"שפיר הנדסה" זכתה במכרז לתכנון, הקמה ותפעול של כביש רוחב 531 שעתיד להיסלל בין כפר סבא, רעננה והרצליה בניית הכביש תמשך כשלוש שנים כפי שפורסם ב"גלובס", שפיר הוכרזה כזוכה ביולי לאחר שהגישה את ההצעה הנמוכה ביותר: כ-2.4 מיליארד שקל
הסינים לפתוח את החוזה לאחר שהפסידו כסף עקב עליית מחירי חומרי הגלם וירידת שער הד'
בכך נסללה הדרך ליישום הפרויקט שאותו תבצע חברת שפיר, שזכתה לפני כחודשיים במכרז שהוציא אגף החשב הכללי
התוכנית נועדה לשלב את הרכבת במערך האוטובוסים כך שישלימו את הנסיעה בה המשמעות: חשש לעיכוב נוסף בסגירה הפיננסית השלמת התוכנית הייתה אחד המהלכים המרכזיים שהמדינה הייתה אמורה להשלים כלפי הזכיין, ולכן גם סוגיה זו עשויה להביא לעיכוב נוסף בסגירה הפיננסית לפרויקט
הבנקים הקפיאו את מתן ההלוואות ביולי 2007 על רקע הקשיים שהתעוררו בפרויקט
מי שקורא להרחיב כבישים בקטעים פקוקים כנראה לא מכיר את תופעת התלאי על תלאי בתחום התשתיות במעצ מציעים להעביר את כל התשתיות לאורך כביש גהה למנהרה תת קרקעית על מנת לפנות מקום לכבישים, אך הבעיה היא מי ישא בעלויות
במקביל חתמה דרך ארץ על הסכם עקרונות עם כרמלטון להפעלת מנהרות הכרמל בחיפה
צ'רלי סולומון, סמנכ"ל בכיר לתכנון וכלכלה במשרד התחבורה, מדבר על חצי הכוס המלאה במירוץ לשדרוג התשתיות ההשקעות מתגברות, עם ישראל לומד לנסוע בתחבורה ציבורית וגם הסקטור הפרטי נכנס וייכנס יותר ויותר לתמונה
עד למועד זה, אמורה המדינה להחליט האם לגבות אגרה מופחתת מהנהגים על הנסיעה בקטעים הדרומיים של הכביש
בתקופתו של וקנין כיו"ר נת"ע חלה התקדמות בפרויקט לאחר שפורסם המכרז להקמת הקו האדום, הקו הראשון של הרכבת הקלה בת"א, בעלות של 10-11 מיליארד שקל שבו זכתה קבוצת MTS שבראשות אפריקה ישראל
אחרי שאותתה כי היא בדרכה אל מחוץ לישראל, החליטה חברת התשתיות הקנדית אייקון כי היא כאן ובגדול * בראיון ל"גלובס" מספרים נציגי החברה מדוע סירבו להצעות מפתות למכור את חלקם בכביש 6, מהם הפרויקטים הבאים בתור ולמה הם לא מתרגשים מבעיות ענף התשתיות
החריגה בתקציב הפיתוח של הרכבת בסך של כ-4 מיליארד שקל תקוזז ע"י ביטול פרויקטים, שהמרכזי בהם יהיה קו אשקלון-באר-שבע שעלותו נאמדת בכ-2 מיליארד שקל
זכיינית הרכבת: אין טעם להניח פסים על גשר שלא נבדק אם הוא יכול להחזיק רכבות; הנהלת הפרויקט: ניסיון של הזכיינית לדחות את לוחות הזמנים
העסקה האחרונה נובעת ממפגש רצונות בין דמרי שביקשה להשיג קרקע איכותית הצמודה לשמורת הטבע באזור המבטיחה שהנוף לים לא יופרע בעתיד, ובין אזורים שזכתה לרווח הון מרשים
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבורית