החיבור במחלף נשרים יאפשר לנוסעים המגיעים מכביש 6 גישה לכיוון מודיעין, ראשל"צ ולאיילון דרום
המחלוקת, הנמשכת מספר חודשים, מתייחסת לקטע האחרון באורך 600 מטר בנתיב, המתחבר לנתיבי איילון - שפיר ובנק לאומי, מממן הפרויקט, דרשו פיצוי על אפשרות שנהגים יסתננו חינם לנתיב כי בקטע לא ניתן להקים גדר הפרדה
עלות העסקת חברת הבקרה צפויה להסתכם בשנת 2009 ב-10 מיליון שקל; המכרז הוא לתקופה של שלוש שנים עם אופציה להארכת ההתקשרות בשנתיים נוספות
שי ברס בראיון בלעדי ל"גלובס נדל"ן": "יש ירידה בתנועת המכוניות באיילון מתחילת המשבר, אך הלחץ יימשך כל עוד משפחות מחוץ לת"א מחזיקות 3 מכוניות" "נתיבי איילון מיצו עצמם; צריך לאשר במשאל-עם הטלת אגרות גודש על כל הכניסות לת"א כי אחרת הכל יהיה פקוק - 1, 431, 4 ,5 ו-20"
על רקע העיכוב בסגירה הפיננסית, החברות שעמדו בעבר בראש קבוצת מטרו-רייל שהפסידה במכרז הודיעו לחשב הכללי כי יהיו מוכנות לבצע את הפרויקט במקום MTS להצעה אין תוקף מבחינה משפטית אך היא עשויה להגביר הלחץ על MTS
אחרי מכרז אחזקת הכבישים בצפון וכביש עוקף קריות, פורסם היום המכרז להקמת מחלף המוביל; מנכ"ל מע"צ: "כבר מתחילים לקדם תכנון פרויקטים לתוכנית החומש הבאה"
זאת לאחר שדניה סיבוס החליטה לפרוש מהמכרז בנוסף, גם קבוצת אלקטרה-א.אהרנסון, החליטה שלא להגיש הצעה במכרז קודם לכן פרשו מהמכרז החברות הזרות בהן קולוסאה הספרדית
המדינה הסכימה לאשר את בקשת הזכיין לחריגה קלה מהתקן לכיול המסילות באחרונה העריך יאיר נווה, מנכ"ל סיטי-פס, כי צפויה דחייה של חודשיים בלו"ז לתחילת 2011
זיו האפט-BDO: ישראל עדיין בתחתית הדירוג בק"מ כביש לנפש; מנכ"ל ההתאחדות, יוסי גורדון: "התוכניות של האוצר לא מתממשות - גם ב-2009 לא צפוי גידול בהשקעות" האוצר: ב-2009 צפוי גידול של לפחות 2.5 מיליארד שקל
לו השיגה את הסיווג הממשלתי בזמן היתה יכולה לזכות; היקף הפרויקט: כ-400 מיליון שקל
כביש הרוחב יהפוך לדרך מהירה לכל אורכו העבודות צפויות להארך כ-3 שנים דרך 471 מחברת בין מטרופולין תל אביב והיישובים רמת גן, גבעתיים, פתח תקוה, קרית אונו ואחרים לכביש חוצה ישראל
הגשת ההצעות למכרז שהוא הראשון מסוגו בארץ בתחום אחזקת הכבישים בשיטת ה-PFI בשיתוף הסקטור הפרטי צפויה בסוף החודש בענף התחבורה מעריכים כי התחרות במכרז תהיה בעיקר בין שפיר הנדסה לסולל בונה
במכתב לוועדת המכרזים הממשלתית הודיעה החברה כי היא מבקשת למנות מומחה חיצוני: "בכל הכבוד היעדרו של אישור אינו ליקוי בטיחותי ואיננו עילה מספקת להחלפת קילומטרים רבים של מעקות בטיחות"
במקביל פנתה מעצ לוועדת המכרזים בבקשה להקפיא את כל התשלומים המגיעים לחברה הבת של דניה סיבוס, כולל מענק הקמה של כ-200 מיליון שקל, עד לתיקון ליקויי הבטיחות בכביש מקורבים לדניה: "התקנת מעקות זמניים זה הכסת"ח בהתגלמותו; אין כביש יותר איכותי בארץ מ-431"
יאיר נווה מודה: "העבודות לא יסתיימו עד ספטמבר 2010 - אלא מאוחר יותר" בכירים בממשלה: לא ניתן לחברה עוד הקלות
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבורית