איקאה הוספה למעקב +

איקאה הינה חברה שבדית המשווקת ריהוט ביתי להרכבה עצמית ברחבי העולם

איקאה הוקמה בשנת 1943 על ידי אינגוור קאמפרד בכפר חקלאי קטן בשבדיה בהיותו בן 17, תחילה כחנות לממכר עטים, ארנקים, מסגרות לתמונות ובהמשך גם ריהוט. בשנת 1955 החלה איקאה לעצב ולייצר את הרהיטים בעצמה. הרהיטים הם בעלי עיצוב מודרני ומגיעים בחלקים ארוזים בקופסאות קרטון ומיועדים להרכבה עצמית על ידי הלקוח בעזרת הוראות הרכבה מצורפות. כיום הרהיטים משווקים בכ- 250 חנויות בכ- 34 מדינות המעוצבים באותה צורה. קטלוג החברה מופץ ב- 160 מיליון עותקים. באפריל 2001 פתחה איקאה את החנות הראשונה בישראל באזור התעשייה פולג בנתניה וכיום מתכננת לפתוח חנות נוספת

כתבות אחרונות

 
בניין איקאה בנתניה / צילום: בר אל
נגיף הקורונה | סיקור שוטף

איקאה הוציאה מאות עובדים לחופשה ללא תשלום; מספר החולים בארץ - 213

הופסקה פעילות כל בתי העסק הקשורים לתרבות הפנאי • גני הילדים והפעוטונים לא פועלים, וחל איסור התקהלות מעל 10 אנשים • האלכוג'ל יימכר במחיר שלא יעלה על 9.90 שקלים ל-100 מ"ל • משרד התיירות קורא לתיירים לצאת מהארץ • מספר החולים בארץ עומד על 213

כתבי גלובס 15.03.2020
איקאה / צילום: שאטרסטוק

משרד הכלכלה נגד איקאה: עדיף לקנות ריהוט באייס ובהום סנטר

המשרד מפרסם בדיקה שביצעה המועצה לצרכנות, לפיה "חלק ממוצרי איקאה יקרים בעשרות אחוזים ממוצרים דומים ברשתות הום סנטר ו-ACE" • עוד נמצא כי גם חנויות הרהיטים הקטנות זולות בעשרות אחוזים מרשת איקאה במגוון מוצרים • איקאה ישראל: "סקר מגמתי ולא הוגן"

מיכל רז-חיימוביץ' 05.02.2020
תושבי סין עם מסיכות פנים / צילום: Koki Kataoka, רויטרס

הווירוס ממשיך להתפשט: 38 נהרגו בסין מנגיף הקורונה ביממה האחרונה

אזרחים זרים רבים מפונים ממחוז ההתפרצות של הנגיף הקטלני, ומניין ההרוגים בכל המדינה עלה ל-170 • מומחי בריאות עולמיים הביעו "חשש גדול" כי הווירוס מתחיל להתפשט בין אנשים מחוץ לסין • מתחילת ההתפרצות אובחנו כ-7,700 בני אדם שנדבקו בקורונה • איקאה סוגרת זמנית את כל סניפיה בסין

וואלה! NEWS 30.01.2020
דוד סבן קרדיט: זוג הפקות

חילופים בהנהלת יינות ביתן: דוד סבן ימונה לסמנכ"ל הכספים במקום איל וינברג

רו"ח איל וינברג כיהן בתפקיד כשנה וחצי • סבן כיהן בשנים האחרונות כסמנכ"ל הכספים של איקאה

מיכל רז-חיימוביץ' 19.01.2020
מתוך התוצרים של השת"פ של איקאה והמעצב של לואי ויטון / צילום: יח"צ

שטיח בצורת חשבונית: כך נראה השת"פ של איקאה עם המעצב של בית האופנה לואי ויטון

קמעונאית הריהוט השבדית יצרה קולקציה במהדורה מוגבלת שכוללת 15 פריטים עם פרשנות אירונית לריהוט השגרתי של איקאה בעיצוב של וירג'יל אבלו

שני מוזס 03.11.2019
תרבות קרועה. עבודה של בותינה אבו מלחם/ צילום: יגאל פרדו

מאריגים אינדיאניים לשטיחי איקאה, ניכוס של תרבות ילידית: תערוכה במוזיאון הנגב לאמנות בבאר-שבע

התערוכה הבינלאומית הנודדת "חוט של מחשבה - סיפורים גלובליים בטקסטיל" מוצגת בימים אלה בישראל, לאחר שהציגה כבר באיסטנבול ובכוויית

צאלה קוטלר-הדרי 25.10.2019
איקאה / צילום: שאטרסטוק

פלסטיק החוצה: איקאה ישראל תפסיק שימוש בכלי פלסטיק חד-פעמיים

בכפוף ליעדים שהציבה החברה בעולם כולו, איקאה ישראל תפסיק להשתמש בכלי פלסטיק עד 2020 • בין השינויים: תפסיק למכור קשיות פלסטיק ותעבור למכירה של כלי אוכל מפלסטיק מתכלה

שני מוזס 23.10.2019
הקמפיין של איקאה בכיכובו של עובד מקאן, אלדר יוספוב/ צילום: מתוך קמפיין הנגישות של איקאה מקאן

סוף למלחמת הקרדיטים בקמפיין איקאה: מקאן נותנים קרדיט למיזם TOM

משרד הפרסום מקאן ת"א הודיע כי פנה להנהלת פסטיבל הפרסום בקאן וביקש לכלול את מיזם TOM ברשימת הקרדיטים להפקת קמפיין ThisAbles של איקאה • מלחמת הקרדיטים על הקמפיין, שזכה להצלחה בפסטיבל קאן, נחשפה ב"גלובס"

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2019
מדד המותגים: הלבשת הבית / אילוסטרציה: דגנית ג'מצי, גלובס

לא רק איקאה: אלה מותגי הלבשת הבית המובילים בישראל

תחום הלבשת הבית, שלראשונה מדורג כקטגוריה נפרדת במדד המותגים, ממשיך לצמוח ומגלגל מיליארדי שקלים בשנה • מעבר להתלהבות הישראלית מאיקאה השבדית, רואים את ההערכה של הצרכן הישראלי למותגים כחול־לבן

מיכל רז-חיימוביץ' ושני מוזס 26.08.2019
איקאה / צילום: שאטרסטוק

בעד החיים עצמם

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, עוקב אחר השינויים והחדשנות של איקאה, שהפכה למותג–על בינלאומי בזכות הבנת הצרכים של קהלי היעד

דני גולדשטיין 21.07.2019
הפונט החדש של איקאה / מתוך אתר החברה

איקאה עיצבה פונט חדש - האותיות מורכבות מספות החברה

הפונט החדש נקרא Soffa Sans, אותו איקאה מכנה "הפונט הנוח ביותר אי-פעם", והיא הוציאה אותו במסגרת שיתוף-פעולה עם סוכנות הדיגיטל Proximity London

אושרית גן-אל 02.07.2019
עמית משיח / צילום: יח"צ

מסע מגמתי ומכפיש שנועד לפגוע במקאן | דעה

מנכ"ל מקאן ת"א עמית משיח מגיב למלחמה על הקרדיט לקמפיין איקאה דיסאייבלס, שזכה ב-11 פרסים בפסטיבל הפרסום בקאן

עמית משיח 01.07.2019
הקמפיין של איקאה בכיכובו של עובד מקאן, אלדר יוספוב/ צילום: מתוך קמפיין הנגישות של איקאה מקאן

השתיקה ההרסנית של ענף הפרסום במחלוקת על הקרדיט לקמפיין איקאה

בשבוע שעבר חשפנו ב"גלובס" מאבק על הקרדיט שמתחולל בין עמותת ראות למשרד הפרסום מקאן ת"א סביב קמפיין הנגישות IKEA’s ThisAbles • החשיפה עוררה תגובות רבות ושיחה ערה ברשתות החברתיות - אך לא בקבוצות המקצועיות של ענף הפרסום. למה? • פרשנות

ענת ביין-לובוביץ' 01.07.2019
הקמפיין של איקאה בכיכובו של עובד מקאן, אלדר יוספוב/ צילום: מתוך קמפיין הנגישות של איקאה מקאן

קמפיין ההנגשה של איקאה: אחרי הפרסים מגיע הקרב על הקרדיט

חשיפת "גלובס": עמותת ראות, העוסקת בהנגשת פתרונות לאנשים עם מוגבלות, טוענת כי הציעה לאיקאה את פרויקט הנגישות שעליו זכתה מקאן ת"א בלא פחות מ-11 פרסים בתחרות הפרסום בקאן • במקאן טוענים מנגד כי מדובר בניסיון לגזור קופון וקרדיט מצד ספק שלא סיפק את הסחורה • כך הפך היום שאחרי הזכייה המרגשת לזירת התגוששות

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2019
אלדר יוספוב./ צילום : יחצ

"לאיקאה היה חשוב שזה לא יהיה רק גימיק. זה מסוג הרעיונות ששומעים ואומרים 'וואו'"

הקמפיין ThisAble של איקאה לאנשים עם מוגבלויות זיכה השבוע את מקאן ת"א במדליית הגרנד פרי, הפרס החשוב ביותר בתחרות קאן ליונס - האולימפיאדה של ענף הפרסום • רגע אחרי מספרת סיגל עבודי, סמנכ"לית הקריאייטיב ל"גלובס", איך נולד הרעיון, על הקשיים בדרך ועל ההתגייסות של כל המשרד לטובת המהלך

ענת ביין-לובוביץ' 20.06.2019
עמית משיח / צילום: יח"צ

הערכות: מקאן יזכה הערב במדליות גרנד פרי וזהב בתחרות הפרסום בקאן

המדליות - עבור העבודה לאיקאה • בענף מהמרים על 10 מדליות לעבודה עד תום התחרות • היקף עבודות חסר תקדים לישראל - עלייה של כ-20% במספר ההגשות

ענת ביין-לובוביץ' 17.06.2019

   1234567891011121314   

   נמצאו 212 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 14

צרו איתנו קשר *5988