תשתיות תחבורה

כתבות אחרונות

 

אוליצקי תשדרג את כביש עוקף באר-שבע בהשקעה של 320 מיליון שקל

תקדים: ביהמ"ש המחוזי אישר החלטת מע"צ לפסול את ההצעה הזולה במכרז, לאור התנהלות בעייתית של הקבלן במכרז קודם שנקט ב"שביתה איטלקית"

ליאור ברון ‏ 13.08.2009

מנכ"ל מע"צ: "יש להעביר את כל הכבישים לאחזקה פרטית בלבד"

ויז'ניצר: "אחזקה מבחינתי זה תחום לא פחות חשוב מאשר תקציב הפיתוח, ואפילו יותר. במשך שנים קבלנים גדולים שעבדו עם מע"צ העדיפו ללכת לפיתוח, ובגלל זה רמת האחזקה נפגעה"

ליאור ברון 09.08.2009

סופית: קו הרכבת המהיר לירושלים יעבור בגשר ולא במנהרה

המועצה הארצית לתכנון ובנייה דחתה סופית את חלופת הירוקים למעבר הרכבת במנהרה בנחל יתלה ■ החלטת המועצה מסירה את המכשול האחרון בפני כריית המנהרות בקטע בין שער הגיא למבשרת ציון

ליאור ברון 04.08.2009

במע"צ מתאהבים בפטנט: מרחיבים את שיתוף הסקטור הפרטי באחזקת כבישים

מקדמים פרסום שני מכרזים נוספים בשיטת ה-PFI, בהיקף כספי הנאמד במאות מיליוני שקלים לכל מכרז

ליאור ברון 02.08.2009

מנכ"ל כרמלטון עם סיום כריית מינהרות הכרמל: "נשחרר את חיפה מהפקקים"

"התלות בגורמים חיצוניים מאוד גדולה. הצלחה בפרויקט BOT במהותו מאוד תלויה בשת"פ בין הזכיין, המדינה והעירייה. הקדשנו הרבה לחיזוק מערכת היחסים"

ליאור ברון 26.07.2009

דניה סיבוס מנהלת מגעים למכירת חלק מכביש 431

אפריקה ישראל מעוניינת להשאיר בידה את ניהול הכביש ■ גורמים בשוק המוסדי: דניה סיבוס דורשת לפי שעה מחיר גבוה מדי המשקף תשואה נמוכה למדי ■ החברה מנהלת מגעים בנושא גם עם משקיע זר

ליאור ברון ורון שטיין 20.07.2009

"התועלת בקטע הצפוני של כביש 6 מצדיקה את המחיר הגבוה"

ביום ג' ייפתח קטע 18, המחבר בין ואדי ערה לואדי מילק, שיקצר את הדרך לגליל המערבי; עלות הנסיעה בקטע המיוחד: 4.5 שקלים למנויים, 11 שקל למזדמנים ■ יו"ר חברת כביש חוצה ישראל: יש לקחת בחשבון שהקטע הצפוני, להבדיל מהמרכזי, נסלל ללא מימון מדינה

ליאור ברון 19.07.2009

"צריך לבחור: או רכבת לאילת, או רכבת קלה בגוש דן"

הצמד המוביל את תוכנית ההאצה בתחום התשתיות, עמית לנג ואבי דור, מודע היטב למשמעות ההשקעה בתשתיות לדחיפה של כל המשק, אבל גם למגבלות התקציביות; בראיון בלעדי ל"גלובס" הם דוחים את הטענות שניתן להשקיע יותר, מזהירים ממקסם השווא של שיתוף הסקטור הפרטי ומודאגים מהתקציב לשנים הבאות

ליאור ברון 12.07.2009

אושר שדרוג כביש 41 בין אשדוד לגדרה: יורחב וימוחלף

התוכנית כוללת הרחבה של הכביש לתלת-נתיבי ומחלוף צומת גדרה וצומת בית רבן; הפרויקט כלול בתוכנית ההאצה בתחום התשתיות

ליאור ברון‏ 25.06.2009

הפסד לארגונים הירוקים: קו הרכבת המהיר לירושלים יעבור בגשר ולא במנהרה

גלובס tv ארגוני הירוקים דרשו לשנות את התוואי שהציעה ברכבת כך שמעבר בנחל יתלה יהיה במנהרה במקום בגשר תוך צמצום הנזק הסביבתי לשמורת הטבע

ליאור ברון 23.06.2009

שפיר הנדסה פנתה לבוררות במחלוקת עם המדינה על נתיב האגרה המהיר בכניסה לת"א

שפיר והבנקים דרשו מהמדינה להתחייב להגדלת רשת הביטחון לפרויקט באופן שיפצה אותם על הפגיעה בהכנסות, ואולם המדינה התנגדה לכך מחשש להאטת התנועה

ליאור ברון והדס מגן 21.06.2009

שפיר מבקשת מהמדינה ארכה לסגירה הפיננסית של פרויקט כביש 531

הפנייה של שפיר למשרדי האוצר והתחבורה נעשתה בתיאום עם בנק לאומי, שאמור לעמוד בראש קונסורציום המממנים לפרויקט

ליאור ברון 17.06.2009

הקטע הצפוני של כביש 6 ייפתח לתנועה בעוד חודש: הכביש המהיר ימשיך עד לוואדי מילק

הקטע החדש יחויב באגרה מיוחדת של 4 שקלים, שתתווסף לאגרה הנהוגה בחוצה ישראל; בכביש מינהרות באורך 2.5 ק"מ

ליאור ברון 14.06.2009

שנתיים אחרי חתימת ההסכם - פרויקט הרכבת הקלה בת"א עדיין תקוע

מנכ"ל נת"ע, ישי דותן, יוצא למלחמת בלימה נגד הקוראים לביטול הפרויקט ומאמין שהסגירה הפיננסית תושג עד סוף השנה; התאריך האופטימי הבא: סוף 2014: "ייאוש זה לא תוכנית עבודה"

דרור מרמור וליאור ברון 08.06.2009

מחריף הסכסוך ברכבת הקלה בירושלים: המדינה דורשת לאכוף על סיטי פס את השלמת העבודות עד ספטמבר 2010

בכתב התביעה שהוגש לבוררים נטען כי הזכיין שובת ימים רבים מעבודה במטרה להפעיל לחץ על המדינה ולהוציא ממנה כספים ■ סיטי פס: "מדובר בתרגיל משפטי חסר בסיס - העיכובים הם באחריות המדינה והעירייה"

ליאור ברון 03.06.2009

כ"ץ ממשיך במדינות של מופז: משרד התחבורה ישקיע 70 מיליון שקל יושקעו בתשתיות הכבישים במגזר הדרוזי

כ"ץ ממשיך במדיניות של קודמו, שאול מופז, שטען שיש ליצור אפליה מתקנת, ולהגדיל את ההשקעה בתשתיות במגזר הדרוזי והערבי ■ ביקש תוכנית להגדלת ההשקעה גם במגזר הערבי

ליאור ברון 24.05.2009

   444546474849505152535455565758   

   נמצאו 2727 כתבות   |   עמוד 51 מתוך 171