיתוף הסקטור הפרטי כבר סובלים מצמצום מקורות המימון והקשחת דרישות הבנקים, המובילים להיעדר יכולת להגיע לסגירה פיננסית בכירים בענף מנתחים ומציעים פתרונות

ליאור ברון 30.11.2008

סיטרמן: אני לא פוסל אפשרות שהמדינה תיכנס כשותפה ברכבת הקלה בת"א

הסיבה: מחנק האשראי בענף התשתיות; משרד האוצר שולל מעורבות ממשלתית בפרויקט

ליאור ברון 27.11.2008

"בזמן מיתון יש להגדיל ההשקעה בתשתית"

מנכ"ל החברה הלאומית לדרכים, אלכס ויז'ניצר, ספג קיצוצים בתקציב בזמן הגאות, ומצפה לתוספות תקציב דווקא בזמן השפל * "נגמרה התקופה שמע"צ היתה מעכבת פרויקטים. אנחנו עובדים היום כמו מכונה משומנת. הקבלנים והמתכננים מבקשים מאיתנו היום להוציא עוד פרויקטים, ואם יהיה תקציב נעמוד בכך"

ליאור ברון 09.11.2008

הקו המהיר לירושלים שוב מתעכב בשל מחלוקת בין הרכבת לחברה המתכננת

המחלוקת בין הצדדים נעוצה בדרישה של אמי מתום לעדכון תנאי התשלום ; אמי מתום מבצעת כיום את התכנון ההנדסי והסטטוטורי של הפרויקט ; היקף חוזה התכנון המקורי נאמד ב-40-50 מיליון שקל

ליאור ברון 27.10.2008

"הם מצאו את הפראייר האולטימטיבי"

לפני כחודש החליטו 500 הפועלים הסינים של חברת התשתיות CCECC שבבעלות ממשלת סין להפסיק לחפור את מנהרות הכרמל ; בראיון בלעדי ל"גלובס" מספר ג'יאנג איימין, מנהל הפרויקט מטעם החברה הסינית, על הבדלי המנטאליות שגרמו לסינים להפסיד לא מעט כסף בישראל - ועל הצעד החריג שהביא להשבתת החפירות בשליש האחרון של הפרויקט

ליאור ברון ואיתי רום 19.10.2008

דניה סיבוס חתמה על הסכם תפעול כביש 431 עם "דרך ארץ"

דרך ארץ היא חברת התפעול של כביש 6 ; אילן בן-גיגי, מנכ"ל דניה סיבוס: "בהמשך לאסטרטגיה של דניה סיבוס להתמקדות בתחומי פעילותה בבנייה ובתשתיות, הוחלט על התקשרות עם קבלן תפעול חיצוני להפעלת הכביש"

שרון ביידר 19.10.2008

הסינים מוכנים לחדש את עבודות הכרייה במנהרות הכרמל ולהתחייב כי לא יעזבו את ישראל עד לגמר הפרויקט

החברה הסינית טוענת כי תהיה מוכנה עקרונית לחדש את העבודות לכריית המנהרות, אך היא מנועה מלעשות זאת בשל העובדה כי כרמלטון טרם שילמה עבור העבודה שנעשתה ביולי-אוגוסט

ליאור ברון 07.10.2008

עוד עיכוב ברכבת הקלה בתל-אביב: הסגירה הפיננסית נדחתה לתחילת 2009

מלבד זאת, עד ליום יום ג' הקרוב תגדיל MTS את ערבותה למדינה ב-20 מיליון שקל נוספים

רן רימון 05.10.2008

יאיר המבורגר: "הלקח מפרויקט הרכבת הקלה בירושלים - לא להיות מעורב בתשתיות בארץ"

יו"ר קבוצת הראל אמר בפגישה בין רה"מ לבכירי המגזר העסקי כי על המדינה לשאוף שהשותפות עם הסקטור הפרטי תהיה רווחית לשני הצדדים

ליאור ברוןואדריאן פילוט 16.09.2008

הסכסוך מחריף: כרמלטון הכניסה קבלן ישראלי לכרייה בפרויקט מנהרות הכרמל

גורמים המעורבים בפרויקט: הסינים אינם מוטרדים מההתקשרות כיוון שהחברה היתה אמורה להתחיל את עבודות הכרייה לאורך 700 מטר כבר לפני מספר חודשים

ליאור ברון ומישל אודי 11.09.2008

עיכוב נוסף בפרויקט הרכבת הקלה בירושלים? עד כה טרם נקבע לוח זמנים להמשך עבודות הקבלן

לטענת העירייה, הגורמים להתקדמות האיטית הם העדר תוכניות ביצוע מעודכנות ומאושרות משלב לשלב, שעות עבודה מועטות וכוח אדם וציוד מצומצם

אורית בר-גילוליאור ברון 10.09.2008

   474849505152535455565758596061   

   נמצאו 2727 כתבות   |   עמוד 54 מתוך 171